Rozdział 1

708 37 28
                                    

Siedzę z zamkniętymi oczami. Tu jest tak cicho mogłabym tu zostać.. Po jakimś czasie słyszę kroki, zbliżają się do mnie więc postanowiłam spojrzeć w górę. Zobaczyłam tam chłopaka w pomarańczowych goglach, oraz na oko 3-metrową postać bez twarzy. Może to dziwne, ale nie bałam się ich.

*Perspektywa T.T*
-Papo czy to ona? - powiedziałem poczym spojrzałem na dziewczynę, znałem ją, ponieważ chodzę z nią do klasy.
-tak to ona, nie bój się drogie dziecko. Poszłabyś z nami do rezydencji? - powiedział Slender do dziewczyny
- A-ale po co.. - powiedziała teraz lekko wystraszona dziewczyna.
-uh.. Tam wszystko Ci wyjaśnimy drogie dziecko.- powiedział poczym pomógł dziewczynie wstać.

*Perspektywa Dominiki*
Po około 15 minutach drogi  doszliśmy do ogromnej willi. Slender teleportował się do swojego gabinetu, a ja i chłopak w goglach weszliśmy do willi. Wszyscy tam zebrani spojrzeli na nas.
- Uuu Toby ma dziewczynę! -powiedział niski chłopak w stroju elfa, a goglasty się zarumienił zresztą ja tak samo.
-Ben! T-to nie jest moja dziewczyna.. -Powiedział speszony chłopak
-skoro nie to, dlaczego się rumienisz? - powiedział elf
- uhh.. - chłopak jeszcze bardziej się zarumienił, a ja zachichotałam.
-ej! Ludzie pamiętacie, że Sally ma jutro urodziny?- powiedziała cicho dziewczyna o czarnych włosach i masce.
Moja Sally obchodziłaby jutro 10 urodziny.. Na samą myśl łza spłynęła mi po policzku. Poczułam, że ktoś mnie przytula. Okazało się, że to Toby, oraz czarno włosa
-ej młoda nie płacz.. Co się stało? - powiedziała dziewczyna.
-M-moja młodsza siostra S-Sally zaginęła parę lat temu.. I j-jutro obchodziłaby 10 u-urodziny..- wyjaśniłam im.

*Time skip urodziny Sally*

-Sally, mamy dla ciebie Jeszcze jedną niespodziankę.
Malutka spojrzała na nich z ciekawością.
-niespodzianka! - krzyknęli wszyscy, a ja wyszłam z zza drzwi i pobiegłam do dziewczynki tuląc ją.
-D-Dominika..! - powiedziała zapłakana Sally
-już nigdy cię nie opuszczę zobaczysz.. - Wycierałam jej łzy pomimo tego, że sama płakałam..

~~~~~~~~~~~~
Hej goferki! Łapcie nowy rozdział, a ja znikam papa do następnego!

Remember, I'm a psychopath |Ticci Toby|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz