Baekhyun
Vzbudil jsem do krásného slunečního rána. Ani mou osobu dokonce nemusela budit mámá,jelikož jsem se tak těšil na první den ve škole, že jsem kvůli tomu skoro ani nespal.
Po vylezení z mého království jsem se oblékl, udělal ranní hygienu a dal si minimum make-upu. Ano..Make-up, používám ho,jelikož se mi to líbí. Jsem gay a nestydím se za to.
Dolezl jsem do kuchyně, dal si snídani a něco malého na zub jsem si vzal s sebou.
,,Mamko? Můžeme jet?" Zeptal jsem se zrovna když jsem dojídal jablko.
,,Jistě už běžíím"
,,Budu čekat u auta" zavolal jsem na ní a vzal si svůj školní batoh.Přes prázdniny jsem se stihl seznámit s chlapcem v mém věku. Jmenuje se Luhan chodí do stejné školy i třídy, kam přestupuji. Byla to pro mě opravdu skvělá informace. No zjistil jsem, že je i na stejné pohlaví jako já. Ovšem jsme si ujasnili, že my dva spolu nikdy nebudeme, jelikož Lu není můj typ a já ani jeho. Ještě že tak.
,,Mamko nabereme i Luhana, dobře?"
,,Dobře zlato" Usmála se na mě tím jejím hřejivým úsměvem a mohli jsme vyrazit.,,Dobré ráno paní Byunová, a ahoj Baeku" pozdravil Lu, když zrovna nastupoval.
,,Ahoj" řekli jsme zaráz.
,,Lu, už se fakt nemůžu dočkat až poznám tvoji..teda už naší třídu" vykřikl jsem a popleskal se rukou na stehni.
,, Baeku..říkal jsem ti už přece, že budeš ještě litovat, že jsi na tuhle školu vůbec nastoupil'' povzdechl si, a já spatřil, jak máma svraštila obočí.
,,Jenomže ty furt přeháníš kamaráde..Přece lidi ve třídě nemůžou být tak hrozní jak říkáš" Zasmál jsem se a mávl nad tím rukou.,,Mějte se kluci! A ať vám to rychle uteče" zavolala za námi máma, než dupla na plyn a odjela.
,,Taaak a jdeme na to" zajásal jsem a rychlým krokem jsem přešel ke dveřím budovy. Spatřil jsem jak Lu stojí pár metrů ode mě a nejistě se kouká na dveře.
,,Lu, pojď už! Ty jsi tu ten co mě má vést." Zasmál jsem se.
,,Aa hele! Čau Luhanie~~, jakpak se dařilo o prázdninách?" Zeptal se ho nějaký vysoký blonďák a dal mu ruku okolo krku.
Hmmm..Asi jeho kamarád.
,,A-ale jo..docela dobrý" řekl potichu Lu a koukal na špičky svých bot.
Zdá se mi to, nebo se Lu stydí? Asi se mu ten kluk líbí. Obr chtěl něco říct, ale za ním se objevil další a ještě větší obr. To je snad škola obrů?
,,Pojď Sehune, nech si to na potom." Protočil očima obr, přemístil pohled na mě, ušklíbl se a šel do školy.
,,Ještě se uvidíme" mrkl na něj Sehun,,Ale ale..Tvůj kamarád?" Zamrkal jsem na něj a skočil k němu o krok blíž.
,,Ne..To je můj-
,,Tvůj co? Tvůj crush?"zasmál jsem se.
,,Ne. On mě-
,,On tě co? Miluje?" Znovu jsem se zasmál.
,,Ne sakra! On mě šikanuje"
Zůstal jsem na něj hledět jako opařený.
,,Cože?! Já..Promiň to jsem nevěděl. To je strašný! On tě fakt mlátí? Nevypadalo to, že by ti chtěl ublížit"
,,On mě nemlatí..Má na to partu"
,,Proč jsi mi to neřekl?" Nebyl jsem naštvaný..jen mě trochu mrzelo, že o tom nevím.
,,Nechtěl jsem aby jsi se bál sem jít, promiň" Zesmutněl.
,,Radši mi o všem teď řekni" Zatáhl jsem ho na lavičky a upřel na něj pohled.,,Fajn..*dá si ruce do klína*. Takže Sehun a Chanyeol. Sehun je ten co na mě mluvil a Chanyeol je ten co šel s ním. Zapamatuj si, že tam kde je Chanyeol, tam je i Sehun. A taky si zapamatuj, že tihle dva jsou něco jako králové školy když to tak blbě řeknu. Tihle dva tě nikdy nezmlatí, takže se nemusíš bát, ale i tak. Sice tě nebudou šikanovat fyzicky, ale můžou psychicky. Samozřejmé je, že mají svou partu. Kai, Jimin a Jaebum. Na tyhle si dávej extrémní pozor. Díky tomu jak mě tihle zmlátili, jsem ležel týden v nemocnici. Jejich vůdce je samozřejmě Chanyeol. Bohužel jsou s námi všichni ve třídě. Nemusíš se jich bát když jim Chanyeol nedá příkaz aby tě zmlátili. Ovšem to je velmi nepravděpodobné. Všichni z naši třídy už měli něco zlomeného, či naraženého. Teda až na holky, ale ty s nimi spí. Na každou holku co se ve třídě podíváš, spala aspoň s jedním tak pětkrát. (Víc se mi sem psát nechce, takže kdo jste nečetl POSTAVY, tak bych doporučovala přečíst. Je tam vše napsáno ). Promiň, že jsem ti to neřekl, ale nechtěl jsem aby jsi se bál"
V ten moment se mi sevřel žaludek a nemohl jsem ze sebe vydat ani hlásku.
,, Jo a Baeku?" Zeptal se mě opatrně.
,,N-no?"
,,Jsi chytrý?"
Proč se mě na to ptá zrovna teď?!
,,No jako vždycky jsem měl samé jedničky,proč?"
,,Chanyeol nenávidí šprty"
,,To znamená že-
,,To znamená, že budeš nejspíš další na seznamu''...Baf! Hele kdo se tu objevil? Ano! Přesně tak! Jsem to já! To jste nečekali, co?:))))
Já jsem taky nečekala, že se vůbec k něčemu odhodlám😂 Ale musím se pochválit, protože lenost nademnou tentokrat nezvítězila 😂
No vlastně jediný co chci říct(napsat samozřejmě..ale idc xdd) je to, že Vás chci srdečně přivítat u mé nové fanfikce s názvem My bad boy(Idk proč mě napadlo zrovna tohle xdd ale to jedno! Neřešit plzzz oki?:))) )
Takže doufám, že vás to bude bavit jako I remember you ❤️ Začínáme! 😂❤️A ještě bych chtěla něco..
Dneska je to přesně rok, co zemřel náš milovaný zpěvák Jonghyun 😭
Zapaluji svíčku a pouštím hodinový seznam jeho písniček!❤️ Rest in peace..chybí nám tu 🧸😭💪🏻
ČTEŠ
My bad boy
Fanfiction,,Známe se od malička Chaneyole..vyrůstali jsme spolu" ,,Cože? To ty jsi mi zlomil srdce, když jsem byl do tebe jako dítě zamilovaný?"