החדר היה ריק שחזרתי, אבל החלון פתוח. בזהירות, טיפסתי החוצה מהחלון לגג וראיתי את אשטון על הקצה, עטוף בשמיכה. הוא נראה כל כך רגוע ושליו.
ישבתי ליידו.
"היי" הוא אמר, מסתכל על הנוף.
"היי"
בלי להסתכל, הוא לקח את היד שלי ומשך אותו מעל לחיקו, משלב את האצבעות שלנו. "אני אוהב שאתה מחזיק את היד שלי.
נשכתי את השפה שלי. "זה נחמד שכאתה עושה את זה" הוא נשאר שקט לזמן מה. "אש, אתה רוצה להגיד לי?"
"אני מניח שאני צריך" הוא נאנח.
"אני לא אעזוב אותך או אכעס עלייך, אני מבטיח."
הוא נתן לי חיוך קטן לפני שפנה בחזרה לעולם. "זוכר לפני שיצאתי קצת להפסקה?"
"קיץ שעבר, כן"
"אז זה קרה, הייתי מדוכא, אתה יודע את זה. האשמתי את אבא שלי אחרי זה. אבל זה לא היה רק הוא"
יכולתי לראות אותו נמוג לתוך מחשבותיו אז לחצתי את ידו והנחתי את ראשי על הכתף שלו.
"נסעתי ללונדון באותו הקיץ, או סביב לונדון, בכל מקרה. הייתי לי מותר להסתובב רק לבד, וכך עשיתי. פגשתי שם בחור. השם שלו היה האנטר. הוא עישן שראיתי אותו לראשונה. הפכנו לחברים ממש מהר. הוא הראה לי את הסביבה, לקח אותי למועדונים, הכיר לי אנשים. כמה שבועות בקיץ, שהוא עישן ודיברנו על העבר שלנו, הוא נישק אותי. אני לא יודע איך הוא באמת מרגיש לגבי זה, כי ידעתי שזה היה כנראה רק רומן של קיץ והוא עשה את זה כי הוא ריחם עליי."
הוא לקח נשימה עמוקה, מעיף את הדמעות בעיניו.
"שום דבר לא השתנה בינינו. זאת הייתה הפעם היחידה שהתנשקנו. יומיים לפני שעזבתי, הלכתי לדירה שלו. היה שם איזה בחור, והוא נראה די כועס עליי. הוא התחיל לקרוא להאנטר הומו והוא אמר דברים פשוט נוראים-" קולו השתתק ומשכתי אותו קרוב יותר, לחצתי את ידו בחוזקה.
"האנטר אמר שהוא לא אוהב אותי, והייתי קצת פגוע אבל זה היה ברור. אז, הבחור אמר להאנטר להוכיח את זה"
"להוכיח מה?"
"שהוא לא אוהב אותי"
"אשטון, אני יודע איך זה הולך להיגמר. אתה לא חייב לסיים"
"הוא הכאיב לי, לוק" אשטון לחש. "יכולתי להריח כמה הוא עישן וכשגיליתי שאתה מכור, נשברתי. נשברתי ודחפתי אותך וזה היה כל כך שגוי בשבילי. חשבתי שאני צריך זמן כדי למיין את עצמי, להגיד לעצמי שאתה לא האנטר כי- אלוהים, לוק, אתה הרבה יותר טוב ממנו. אבל פחדתי לא משנה כמה פעמים מייקל צעק עליי. לא פחדתי ממך. פחדתי מהרגשות שלי אלייך. לא יכולתי להרשות לעצמי לאהוב אותך כשחשבתי שאתה הולך לפגוע בי"
"אני לא הולך לפגוע בך" לחשתי באוזנו בשקט.
"אני יודע את זה עכשיו. אני מצטער" הוא השיב. לפני שהוא יכל להמשיך, לקחתי את פניו והצמדתי את שפתנו ביחד. בנשיקה אחת ניסיתי להבטיח הבטחה.
אני לא אפגע בך.
-
כן כן כןןןןן
סוף סוף
אני כל כך מאוהבת בפרק הזה אוףף
YOU ARE READING
Fade // Lashton (Hebrew)
Fanfiction״מה שדועך חייב לחזור״ הזכויות שמורות ל @bipolarality