twenty-three

2.4K 240 43
                                    

"Kim Jennie'nin odasına bir paket var!"

"Tamam, bağırma yah! Onu bana ver uyanınca veririm Jennie'ye."

Chaeyoung ahşap altlı hastane terliği ile zeminde ses çıkararak bir hışımla karşısındakinin uzattığı kutuyu aldı. Sıkıcı kargo reklam ambalajıyla sarılmış paketi aldı ve uyuyan genç kadının masasına bıraktı.
Kapıyı çoktan kargoları alan acemi görevlinin suratına kapatmıştı bile.

Güneşin ilk ışıkları kapalı perdeden kurtulmaya çalışıp, odaya ulaşmak istercesine mücadele verirken genç hemşire evinden hastaneye geleli çok olmamıştı. Ceketini dolaba asıp üstünü değiştirmeden Jennie'nin odasına gelmişti. Paket için... Geleceğini Lalisa haber etmişti.

Kim Jennie yeni bir sabaha saçlarındaki eller ile uyandı. Buraya geleli çok olmadığı zamanlar Park Chaeyoung ile hemşire-hasta değil, çoktan arkadaş olmuşlardı bile.

"Paketin var, uyan artık Jennie-ah"

"Ne paketi?" uyku mahmurluğuyla gönderilen mesajı kısa bir an için unutmuştu.

"Kesinlikle... Bilmiyorum." Chaeyoung kendine lanet ediyordu. Yalandı.

Jennie'nin gözleri masadaki pakete takılınca, kendine çeki düzen verip yatağından kalktı. Yavaş adımlarla masasının üstüne oturdu. Gözüne gelen saçlarını görüş açısından çekmeye çalıştı. Paketin ambalajını yavaşca açtı. Karton kutuyu da yavaşça aralarken renkli, yumuşak ve süngerimsi şeylere elini daldırdı ve eline naylon bir poşet geldi. Çıkardığında gözlerinin önünde siyah, içi gözükmeyen bir naylon poşet vardı.

Chaeyoung hızlı bir çeviklikle poşeti elinden kaptı. Lalisa'ya hiç güvenmiyordu. O poşette bir uyuşturucu olmayacağı kesin değildi ve bu aralar Jennie asla bir uyuşturucuya dokunamazdı.

"Üzgünüm Jen, içine bakmalıyım." yavaşça poşeti açarken, gördüğü beyaz şeyle sessizce lanet etti. Elini daldırdı ve parmağına bulaşan şeyi burnuna götürdü. Aldığı kokuyla şaşkınlıkla konuştu.

"Buğday unu bu? Bir torba buğday unundan başka bir şey değil." Jennie'ye baktığında elindeki nota dalıp gittiğini gördü. Biraz yakınına gelince notu seslice okudu.

"Seni özledim. Hayatın."

Jennie eline aldığı torbadaki unu avuçlarına alıp, sıkıştırırken gözyaşları çoktan kendini kurtarmıştı...

...

anlamayan varsa bahsedeyim, bu un mevzusu 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

anlamayan varsa bahsedeyim, bu un mevzusu 2.bölümde geçiyor.
lisa o gün jennie'ye inat uyuşturucu yerine buğday unu vermişti, işte jennie kızmıştı falan falan.

im, your lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin