week 2

52 1 0
                                    

MAANDAG:

Het is een super spannende week omdat ik zaterdag voor het eerst moet uitvoeren en vandaag heb ik een repetitie maar laten we eerst maar naar school gaan. En dat ik naar Amerika ga is over 2 weken ik vind het zo spannend.

Ik ben dus nu naar school en ik kan gewoon noet opletten omdat ik er alleen maar aan kan denken dat ik zaterdag moet optreden en dat ik over 2 weken naar Amerika mag. Als ik naar Amerika ga dan mag ik school ook skippen ik vind het niet erg hoor.

Ik heb uitval en mijn vriendin kan alleen maar naar die boy band luisteren ik vind de muziek wel leuk maar ik snap niet dat je zo fan kan zijn van 5 jongens.

Ik ben uit en heb de repetitie zo we gaan nog wat zingen,dansen en acteren ofcourse.

Ik ben nu weer thuis van de repetitie en het is 23.00 dus ik ga snel slapen.

Xxx-Emma

DINSDAG:

Hey hey dagboekie
Ik ben gestopt met mijn eigen musical les omdat ik er eigenlijk geen tijd meer voor heb. Ik heb gewoon weer school vandaag maar ik heb vandaag en morgen maatschappelijke stage. Ik moet helpen bij een kinderboederij ik moet een beetje hokken schoon maken nou ik vind het niet zo erg eigenlijk.

Ik ben nu bij de kinderboederij ik heb pauze ze hebben zulke lekkere chocolademelk hiero en het is super gezellig het zijn hele aardige mensen. Ik heb eigenlijk alleen nog maar het hok van de cavia's en konijnen schoon gemaakt en ik mag volgens mij zo de pony's poetsen.

Ik ben weer thuis ik ben echt doodop het is nog best wel vermoeiend om bij een kinderboederij te werken. Maar wel heel leuk ik zag op de deur staan dat ze nog serieus mensen zochten maar ik weet niet zeker of ik daar wel tijd voor heb. Maar nu ga ik nog even een filmpje kijken op Netflix.

Xxx-Emma

WOENSDAG:

Yo dagboek.
Ik heb vanavond weer een repetitie en ik heb vandaag ook maatschappelijke stage dit wordt een vermoeiend daggie maar wel een leuke.

Bij de kinderboederij moest ik vandaag de dieren voeren en ik heb de paardenstal nog uitgemest. Ik ga nu doucen en gelijk door naar de repetitie.

Liv heeft dus de hoofdrol maar ze heeft een ongeluk gehad ik schrok echt super erg toen ik dat hoorde maar nu willen ze dat ik haar rol overneem ik wil het best doen. Ik vind het zo erg voor Liv vrijdag ga ik naar het ziekenhuis om haar op te zoeken.

Ik ga weer Supergirl kijken maar ik kan niet stoppen met denken aan Liv.

Xxx-Emma

DONDERDAG:

Oke vandaag hebben we de laatste repetitie voor de eerste uitvoering en ik moet de hoofdrol spelen ik vind het super spannend gelukkig hebben we gister al veel geoefend maar ik vind het nog steeds wel heel spannend. Gelukkig moet ik eerst nog gewoon naar school.

Die Joris heeft een vriendinnetje ik vind het stiekem wel heel jammer maar dat ga tegen niemand zeggen.
Ik had vandaag op school ook een opvanguur en ik zat een beetje te staren naar hem en toen zij Lisa vind je Joris leuk of zo? Ik zij snel nee wat denk jij maar eigenlijk.......

Ik ben nu dus bij de repetitie en het gaat eigenlijk best wel goed dus ik hoef nergens bang voor te zijn eigenlijk.

Xxx-Emma

VRIJDAG:

Ik ga vandaag naar Liv in het ziekenhuis ik weet niet eens wat ze precies heeft. Maar ik moet eerst naar school.

School is afgelopen en ik ga zo hard mogenlijk op mijn fietsje naar Liv toe.

Ik kom aan in haar kamer en ik zie haar liggen met allemaal draden en shit om haar heen ik schrok want ik dacht eigenlijk dat alleen maar een gebroken been of arm had ofzo.
Ik vraag aan de zuster wat er is gebeurd en ze verteld dat ze op de snelweg tegen een spookrijder is aangeklapt met 120 km/pu ik schrok zo erg. Ik vraag aan de zuster of ze nog wel aanspraakbaar is en de zuster zij nee meisje ze ligt in coma. Ik ga naar Liv zitten en vertel haar dat ik haar rol heb gekregen terwijl ik weet dat het helemaal geen zin heeft omdat ze coma ligt. Om die gedachten moet ik huilen maar ik heb wel het gevoel dat ik mijn best moet doen voor Liv.

Ik kom thuis en vertel mijn moeder wat er aan de hand is met Liv en mijn moeder schrok zelf ook.

Ik ga maar slapen als dat lukt teminste.

Xxx-Emma

ZATERDAG:

Dagboek, vandaag is de grootte dag mijn eerste optreden.

Ik ga naar het theater toe en we gaan eerst even een warming up doen en wat sport oefeningetjes daarna maken we onze stem nog even warm. Nu ga ik naar de kleding ik krijg een wit blousje aan met daarover heen een blauw jurkje en nu ga ik naar de visagie ik krijg niet heel veel make up op omdat ja ik speel een persoon die geen die make up draagt.

Ik moet op, de zenuwen gieren door mijn lijf en ik vind het super super super spannend.

De show ik zo super goed niet normaal het was ook zo leuk om te doen echt maar ik baal er wel van dat Liv er nou niet is.

Ik ben weer thuis en ik ga snel slapen.

Xxx-Emma

ZONDAG:

Ik denk nog veel na over wat ik gister gedaan heb echt het was zo leuk. Maar ik vind het zo jammer dat Liv er niet bij is.

Ik kreeg net een telefoontje dat Liv uit haar coma is vandaag mogen er nog geen mensen komen maar morgen wel ik ben zo super blij.

Xxx-Emma

Het dagboek van Emma (Why Don't We)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu