part 5

14.8K 411 68
                                    

Selam,öncelikle yorumlarınız için hepinize teker teker teşekkür ederim.

Bölümü yazmış olmak için yazdığımı düşünebilirsiniz ama sizi gereksiz ayrıntılar ile sıkmak istemedim.Yorumlarınızı bekliyorum,okuduğunuz için teşekkür ederim! :D

17 yaşımın son aylarını yaşıyorum,en son istediğim şey 18 olamadan ölmek. Yukarıda ki koca adam beni sevmiyordu,defalarca bunu belli etmişti ama ben salak gibi elbet bir gün benim için iyi bir şey yapacağını düşünüyordum.

Tamam başa sarmama izin verin.

Benim için ve diğer tüm insanlar için çok normal bir gündü. Uzaylılar yoktu,ağzından ateş çıkaran ejderhalar yoktu,hava bükebilen Aang yoktu. Her şey aynı şekilde devam ediyordu. Sıkıcı bir okul günüydü,Adam'ın doğum günü için izin alıp okuldan erken çıktığımda bile kusmak istiyordum.

Bea benden şanslıydı,bugün okula gelmemişti. Dün gece basit bir mesaj atmıştı. 

"Doğum günü için alışverişe çıkmam gerekiyor,o yüzden yarın okulda olamam,görüşürüz.xx" 

Mesajı okuduğum an da aklıma gelen tüm küfürleri ikişer kere şansıma yollamıştım,şey belki birazını Bea'ye söylemiş olabilirim. Neyse ki daha sonra sakinleşmiştim.

Okuldan çıkıp,eve geldiğim zaman kendimi banyoya attım. Sıcak suyun altında rahatladığımı söylemek isterdim ama üzgünüm,sıcak sudan nefret ederim. Yarım saat banyonun içinde oyalandıktan sonra hazırlanmak için banyodan çıkıp,hızlıca saçlarımı örüp,elbise arayışına koyulmuştum.

Çok düşünmeme gerek kalmadan,Adam'ın benim için satın aldığı elbisede karar kılmıştım. Şanslıydım ki elbiseme uygun ayakkabılarım bile vardı.

Hazırlamaya başlamadan önce mutfağa koşup,kendime makarna yapıp,televizyonun karşına kurulmuştum.

Gördüğünüz gibi her şey ne kadar normaldi. Hiçbir terslik yoktu.

Elbisemi giyip,makyajımı ve saçımı yaptığım da bile her şey normaldi. Evden çıkmadan önce babamdan kolayca arabanın anahtarlarını alırken de normaldi.Normal olan şeylerden kusacaktım sanırım.

Bea'yi evinden aldığımda,kendimi onun gibi kız arkadaşı gibi hayal etmem parmak uçlarıma kadar uyuşmama neden olmuştu. Yemin ederim,o yanağıma basit bir öpücük bırakmadan önce beni öpeceğini düşünmüştüm..dudağımdan.

Parti yerine gelirken,arabanın içinde kahkahalarımız yükselmişti. Parti bir evde değil bar gibi bir mekanda  yapılıyordu. Davetliler dışındaki insanların içeriye alınmadığını görünce mutlu olmuştum.

"O adam,zengin olmalı. Baksana,bara davetlilerden başkası giremiyor," demişti Bea benim düşüncelerimi dışarıya yansıtarak.

Adam'ı bulmadan önce Bea kulağıma yaklaşıp,'üzerinde ki elbiseyi Adam aldıysa,iğrençmiş,' diye fısıldaması beni kıskandığını düşünmeme neden olmuştu ve siktir,bu duygu bile harikaydı.

Adam'ı bulup,onun doğum gününü kutladığımız da,ona hediyesini bir seans sırasında vereceğimi söylemiştim.Kibar bir beyefendi oluşunu unuttuğumdan buna pişman olmuştum. Hediyeye gerek olmadığını,burada bulunmam bile onu mutlu ettiğini zırvalamıştı.

Geri zekalı kibar herif.

Gecenin asıl can alıcı noktası yakındı. Gece 12'yi geçmişti ve sadece iki tane vodkayı Adam'ın yardımı ile içmiştim. Eğer on sekiz yaşında olsaydım daha fazla içebilirdim ama değildim. Bea ise on sekizdi. Bir bira -berbat olduğunu söyleyip,yarısını içmemişti-,iki vodka içmişti.

Bea,beni çekiştirip,hava almak için barın arka tarafına götürmüştü. Ay tam üzerimizdeydi ve çok güzel görünüyordu.

"Sanırım çok içtim." Bea,bana yaklaşırken,içkilerin berbat oluşundan ve çok içtiğinden dolayı yakınmaya devam etmişti. Koluma tutunup,bana iyice yaklaştığında sakin kalmaya çalışıyordum.

Nasıl olduğunu anlayamamıştım,birden oluvermişti. Aynı lezbiyen oluşum gibi. Birden bire olmuştu.

Şikayetçi miyim? Hayır.

Pişman olacak mıyım? Kesinlikle hayır.

Devam etmek istiyor muydum? Kesinlikle evet.

Dudaklarımız ayrıldığında gülümsediğini gördüm.

"Bunu uzun zamandır hayal ediyordum,bu kadar harika olacağını düşünmemiştim," demişti yavaşça. Kalp atışlarımın hızı kontrolden çıkarken,terliyordum. Küçük su damlacıkları vücudumun her yerindeydi.

"Bunun için teşekkür ederim." Dudaklarıma tekrar öpücük bırakırken sakin kalmaya çalıştım.

Beni,barın arkasında düzensiz kalp atışlarımla beraber yalnız bırakmıştı. Defalarca o anı düşündüm. Hayatım boyunca sahip olabileceğim en harika anıya sahiptim.

Keşke zaman durabilseydi. Keşke günüm başından beri bok gibi olsaydı ve ben bu harika günün hazin sonu için ağlamak zorunda kalmasaydım.

Bara arka kapıdan girip,Bea'yi aramaya başladım. Sarhoştu ve arabanın anahtarı hala bendeydi,gitmiş olamazdı. Ön kapıdan çıktığım da,yolun karşısında gördüğüm şey nefes almamı engellemişti.

17 yaşımın son aylarını yaşıyorum,en son istediğim şey 18 olamadan ölmek. Yukarıda ki koca adam beni sevmiyordu,defalarca bunu belli etmişti ama ben salak gibi elbet bir gün benim için iyi bir şey yapacağını düşünüyordum.

Beni az önce şehvetle öpen Bea,şimdi başka bir adamın kollarındaydı. Sanırım canımı yakan tek şey onu başka bir adam ile görmemdi. Bir erkekle başa çıkamazdım,ondan sadece nefret edebilirdim.

Bir an için lezbiyen olmamayı,Bea'yi asla ve asla tanımamış olmayı diledim.

i kissed a girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin