İtalya tatilinin mükemmel geçtiğinden bahsetmek isterdim. Saatler boyunca İtalya'nın ne kadar güzel bir yer olduğundan,insanlarından,yemeklerinden ve daha bir çok güzel şeylerinden bahsetmek isterdim. Fakat İtalya bana ihanet etmişti. Bea ile altında öpüşeceğimiz,el ele yürüyeceğimiz aşk yağmurları yoktu,elimizde ki tek şey gök gürültüsü ve şimşeklerdi.
Ah,bir de homofobik arkadaşlar.
Bir eşcinselin korkulu rüyası homofobik insanlardır ve bilin bakalım kimin etrafı homofobik insanlarla doluydu? Ne yazık ki tanıdığım insanların büyük bir çoğunluğu homofobikti.
Bu akşam ki akşam yemeği tam bir rezaletti.Neredeyse üç gündür buradaydık ve herkes,çoktan buraya alışmıştı. İlk gün olduğu gibi tek bir masa etrafında bütün sınıf toplanmıyorduk. Gruplaşmalar olmuştu ve herkes kendi arkadaşlarıyla yemek yiyordu.
Benim ve Bea'nin her yemekte yan yana olmamız Mandy'nin gözüne batmıştı ve davetsiz bir misafir olarak masamıza yerleşmişti. Mandy,yıllardır arkadaşımmış gibi davranırken,Bea bu durumdan oldukça rahatsızdı. Onu sakinleştirmek için eline uzandığımda,Mandy'nin iğneleyici bakışları üzerimize sabitlenmişti.
"Siz ikiniz çok yakın arkadaşlar gibi görünüyorsunuz," dedi Mandy gülümseyerek. "Okulun ilk gününden bu yana aranızın kötü olduğunu hiç görmedim. Gerçekten Di,senin Bea gibi yakın arkadaş bulmana çok sevindim. Eğer o olmasaydı kendini okulda çok yalnız hissederdin."
Onu durdurmak için için konuşmaya çalıştım ama sesi beni bastırdı.
"Alınmayın ama siz ikiniz ortam içinde daha fazla yakın olursanız insanlar sizden eşcinsel diye bahsedecek."
"Aslında bu-"
"Arkadaşınız olarak söylüyorum ki bu durum iğrenç olur. Eşcinseller iğrençtir ve siz bu etiketi hak etmeyecek kızlarsınız. Odanızda birbirinize dokunduğunuz düşüncesi bile midemi bulandırıyor."
O an,size yemin ederim ki tüm vücut organlarımın yer değiştirdiğini hissediyordum. Sözleri kalbimi o kadar kırmıştı ki birazdan ağlamaya başlayacaktım.
"Biz odamıza gitsek iyi olur,değil mi Diamond? İkimizde bugün biraz fazla yorulduk."
Bea,beni sandalyemden kaldırırken bir hayli zorlanmıştı.
"Dediğini duydun mu?" Sanki o an,yanımda yokmuş gibi Mandy'nin söylediklerini tekrar etmeye başladım.
"B-biz kötü bir şey yapmıyoruz. Tanrım,neden herkes böyle davranıyor?" Daha kolay yürüyebilmem için koluma girdi.
"İnsanlar sadece konuşur,Diamond. Gerçekleri görmekle bile uğraşmazlar. Kendini o gereksiz insanlar için üzmeni istemiyorum," dedi ve durup dudağıma bir öpücük bıraktı.
**
"Bu tatilin bitmesine o kadar çok seviniyorum ki," dedim yerime yerleşirken. İtalya'da ki son günümüz bugündü ve ciddi anlamda çok mutluydum. Üçüncü günde olanları zar zor atlatmıştım neyse ki Bea yanımdaydı,aklımı dağıtmama epeyce yardımı olmuştu.
"Sana daha güzel bir şey söyleyeyim mi?" dedi aynada ki yansımadan bana bakarak. Kafamı salladım ve saçlarını elleriyle kabarttıktan sonra bana dönmesini izledim. "Hafta sonuna denk geliyoruz ve bu harika(!) tatil dönüşünden hemen sonra okula gitmeyeceğiz." Onunla beraber güldüm.
"İki günde bu yorgunluğu atabileceğimi sanmıyorum," dedim esneyerek. Bir kaç adımda yanıma geldi ve saçlarını arkaya attıktan sonra bana doğru eğildi.
"Asıl üzücü olan ne biliyor musun?" dedi kelimeleri yavaş yavaş söylerken. "İtalya gibi bir yerde hiçbir özel anımızın olmaması." Gözlerimiz birbirimizin dudaklarında oyalandığında güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i kissed a girl
Teen Fiction"Lezbiyen olmamın neresi iğrençti ki? Bir kıza aşık olmam mı yoksa bir kızı becerecek olmam mı? Açıkçası ikiside kulağa hoş geliyor."