2.bölüm

363 29 7
                                    


***
Batuhan Karaca'dan
Toplantıdan çıkarken kravatı genişlettim nasıl olurdu da projemiz başka bir firmaya geçerdi anlamıyorum mimarlık bölümünü yenilemen lazım ama iyi bir mimar bulmam lazım su ama iyi bir mimar yok ki  offf Allahım yardım et bana ya napıcam ben ...
Odadan çıkıp arabaya doğru ilerledim eve gelince hemen odama çıkıp bir duş alıp aşağı indim annem salonda oturduğunu gördüm yanına oturup yanağına öpücük kondurdum "annem napıyorsun ?" "Oturuyorum oğlum sen napıyorsun bu arada yarın akşam yan komşumuz yemeğe gelicek erken gel tamam mı " "kim  anne  bu yan komşu nerden tanıyorsun ?" Hafif kıkırdayıp "yakın bir arkadaşımın kızı artık burda oturacak biraz özel bir sebebten dolayı buraya yerleşiyor " kafamı anladım dercesinde salladım "anne ben biraz yatıcam yarın erken den toplantım var " "tamam oğlum ama yarın geç gelme " kafamı sallayıp odaya çıktım acaba kimdi bu kız bende merak ettim şimdi aman neyse yılışık bir şeydir artık doğru düzgün bir kız  kalmadı ki gözlerim beni dinlemeyip kapanmaya başladığı zaman bende daha fazla direnmeyip uykuya teslim etim .

***

Sabah uyandığımda saatin daha yedi buçuk olduğunu gördüm hemen bir düş alıp lacivert takımı mı giydim aşağı indim annem kahvaltı hazırlıyordu yanına gidip  yanağına sulu bir öpücük bıraktık annemin en nefret ettiği şeylerden biriydi sulu sulu öpmek bu yüzden bana çok kızardı arkasını dönüp "bana bak Batuhan alırım ayağımın altına sulu sulu öpme diyorum be evladım " annemin sitemkar sesi beni daha çok güldürürken dışarıdan gelen kedi miyavlamasıyla dışarı çıktım yan evin bahçesinde yere oturmuş kediyi seçen kızı gördüm uzun sarı saçları vardı burdan bakılırsa güzel bir fiziğe sahipti ona baktığımı hissedip benim olduğum tarafa döndü mavileri benim yeşillerimi bulunca bir an elektrik çarptı zannettim aman Allahım nasıl bir kızdı masmavi gözleri ,pürüzsüz teni hiç makyaj olmamasına rağmen bile ışıl ışıl parlıyordu fazla baktığımı düşünüp hafif bir baş selamı verdim oda bana ağız dolusu gülümsetip baş selamı verdi kız kalkıp kedisini kucağına aldı eve doğru yürümeye başladı ben hala kitlenmiş bir şekilde az önce oturduğu yere bakıyordum yanıma annemin geldiğini hissediyordum ama bir türlü gözlerimi kızın az önce oturduğu yerden alamıyorum "oğlum hadi ne dikiliyorsun orda kazık gibi içeri gel " annemin sesiyle ona döndüm "aa tamam ... şey ben geliyorum anne "  annem  yüzüme bakıp elini anılma koydu "ne oldu bakıyım sana saçmalamaya  başladın yine " annemin anlımda ki elini alıp avuç içine öpücük koydum "bir şeyim yok sultanım benim dalmışım sadece " kafasını iyi manasında sallayıp içeri geçti bende arkasından içeri girip kapıyı kapattım kafamı camdan son kez kızın oturduğu yere bakıp  masaya geçtim . Bugün zor bir gün beni bekliyordu yeni mimarlar gelecekti .

Işıl'dan

Gece yarısı yeni evime gelmiştim şöyle bir eve göz atınca canım annemin tam da  benim zevkime göre düzenlediğini gördüm melek mi bu kadın  acaba ya ?

Acaba bende böyle bir anne olabilecek miyim  kızım ve ya oğluma iyi bir sevgi  verebilecek miyim  bilmiyorum galiba annemin olmayışı beni fazlasıyla zorlıcak ama bende üstesinden gelicem evladıma iyi bir aile ve yaşam vericem belki de vericez aman uykulu uykulu düşününce kafam allak bullak oldu neyse yatıyım bari .

