10. last

1.2K 68 13
                                    

3 years later.

Haih.
Dah tiga tahun hyung pergi. 
Rindu lah weh kat dia .
Takpe. As long as separuh daripada aku ni adalah hyung .

Aku respect dia.  Sanggup korbankan diri untuk aku . Saeng dia.

Anyway , sekarang ni tahun terakhir aku belajar kat sini.  V hyung dengan Daniel hyung ? Diorang dah kerja.  Gaji besar . Daniel hyung dah nak kahwin .

Hmm laku jugak hyung sorang tu. 

Hwamin noona ? Dia terus bawak diri ke USA lepas tau Jimin hyung dah takde.  Dia tak dapat terima lagi ii bila hyung dah janji nak kahwin dengan dia lepas graduate .

Aku ? Emm macam biasalah. Cuma yang special nya.  Aku akan lamar Junghwa time graduate nanti . Aihh tak sabar.  Hyung , kook dah nak kahwin. 

" kook , khajja kita balik . Dah 2 jam kita kat kubur ni " panggil V hyung . Aku melemparkan senyuman pada kubur Jimin hyung sebelum menuju ke arah V .

Nanti kook datang lagi hyung. 

-restoran-

Puk ! Someone hit on me.

" ahh sorry ii.  Tak sengaja do langgar " pinta mamat yang langgar aku . Berulang kali dia bow .  Dan bila dia berhenti bow , aku yang terkedu. 

" h-hyung ? "

" ha ? Hyung ? Siapa hyung ? Eh kau salah orang ni.  Aku Park Changmin "
Dia hulur tangan untuk berjabat. 

Ahh tapi muka kau sama dengan Jimin.  Nama pun ada 'park' n 'min'.

" kook , khajja kita dah lambat nk balik " ucap V hyung dari belakang .
" J -jimin ? " V hyung pun terkejut .

" siapa Jimin ? "

I dont know if it real or not . It can't be Jimin hyung's dopperganger. 

End 🎊

Okeh dah tamat short story by me . Sekian karangan tak bertauliah dari saya . Jumpa lagi kalau aku rajin. Jangan lupa swipe lagi ke bawah !

[C]Hyung! | a Jikook FanficWhere stories live. Discover now