Alig vártam hogy az edzésnek vége legyen és kifaggathassam Christ. Emiatt olyannyira nem voltam már ott jelen, hogy észre se vettem de ő már le is terített. Újra és újra, szemtől szemben megküzdöttem Chrissel, s mire befejeztük az egészet, legalább szereztem némi sikerélményt is. Még javában pakolásztunk mikor feltettem a kérdést.
-Mi az a Speciális Rendfenntartó Különítmény?
Chris lefagyott egy pillanatra, s ahogy megfordult, láttam rajta hogy a kérdésem eléggé meglepte őt.
-Még is hol hallottad ezt a nevet?
Erőt véve magamon, beszámoltam Chrisnek az előző napról: hogy kihallgattam Connort és azt az Ericet, majd sietve követtem a srácot, s lenyúltam a kártyáját, és végül hogy a neten nem találtam semmit se Ericről, se a Különítményről.
-Te hallgatóztál Connor után?!
-Mi? Csak ezen vagy kiakadva?
-Ó, dehogy. A többit is hallottam de ez a legfontosabb! Tudod, nem kémkedhetsz Connor után, ő itt a főnök! Mindenki tisztában van vele hogy nem szabad...
-Jól van, sajnálom! Az a helyzet hogy unatkoztam.
-Áh, tehát délután is edzeni akarsz?
-Neem!- vágtam rá kissé ijedten, ami láthatólag javított a kedvén.
-Na, add ide a kártyát, hadd nézzem meg!
Kérésére előhalásztam a zsebemből Eric kártyáját, majd felé nyújtottam, ő pedig elvette tőlem. Egy ideig vizsgálgatta azt a kezében, majd vissza is adta nekem. Aztán végre valahára meg is szólalt.
-Rendben, elmondom. Később úgy is el kellett volna mondanom, de így legalább túlesek rajta... Szóval a NY SRK egy különleges csapat...ne nézz így, nem én találtam ki se a nevet se a rövidítést! De fejlesztés alatt van.
-Jól van csak mondd már tovább.- unszoltam Christ, aki vette a lapot és folytatta.
-Nem találtál róluk semmit az Interneten mert Connor így akarta. Egyedül a városi rendőrségek tudnak erről a szervezetről.
-Várj csak! Mi köze ehhez Connornak?- úgy éreztem hogy valahol elvesztettem a fonalat.
-Hát az, hogy ő hozta létre a csapatot.- az új információ igen megdöbbentő volt. Sosem gondoltam volna hogy Connornak ekkora hatalma lett volna.
-Hivatalosan persze az elnök hozta létre, de ez a fedősztori csak arra kellett, hogy teljes immunitást kapjanak.
-Mi? Az elnök? Amúgy meg mire kell ez a csapat?
-Ne szakíts félbe! Azonnal rátérek arra is. Connnornak sikerült bejutnia az elnökhöz, akit megigézett, és aláíratta vele a szükséges papírokat majd elintézte hogy ezt elfelejtse, ám ha kell akkor jusson eszébe az SRK. Így jött létre másfél hónapja a csapat! Vagyis Connor választott egy vezetőt és rábízta a többi tag kiválasztását. válaszolva a kérdésedre: az SRK mondhatni egy természetfelettit ellenőrző rendőrség. Persze csak tíz beavatott ember van az az öt másik tag nincs beavatva mert nem volt szükség rá.
-Tehát ők mind emberek? Nem veszélyes ez rájuk nézve?
-Pff...ugyan már! Olyan jó felszerelésük van mint a vadászoknak, ha nem jobb. Ráadásul még képzettek is. Persze azért mindig van náluk egy kis vámpírvér. A többi természetfeletti nem repdesett az örömtől hogy Connor embereket vont be, de már volt néhány sikeres akciójuk amivel bizonyítottak.
Nem jutottam szóhoz. Egyrészt hihetetlen volt hogy Connor miket tett azért hogy létrehozza a csapatot, másrészt pedig dühítő volt a tény, hogy ha hamarabb tudomást szereztem volna róluk akkor megkérhettem volna őket hogy nyomozzanak Will után. No persze ez már lényegtelen volt...
ESTÁS LEYENDO
Supernatural in New York
FantasíaA cím senkit se tévesszen meg. A sztori a "Wolves and vamps" folytatása. Jó szórakozást hozzá.:)