week 1

75 1 0
                                    

MAANDAG:

Hallo ik heb een dagboek gekregen van mijn moeder ze vind het belangrijk dat ik mijn gevoelens kwijt kan enzo dus ja dan begin ik maar.

Nou vandaag moet ik gewoon naar school en ik zit op nu op havo 5. Ik heb wel echt een super leuke jongen bij mij op school zitten en hij heet Joris hij is ook nog echt super knap. Ik ken hem al van de basischool hij vanaf groep 3 zitten we bij elkaar in de klas. Ik vind hem stiekem al leuk vanaf groep 7.

Ik heb zo veel huiswerk ik heb er echt geen zin in om het te maken op maandag moet ik alltijd veel huiswerk maken.

Ik heb het eindelijk af na 1,5 uur nu ga ik verder kijken naar mijn lievelings serie op Netflix Supergirl.

Emma

DINSDAG:

Hey hey super chill we hebben laatste 2 uur uitval dus we zijn al op 12.00 uit joepie.

Joris ging opeens tegen mij praten ik vind het zo leuk hij heeft dit hele jaar niks tegen mij gezegt en zegt hij opeens hoi.

Ik heb zo musical en ik heb er super veel zin in.

Bij musical heb ik zo veel geleerd en ik ga over 4 maanden heb ik een musical uitvoering met mijn groep en volgende week moet ik audtie doen voor de rol die het liefst wil zijn we doen de musical the beauty and the beast en ik wil zo graag Belle spelen.

Emma

WOENSDAG:

Vandaag heb ik een best bijzondere dag ik ga auditie doen voor een musical hij heet de sound of music en ik ga gewoon auditie doen kijken welke rol ik krijg maar ik moet wel gewoon naar school.

Nou ik ben hier in het theater en ik ben zo zenuwachtig ik moet over 5 min een liedje zingen en dan gaan ze me wat vragen stellen en opdrachten geven om ook te kunnen zien hoe ik acteer.

Nou ik heb niet de hoofdrol dat had ik eigenlijk wel verwacht maar ik mag wel een andere rol spelen en zij heet Lousia en ik heb er zo veel zin in ik moet veel repeteren 3x per week en 1x in de 2 weken heb ik de uitvoering.
Ik mag ook solo zingen en daar heb ik ook veel zin in.

Xxx-Emma

DONDERDAG:

Ik ben zo blij dat ik die rol gewoon heb gekregen ik heb er ook gewoon zo veel zin in.

Ik ben op school en ik ga zo tegen mijn beste vriendin Lisa vertellen dat ik een rol heb kijken wat haar reactie is.

Haar reactie was dat ze het super leuk vind en ja ik ook natuurlijk.

Ik moet mijn huiswerk nog maken maar vanavond heb ik mijn eerste repetitie de repetities zijn alltijd op donderdag, maandag, woensdag en de uitvoering is alltijd op zaterdag.

Nou de repetitie was heel leuk we gingen elkaar beter leren kennen en er is een meisje haar naam is Liv en zij is zo aardig ik denk dat wij wel vriendinnen worden.

Groetjes Emma

VRIJDAG:

Hey liefdagboek
Vandaag ga ik afspreken met Lisa en ja ik heb er zo veel zin.

Ik ben nu met Lisa en zij is echt super fan van een boy band genaamt why don't we. Ik heb eigenlijk nooit zo veel met boybands maar ik vind één liedje wat hooked heet opzich wel leuk. Zij wilt ze dus ook super graag ontmoeten. Ik snap niet hoe je zo fan kan zijn.

Ik ben weer thuis en ik ga zo patat eten super lekker mischien ga ik nog een video clip van die ene boyband kijken. Hoe hette ze nou ookal weer? Why don't we ofzo.

Xxx-Emma

ZATERDAG:

Yo ik heb vandaag nog geen uitvoering omdat de oudities pas volgende week zijn maar ik moet er wel heen want we hebben een extra zangles.

Super toevallig bij zangles moesten we het liedje hooked zingen. Ik hoorde ook dat we een tour door Amerika gaan doen en dan gaan we naar New York en LA ik heb er zo veel zin in en ik en Liv gaan logeren ze komt er zo aan.

Liv is nu bij mij en het is super gezellig ik heb haar dat liedje hooked laten horen en ze vond het wel leuk maar dat was het dan ook. Ik ben ook niet echt fan maar de muziek is best wel oke.

We hebben nu lekker een maskertje opgedaan we zijn pizza aan het eten en we zijn nagels aan het lakken maar ik denk wel dat we zo gaan slapen want ik ben wel heel erg moe.

Xxx-Emma

ZONDAG:

Hey dagboek we werden wakker en we kwamen erachter dat we vergeten waren de muziek uit te zetten en toen ik wakker werdt stond het liedje hooked aan super toevallig ik vind het zelfs een beetje eng worden eigenlijk.

We hebben lekker ontbeten met broodjes en een eitje maar jammer genoeg gaat Liv zo weg.

Liv is weg en ik ga vandag niks doen eigenlijk dus tot morgen dan weer.

Xxx-Emma

Het dagboek van Emma (Why Don't We)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu