19

826 78 20
                                    

,,Nemáš mi za co děkovat" zasmál se, čemuž jsem se jen usmál.
,,Mimochodem. Dneska s tebou počítám,tak doufám, že jsi nezapomněl" usmál se, a s tím, že si musí jít ještě něco zařídit odešel.
,,Počítá ? S čím semnou počítá?"
Zeptal jsem se sám sebe a zapátral v paměti, dokud jsem si nevzpomněl.
,,My máme rande!" Zařval jsem na sebe do zrcadla, a nevšiml si ostatních na záchodě.
,,Tak to fakt gratuluji. Ale nemusíš tu tak řvát" ozval se nějaký týpek a já s omluvným výrazem odešel. Takže my máme rande, a já na to málem zapomněl. Rozběhl jsem se domů a po dodělání domácích úkolů, jsem se začal pomalu připravovat. Tuhle akci jsem ještě nezažil, takže netuším co si mám obléct, ale myslím, že stačí pouze černé kalhoty,slušná košile a nějaké sako. No musím uznat, že vypadám k sežrání. Dělám si srandu *možná*. Usmál jsem se nad mou samomluvou a napsal Yeolovi.

Baek: Ahoj 😊 jsem nachystaný. Za jak dlouho tu budeš?

Chan: Čekej do 15minut 😋

Nemusel jsem ani dlouho čekat, jelikož si mou zprávu přečetl rychle.

Naposledy jsem si tedy vyčistil zuby,navoněl se nejdražší voňavkou, co jsem doma našel, upravil se a zanedlouho už mě Yeol prozvonil na znamení, že je tu. Otevřel jsem tedy dveře,zamkl a pomalu se rozešel k jeho autu, a on jako správný gentleman vystoupil z auta a s pozdravením mi otevřel dveře spolujezdce.
S poděkováním jsem nastoupil, a zapl si pás. On udělal taktéž.
,,Sluší ti to" potichu se zasmál a zkousl si ret. Sklonil jsem hlavu, jelikož mé tváře nabraly červený odstín.
,,Děkuji" špitl jsem, čemuž se on zasmál. Musím ale uznat, že jemu to slušelo také, možná až moc. Měl na sobě vínový oblek, který mu doplňoval motýlek na krku, a vlasy mírně vyčesané nahoru. Začal jsem se v duchu proklínat, že jsem si na sebe nevzal něco lepšího.
,,I tobě to sluší" usmál jsem se a přestal si ho prohlížet.
,,Já vím" usmál se, ale pak se rozesmál.
,,Dělám si srandu, ale děkuji" nachvíli odtrhl pohled od silnice, a věnoval mi úsměv. Musel jsem být červený jako rajče, jelikož jsem cítil jak mi hoří tváře. Proto jsem se rozhodl otevřít si okénko a pustit tak na sebe studený vítr. Hned to bylo lepší.

Zanedlouho jsme dojeli před nejluxusnější restauraci ve městě, a já doufal, že tu Yeol jen špatně zastavil. Tohle doufání jsem rychle zamítl, když mi znovu otevřel dveře, ale tentokrát abych vystoupil. Poděkoval jsem a stoupl si vedle něj.
,,Vážně jdeme sem?" poukázal jsem na restauraci před námi.
,,Jistě, že ne. To je moc drahé. Vzadu za tou restaurací je takové místo, kde vyhazují zbytky. Můžeme se najíst tam" Usmál se a koukl na mě. Věnoval jsem mu nechápavý pohled, mírně se zamračil a pak tedy přikývl. Nic jiného mi taky nezbývalo.
,,Dělám si srandu božee "začal se smát a dloubl mě do tváře.
,,Vážně jsis myslel, že bych tě pozval na zbytky? " Zasmál se a já s ním.

Vešli jsme do restaurace, a obsadili nejhezčí stůl, který se zde nacházel. Sedl jsem si a Yeol mě zasunul ke stolu. Připadal jsem si jako ve filmu. Znáte ty romanťáky, kde jsou až nereálně romantické a sladké scény? Tak právě teď jsem pochopil, že něco takového se může stát skutečností.

,,Nevěděl jsem, že umíš být i takový romantik" zasmál jsem se a upil z džusu, který nám právě přinesli.
,,A já nevěděl, že i u pití džusu umíš být tak sexy" zašeptal a když mu došlo co právě řekl, tak si zakryl ústa a omluvný se na mě podíval. Musel jsem se tomu zasmát.

Když jsme vše dojedli, tak jsem se rozhodli zaplatit, a zajet na místo, z kterého jde vidět téměř celé město. I přes mé protesty tu večeři Yeol nakonec zaplatil.

Dojeli jsme na místo a vystoupili z auta. Ten výhled byl kouzelný. Všude zářila malá světýlka z města, ať už se jednalo o lampy, rozsvícené domy, světla z kanceláří tvrdě pracujících lidí, nebo auta. Ale nejkrásnější ze všech světýlek byly hvězdy. Koukl jsem se do oblak a vydechl úžasem.
,,Woaah, to je krása" Usmál jsem se a koukl na Yeola.
,,To je, ale ty jsi krásnější" usmál se, jemně a něžně mě chytl kolem pasu a pomalu se ke mě začal přibližovat. Chyběla malinká mezera, když Yeol začal pochybovat. Proto jsem jej chytil kolem krku, a spojil naše rty.

Hello! Konečně coo? xd

My bad boyKde žijí příběhy. Začni objevovat