09

793 79 7
                                    

,,A to jsem si myslel, že ho dnes ponížím já!" Zanadával jsem, a kopnul do postele, načež jsem se za tu nohu hned chytl a spadl na zem.
,,Doprdele" Zařval jsem a začal si mnout bolavé místo na noze.
,,Co tu vykřikuješ ta hříšná slova!" Vtrhla do pokoje máma.
,,Promiň" usmál jsem se nevině.
,,Ať už tohle slovo neslyším" pohrozila mi a odešla.
Ježíš co je na tom tak hříšnýho, obrátil jsem oči v sloup a lehl si do postele. Chvíli jsem jen tak koukal do stropu a přemýšlel, co bych mohl dělat. Nic mě nenapadlo, takže jsem seběhl schody dolů a uvelebil se v kuchyni na židli, kde se právě dělalo jídlo.
,,Ale nazdar hříšníku" zasmála se mamka.
,,Mamko přestaň!" Zasmál jsem se taky a hodil po ní jablko. Jen tak lehce.
,,Baekhyune!" Zanadávala. ,,Jo a zítra *usměje se* jdeme na večeři k Parkovým. Proč jsi mi neřekl, že s tebou chodí do třídy Chanyeol" zasmála se, a podala mi talíř s jídlem.
,,K P-parkovým?" Zatmělo se mi před očima.
,,Jo, je snad nějaký problém?" Zasmála se.
,,Ovšem že ne. Jen jako..odkud se znáte?" Tak tohle je velký špatný. To znamená, že už Chanyeol začíná? Říkal přeci, že se může stát i něco moji rodině. O můj bože to ne.
,,Baekhyune *zasměje se* ty jsi na ně zapomněl? Znáš je už od malička. Když jsi byl malý, tak jsi pořád někde běhal s Chanyeolem, nebo si ho už nepamatuješ? No popravdě se nedivím kvůli tomu stěhování. Počkej ukážu ti fotky" začala vstávat.
,,Sedni si, nechci vidět žádný fotky. Já jen že už nemám chuť k jídlu, takže půjdu nahoru, dobře?" Usmál jsem se.
,,Stalo se snad něco? Nejsi překvapený?"
,,Nestalo..To víš, že jsem překvapený. Půjdu teď nahoru napsat Chanyeolovi. Jsme velcí kámoši, takže ho tahle novinka taky určitě překvapí" zasmál jsem se nuceně.
,,No to je pravda zlato. Napiš, že ho pozdravuju a těším se na zítra.
Vyběhl jsem schody zpět do pokoje a svalil se do postele.
Tohle nemůže být pravda! Nenenene. Jak jsem se s někým takovým mohl dřív bavit..
Vytáhl jsem telefon a napsal zprávu Luhanovi.

Baekkie🥓: Lu? Co teď děláš?
Luhannie🐥: Hraju, co ty?
Baekkie🥓: Mám zdrcující novinky! Musíš teď přijít!
Luhannie🐥: Rodiče mě teď nikam nepustí.
Baekkie🥓: Tak já budu za deset minut u tebe.
Luhannie🐥: Napiš mi to..Ani tebe ke mě teď nepustí 😂
Baekkie🥓: Chanyeol je můj dlouholetý kamarád z dětství.
Zobrazeno

Zobrazeno? Jako vážně? Už půl hodiny mám zobrazeno? Nesnáším to.

Baekkie🥓: Luhane?
Baekkie🥓: Odpověz mi na to něco.
Baekkie🥓: Je ti něco?
Baekkie🥓: Fajn tak se nebav...
Zobrazeno

Odhodil jsem telefon vedle sebe a po chvíli jsem usl.

My bad boyKde žijí příběhy. Začni objevovat