27

466 32 10
                                    

,,Kdo říkal, že si nezasunu? Máme na to celou noc" zasmál se a já zrudl. Nebylo to kvůli tomu, co Yeol právě řekl, ale kvůli tomu, že se na nás upřely oči jak od mámy, tak od táty.
,,Kdo si nezasune, nebo co?" Pozvedl táta nechápavě obočí.

,,No..jakože..cože?" Nervózně jsem se zasmál a zazubil se na Yeola.
,,Já si nezasunu, však víte jak to váš syn myslel" Zasmál se Yeol a já ho praštil do ramene.
,,Jsi normální?!" Přecedil jsem skrz zuby.
Máma s tátou to raději dál nekomentovali a jen si vyměňovali pobavené výrazy. Já se ovšem nebavil.
........

Zhruba po čtvrt hodině jsme dorazili před na pohled drahou a luxusní restauraci.
Hned co jsem vystoupil z auta, objevil se zamnou Yeol a chytil mě kolem pasu.
Hned jsem jeho ruku smetl z mého boku a poupravil si sako.
,,Mhmm pán je nabručený?" Zašeptal mi do ucha až mi z toho naskočila husí kůže po celém těle.
,,Nejsem" odsekl jsem a šel po boku mých rodičů dovnitř.
,,Baekhyune chovej se trochu ke svému příteli" šťouchl do mně táta a já jen překulil oči.
Nejen, že restaurace vypadala luxusně na pohled. Vnitřek mi skoro vyrazil dech. Ani jsem netušil, že máme něco takového kousek od sebe.

Všichni jsme usedli ke stolu a hned k nám přiběhl číšník u kterého jsme si objednali pití

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všichni jsme usedli ke stolu a hned k nám přiběhl číšník u kterého jsme si objednali pití.
,,Tady bylo naše první rande" usmála se mamka a porozhlédla se po restauraci.
,,No tak to si děláš srandu. To je úžasné" vydechl jsem v úžasu a pusu nechal otevřenou.
,,Radši tu pusinku zavři, nebo ti do ní zachvili něco vpluje" zašeptal mi do ucha Yeol.
Hned jsem pusu zavřel a šokovaně jsem se na něj podíval.
,,Co-
,,To je opravdu fascinující, že jste tu měli první rande a pořád to stojí" zasmál se Yeol.
,,A změnilo se to tu od té doby?" Mluvil dál, jen proto aby se vyhl vysvětlení jeho předešlé poznámce k moji puse. Kopl jsem jej pod stolem do nohy a on se napřímil a zvolal
,,Jabadaba duuuu" když mu to došlo, co tady právě vyřvává, tak vzal skleničku s Proseccem, nadnesl ji na hlavu a opět zvolal ,,Tak ná vás tetičko a strýčku" máma s tátou se usmáli, zvedli své skleničky tak též nad hlavu a věnovali přípitek nám.
,,To na vás vy naši kulíšci"
Uskrl jsem si šampaňského a musel se usmívat od ucha k uchu. Tohle se Yeolovi povedlo.

Po asi hodině a půl jsme se rozhodli, že požádáme o účet a jeli jsme domů.

,,Děkuju moc, bylo to skvělé" Yeol poděkoval mým rodičům, když jsem všichni stáli v předsíni.
,,My děkujeme tobě. Vítej do rodiny" objal ho táta a já se málem rozbrečel.
,,A ty nebul" ušklíbl se na mně táta
,,Nebulím!" Dupl jsem si a nafoukl tváře.
,,To vidím jak máš na krajíčku" zasmál se a na to mi Yeol rozcuchal vlasy.
,,Dobrou kluci" řekla mamka, táta zamával a oba se vydali do ložnice.
,,A ty běž dom" žduchl jsem do Yeola a on se na mně nechápavě podíval.
,,Co jsem udělal?" Řekl trochu smutně.
,,Všechno, jdi" ukázal jsem na dveře a opřel se o zábradlí schodiště.
,,Fajn" už se chystal, že odejde, ale já ho rychle chytl za ruku a přitáhl k sobě.
Začal jsem se smát a pořádně ho objal
,,Dělám si srandu prosimtě. Miluju tě" zmáčkl jsem ho v objetí ještě víc, a on mi to se smíchem oplatil.
Přemístili jsme se společně do mého pokoje a ja po chvíli odešel s tím, že se jdu vysprchovat.
,,Vyber prosím nějaký dobrý film" řekl jsem mu ještě před tím než jsem se odebral do koupelny, a jako odpověď jsem dostal jen souhlasné zamručení.

V klidu se sprchuju, zpívám si se zavřenými oči, kvůli šampónu který mi tam právě natekl a najednou se kolem mě ovinuly ruce a já šokem otevřel oči, kde jsem měl šampón a začal pištět.

V klidu se sprchuju, zpívám si se zavřenými oči, kvůli šampónu který mi tam právě natekl a najednou se kolem mě ovinuly ruce a já šokem otevřel oči, kde jsem měl šampón a začal pištět

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,No čekal jsem, že to bude víc romantický" zasmál se Yeol a zapl vodu.
,,Chanyeole, jsi úplně bez mozku? Tobě doopravdy hráblo. Mám pocit, že jsem asi přišel o oči!" Zařval jsem a oční víčka držel křečovitě u sebe.
,,Teď se nelekni" zasmál se a začal mi oplachovat obličej, a za chvíli byl šampón z mých očí pryč.
Moment. Rychle jsem se rukami zakryl, když mi došlo, že tam před ním stojím úplně nahý.
,,Chanyeole! Ty jsi vážně idiot! Nevidíš, že jsem úplně nahý a-" nedokončil jsem větu, jelikož se mi přisál na rty a začal mě dravě líbat. Chtěl jsem něco namítnout, ale nakonec jsem se na to vykašlal a začal mu polibky oplácet.
Pomalu si mě vyzvedl do vzduchu, přitiskl mě na stěnu a já kolem něj obmotal nohy.
(Guyyyss, zbytek si domyslete xdd)

Potom mě Chanyeol vzal do náruči a vydali jsme se do pokoje, kde mě opatrně položil do postele a hned poté si lehl ke mě.
,,To budeme spát jako nazí?" Začervenal jsem se a oba nás přikryl peřinou.
,,Snad se nestydíš" zasmál se a přitiskl si mě co nejvíc k sobě.
,,Umm..jistě, že ne" nervózně jsem se zasmál, zhasl lampičku, popřál Yeolovi dobrou noc a hned jsem usl.

——RÁNO——
,,Chanyeole já tě zabiju!" Zařval jsem, když jsem se snažil posadit.

Hello! ❤️
Téměř neuvěřitelné, kdo se tu zase zjevil, cooo?😂😂

My bad boyKde žijí příběhy. Začni objevovat