***

Sabaha erkenden kalkıp bebeğime zarar vermeden spor yaptım duşa girip hemen çıktım üstüme omuzlardan aşağı beyaz uzun bir elbise giydim kafama Atlas'ın yaptığı çiçekli taçı takıp bahçeye  çıktım bahçeye şöyle bir göz gezdirdim havuzun biraz gerisinde bir çardak onun çaprazında ise salıncaklar vardı . Bacaklarımda gezinen tüylü şişko kediyi kucağıma alıp  bahçedeki puflara oturdum kediyi sevmeye başladığımda yan evden kapı açılma sesi duydum ana bakmamıştım kedi sevimli sevimli kendini bana sürterken kocaman gülümseyip sevmeye başladım o sırada sanki birinin baktığını hissetmiş gibi arkama dönüp baktığımda yeşil gözlü bir adam bana bakıyordu bende hafif gülümseyip önüme döndüm kediyide kuşağına alıp içeri geçtim . Evdeki hizmetçi kahvaltıyı hazırlamış beni bekliyordu muhtemelen benle aynı yaştaydı masaya oturunca "bir isteyiniz var mı Işıl hanım ?" kafamı hayır anlamında sallayıp "tatlım bana hanım demek zorunda değilsin hem sende otur beraber  edelim " kafasını hayır anlamında sallayıp "olur mu hiç öyle şey Işıl hanım " gülerek "olur olur hem sen kaç yaşındasın ?" "23" "tamam bende aynı yaştayız hem bana arkadaş olursun ." Gülerek kafasını sallayıp kendine servis açıp yanıma oturdu "bu arada ismin neydi ?" "Peri,Işıl hanım "  "Peri hanım yok  . Eee anlat bakalım aileni , okuyor musun ya da ne mezunusun ?" Çatalı elinden bırakıp bana döndü "ailemi dört sene önce taraflı kazasında kaybettim . Hayır okumuyorum iç mimarlık bölümünü bitirdim iş bulamadım sonra anneniz benimle iletişime geçti zaten sizin şirketinize başvuru yapmıştım ordan ." ailesine üzülmüştüm ama her halükarda ayakta kalmayı başarıp iyi bir meslek sahibi olmuş hemde iyi bir kıza benziyordu hemde bana iyi bir yoldaş olabilirdi " Peri bundan sonra buraya yerleşsene hem ben hamileyim zaten bana arkadaş ol " Peri hamile olmama şaşırmış olmalı ki ağzı açık bana bakıyordu "sen ,sen nasıl hamilesin ?" Kahvaltımız bittiğinde beraber masayı topladık soğuk meyve sularını alıp içeri geçtik koltuklara oturup birbirimize kendimizi anlattık  Peri "sen gerçekten hamilesin değil mi ?şaka yapmıyorsun " kafamı sallayıp "evet bir aylık hamileyim " Peri birden ayağa kalkıp "ayy ben şimdi teyze mi oluyorum ?" Kahkahamı serbest bırakıp kafamı olumlu anlamda salladım  Peri'yle muhabbet ettiğimiz sürece onun hakkında öğrendiğim şeylerden biri  ani tepki verip tatlı hareketler yapıyordu ve bu onu çok sevimli yapıyordu .

Akşam Peri'yi evine şöförle yollayıp eşyalarını almaya gönderdim zaten evinin eşyaları ev sahibine aitmiş sadece kıyafetlerini alıp gelicek.
Bende akşam yan eve yemeğe gideceğim için hazırlanmaya başladım Peri'ye de gelmesini söyledim ama o kıyafetlerini yerleştireceğini sonra ise biraz uzanacağını söyledi. Akşam için kıyafetlerimi hazırlayıp duşa girdim hemen çıkıp  dizlerimin biraz altına kadar gelen beyaz bol bir etek üstünde açık pembe bir tişört giydim ayakkabı olarak beyaz babet giyip  saçlarımı ördüm makyajlara tiksintiyle bakıp telefonumu alıp aşağı indim . Peri daha gelmemişti bende ufak bir not koyup bahçeden dışarı çıktım yaz kendini belli ediyordu ve bu çok güzeldi ben bir yaz çoçuğu olarak çok severdim yazı keşke bebeğimde yaz bebeği olsa...

Kapının oraya geldiğimde zile basıp beklemeye başladım kapıyı Hazal teyze açınça gülümseyerek sarıldım "Hazal teyze çok özlemişim seni "  "bende çok özlemişim kızım benim iyi ki geldin hadi geç içeriye " içeriye geçerken  telefonuma gelen mesaja bakıyordum içeri geçtiğimde sabah bahçede gördüğüm çocuk vardı uyukluyordu koltukta  haline gülüp Hazal teyzenin olmamasını fırsat bilip fotoğrafını çektim hemen koltuğa oturup Hazal teyzeyi beklemeye başladım yalnız çocuk hala tatlı tatlı uyukluyordu Hazal teyze elinde börekle salona girip oğluna baktı hafif gülüp "kızım sen Batu'yu uyandır masaya çağır hadi " kafamı sallayıp ayağa kalktım Batu'nun koluna dokunup uyanmasını beklemeye başladım bir kaç kez  daha sarsınca yerinden sıçradı haline gülmemek için yanak içlerimi kemirirken o şaşkın şekilde bana bakıyordu doğrulup bana bakmaya başladı "napıyorsun başımda?" Doğrulup "Hazal teyze seni uyandırıp içeri masaya çağırdı " kafasını olumlu anlamda sallayıp önden ilerledi "çok naziksin !" Dönüp bana bakıp "buyur madam size saygısızlık yapmak istemezdim !!" Elimi yana düşen saçına götürüp geri attım " Mersi bayım " deyip içeri ilerledim .

Yeni bölümle birlikte karşınızdayım biraz ara açıldı ama olsun artık sık sık bölümler gelir .

Sizi seviyorum 😘

#Bhrbulut

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 24, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ailem  olsanıza ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin