"Sadece Lalisa gelecek. Elindeki kıyafetlerimi sakince yerine bırak." belli belirsiz bir gülümsemeyle omuz silkerek elbiseleri askılar astı genç hemşire.
Jennie'nin bu sakinliği onu delirtiyordu. Onun da bir o kadar endişeli olduğunu bilmiyordu tabi."Ona sarılacak mısın?" sahiden sarılacak mıydı? Onca zorluğu arkada bırakarak kendini bırakacak mıydı ona? Yoksa sadece samimi bir 'holgeldin' ile mi bitirecekti?
"Bilmem,belki." yatağından kalkarak aynaya ilerledi, her ay siyaha boyattığı saçları bile her şeyi açıklarken hafif pudraladığı göz altlarına baktı. Vücudundaki çoğu yer iyileşsede göz altları hala biraz da olsa geçmişin izini taşıyordu. Uyuyamamakla beraber pudra ihtiyacını da getiriyordu.
"Kim Jennie'nin ziyaretçisi var." derin derin nefesler alıp kendine son kez bakıp beklemeye başladı. Genç hemşire misafiri kabul ederken yıllardır beklediği sesi duydu.
"O nerede?"
Chaeyoung cevapladı, "Lavabodaydı, şimdi çıkar." Jennie aynanın önünden çekildi ve Lalisa'nın yanına ilerledi. Artık, hazır olduğunu biliyordu.
Onunla yüzleşebilirdi.
Ona bakmak ilk önce bütün vücudunu boşta bıraksada toparlandı, kahverengi uzun saçları yüzünü biraz daha küçük göstermiş, hafif uzayan kahkülleri aynı duruyordu. Bir uyuşturucu satıcısı imajından çıkmış, sıradan sevimli bir kız imajına bürünmüştü.
Yanağından akan gözyaşları yolunu boynuna çevirirken, karşısındakinin de ağladığını gördü, uzaktan sadece bakıp ağlıyorlardı, diyecek bir şey de yoktu zaten.
İlk adımı Lalisa attı, sabırsız hızlı adımlarıyla beş adımda kollarını ince bele hemen sardı. Başını omzuna yasladı. Aralarındaki birkaç santim boy farkını bile özlemişti. Boğukça konuştu.
"Sarıl bana Jennie, buna çok ihtiyacım var." transtan çıkan Jennie kollarını hemen ona doladı. O da gözyaşlarını saklama gereği duyup boynuna saklanırken, Lalisa güldü.
"Bana sarılıp ağlayacağını biliyordum, b-beni seviyorsun"
"S-seviyorum" sonra biraz kıkırdadı Jennie. Bu durum komiğine gitmişti, kararlılıkla yazdığı bütün kelimeler şu küçücük bir an için buhar olmuşlardı bile.
"İşte şimdi tam tipim olmuşsun." devamını getirdi Jennie.
"Hayatım."
Bu bölümde aralarındaki buzlar biraz erisede bu kadar basit ilerlemesini istemiyorum.
O yüzden arada gerginlikler olacak ama genel olarak daha soft ilerleyecek ♥~