,,Chanyeole, buďme zase přátelé"
,,Ale jistě. Nevěděl jsem, že to půjde tak rychle" zasmál se a truhličku schoval zpět pod postel.
,,Ale mám jednu podmínku" sedl jsem si na kraj jeho postele, a on udělal to samé.
,,Jakou?" Usmál se.
,,Přestanete šikanovat děcka ve škole" podíval jsem se na něj vážně.
,,Tohle po mě nemůžeš chtít. Kluci si tím mlácením vždycky uleví. Je to pro ně jako jídlo. A navíc nemůžu rozpustit jen tak naši partu"
,,Neříkám ti aby jsi rozpustil partu, jen chci aby byl konec s šikanováním, ale koukám, že asi smůla. V tom případě" zvedl jsem se a otevíral dveře.
,,Počkej, počkej!" Zastavil mě a naznačil mi ať jdu zpátky za ním.
,,Fajn. Promluvím s nimi. Ale jen proto, že už tě nechci zase ztratit když jsem tě našel" zasmál se.
,,Tak teda platí. Jo a ten natržený ret ti ale neprominu" usmál jsem a zvedl namyšleně nos.
,,Ale notaaak. Udělám cokoliv, jen mi to odpusť" zasmál se.
,,Říkáš cokoliv? Zítra se omluvíš Luhanovi za to, co kvůli tobě musel trpět" založil jsem si ruce na hrudi a víc se uvelebil v jeho posteli.
,,To snad ne. Mohl jsis vybrat cokoliv jiného. To neudělám! Jak budu vypadat?" Začal brblat a ja dělal, že odcházím. ,,Ale fajn, omluvim se mu" procedil mezi zuby, čemuž jsem se zasmál, a společně s nim jsem se vydal za rodiči dolů, jelikož už nejspíš jedeme domů. Cestou po schodech jsem potkal Chanyeolovu sestru, která přišla až teď.
S nikým se nepozdravila, a s nosem nahoru kolem nás jen prošla.
,,Omluvte ji, nemá svůj den" odkašlala si tetička.
,,Nemá svůj den nikdy" zašeptal mi Chanyeol do ucha, a já se tomu jen zasmál.,,Tak děkujeme za pozváni " usmála se mamka a začala si obouvat boty.
,,My děkujeme, že jste dorazili" zasmála se Yeolova mamka.
Pak jsme se společně všichni objali a já se chystal, že už půjdu do auta.
,,Baekhyune? Neobejmeš Chanyho?" Zamračila se mamka.
,,Mami já myslím, že z toho už jsme vyrostli, že Chanyeole?" Pousmál jsem se a chystal jsem se, že už konečně půjdu.
,,Ale kdepak. Ja mám rád objímání. Asi jsem nevyrostl" pohrdavě se usmál a nastavil ruce tak, abych ho šel obejmout.
,,Tak dělej Baekku! Na co čekáš" zasmála se mamka a drbla do mě.
Šel jsem ho tedy rychle obejmout a přitom jsem mu schválně šlápl silou na nohu nad čímž zaskučel.
,,Oh promiň Chany..nebolí tě to moc? Ja nechtěl" uchechtl jsem se.
,,Bolí mě to hodně. Měl by jsis kleknout a pofoukat mi to" nezapomněl se perverzně usmát.
,,Chanyeole! Přestaň a nech už chudáka Baekkhyunieho. Pá zlato, zase se někdy zastav" řekla jeho máma a dala mi pusu na tvář. Koukl jsem se na Chanyeola a vítězně jsem se usmál.
,,Měj se tetičko"Hned co jsme přijeli, tak jsem se převlékl a hupsnul do postele. V tom mi zabrněl mobil s novou zprávou.
Neznámé číslo:
Tady Chanyeol, ulož si mé číslo 😎Uložil jsem si ho tedy pod jménem Yeol🤡
Yeol🤡: Baekku?
Baekkie👑: Noo?Yeol🤡: Chci aby jsme se scházeli pravidelně každý den.❣️
Heyy!
Dneska docela nuda, ale snad vám to nevadí 😂❣️Bcs nemám teď žádné nápady
ČTEŠ
My bad boy
Fanfiction,,Známe se od malička Chaneyole..vyrůstali jsme spolu" ,,Cože? To ty jsi mi zlomil srdce, když jsem byl do tebe jako dítě zamilovaný?"