Oblékl jsem se a pomalu vyrazil.
Když jsem byl skoro u parku, tak bylo 17:39. Jdu úplně přesně.
Posadil jsem se za starým domem na lavičku, a čekal, než se ten bastard ukáže.
Bylo 17:50, když jsem se chystal napsat Chanyeolovi zprávu, kde sakra je, když v tom se ze starého domu začalo ozývat bouchání, škrábání a samy se otevřely dveře.. Tedy to jsem si aspoň myslel, dokud se v těch dveřích neobjevil Chanyeol, který se smíchy malém počůral. Byl jsem strašně vyděšený, no hned mě strach přešel, když jsem viděl smějícího se Chanyeola. On se umí někdy i upřímně zasmát? Ten když uviděl můj udivující pohled, tak se přestal smát, a jeho tvář vystřídal kamenný pohled.
,,Tak fajn..konec srandiček. Narovinu vyklop proč jsi se chtěl sejít". Založil si Chanyeol ruce na hrudi.
,,Chci si s tebou jen něco ujasnit. Takže za prvé. Uvědomuješ si následky, když někomu řeknu o vaši partě? Že každého mlátíte?A za druhé. To co se stalo dnes..Netahej do toho Luhana..on nemohl za to, že jsem dnes chyběl" Usmál jsem se.
,,A uvědomuješ si, co by se pak mohlo stát, kdyby jsi to opravdu řekl? Nestačilo ti to včera a dnes?A Luhana klidně nechám, ale pak dostaneš dvakrát tolik" Taky se usmál a přešel ke mě o krok blíž.
,,Myslím, že kdyby se to někdo dozvěděl, tak by jsi už nic nezkusil. Ani ta tvá vydařená partička" Zasmál jsem se.
,,O co ti jde sakra?"
,,O to, aby jste nás všechny konečně nechali být. Je to nefér zbít někoho, kdo nic neudělal"
,,Život je nefér, Byune. Každopádně v tom budu pokračovat. Nějaké tvé řečičky mě totiž nezajímají. Myslíš si, že si sem jen tak nakráčíš a zastavíš mě? Nebuď směšný" usmál se a chystal se odejít.
,,Řekl jsis o to sám, Parku Chanyeole!" Přimhouřil jsem oči. Chanyeol se otočil a přešel ke mě rychlým krokem.
,,Tak a dost! Jak se opovažuješ semnou takhle mluvit?! A vůbec! Jaktože se mě najednou nebojíš?" Naštvaně bouchl do domu vedle mě.
,,Tvoji partu tu nevidím. Nemám potřebu se tě bát" zasmál jsem se.
,,Tak to počkej zítra" usmál se a hodil mě do rybníčku, který byl hned vedle nás.
,,Chanyeole!!" Zakřičel jsem na něj a chystal se vylézt.
,,Vy nemáte doma sprchu, že se musíš koupat v rybníku Baekhyune?" Zasmál a odešel.
A to bylo poprvé, co mi řekl jménem.
ČTEŠ
My bad boy
Fanfiction,,Známe se od malička Chaneyole..vyrůstali jsme spolu" ,,Cože? To ty jsi mi zlomil srdce, když jsem byl do tebe jako dítě zamilovaný?"