part 7

12.6K 370 24
                                    

Heey! Geciktirdiğimi biliyorum ama ilham perilerim esrarengiz bir şekilde kaçırıldı,üzgünüm  :/

Yorumlarınız için ve oylarınız için çok teşekkür ederim,gerçekten çok mutlu oluyorum.Okumaya devam edin!!

Tabii ki geri döndüm. Gitmek içime hiç sinmemişti. Bea'nin önünde dikildim ve kollarımı göğsümde birleştirdim.

"Sadece iki dakikan var," dedim beni duyabileceği bir seste. Ellerini yüzünden çekip,bana gülümsedi. Gözyaşlarını görmezden geldim. Eğer bunu yapmasaydım,küçük bir kız çocuğu gibi ağlamaya başlayıp,onu yumruklayacaktım.

"Sana yemin ediyorum,o piçi öpmek istememiştim. Beni zorladı,bu ilk değildi. Eşcinsel olduğumu biliyordum ama bunu hep reddediyordum,yanlış olduğunu düşünmüştüm. Düşüncelerimi unutmak için onu kullandım," dedi titreyen sesiyle. Ellerini uzatıp kollarımı tutmaya çalıştı ama hemen geri çekildim. "Sürekli bana bunu yapıyor,hayatıma geri dönebileceğini düşünüp,beni bu hale getiriyor. Yemin ediyorum,yaptığım şeyler için çok pişmanım." Kollarımı iki yanıma indirip,onu izledim. Konuştukça ağlamaya devam ediyordu ve onun bu halini görüp kırgın kalamıyordum. Eminim ki,bir yakınlaşma daha olacak olsa,onu hemen affedip,olanları unutabilirim.

"O geceden kalan tek güzel şey seni öpmem, " diye fısıldadı kollarını bana dolarken. Kollarımı kaldırıp,ona sarılmayı düşündüm ama yapamadım.

Kafamın içinde takla atan iki soru vardı.

İlk soru; İnsanlar bizim ne olduğumuzu öğrenirse ne olur?

İkinci soru; Ona inanıp,olanları unutmalı mıydım?

O,kollarını benden çekerken hala düşünüyordum.

"Lütfen,affet beni." Fısıldadı ve yanağıma minik bir öpücük bıraktı. Arkasını dönüp,giderken ilk gün olduğu gibi gözlerim kalçalarına kaydı. Gülümseyip,okulun çıkışına yürüdüm.

Adam'a gidip gitmemekte kararsızdım ama yapmam gerekiyordu,yani sanırım.

**

Adam'ın ofisine geldiğimde,içeride hastası olduğunu öğrendim. Seansın bitmesine on beş dakika vardı ve ben etrafta yürüyüp şikayet ediyordum. Beklemek bana göre değildi. Yapmam gereken şeyi hemen yapmalı ve sonra devam etmeliydim.

Sonunda içeriden hasta çıkıp,Adam'ın odasına girdim.

"Hiç bitmeyecek sanmıştım," dedim kapıyı kaparken. "Yardım etmen gerekiyor."

"Ailen bana bu yüzden para veriyor,Diamond." Güldü ve beni kucaklamak için kollarını açtı. Ona doğru hızlıca yürüyüp,kaslı kollarının arasına girdim. Bir dakika boyunca ona sarılı kaldıktan sonra,kollarının arasından kaydım.

"İlk defa seninle gerçek bir seans yapacakmış gibi hissediyorum," dedim gülerek.

"Bu farklı hissettiriyor,hadi anlat." Bana gösterdiği yere yerleşirken,saçlarımı düzelttim.

"Dün gece Bea beni öptü ve gerçekten harikaydı," dedim o anı tekrar yaşıyormuş gibi hissederek. "Daha sonra o başka bir adamı öptü ve ah,burası en iğrenç kısmı oluyor. Ben düşündüm ki,bu şeyden kurtulmak istiyorum." Kaşları çatıldı.

i kissed a girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin