3.7

127 1 0
                                    

Han slår ännu ett slag mot Lukas näsa och tillslut slutar Lukas.

Han sätter sin hand mot sin näsa och flämtar till. Noel flinar brett.

"Åh vad svag du blivit sedan de senaste åren." Skrattar Noel.

Jag och Sebastian står en bit bort ifrån de. För att inte bli indragna. Lukas ligger på marken.

Ett lätt skratt lämnar min mun samma gör Sebastian. Noel flinar åt oss och slår till Lukas i magen.

"Åh du är så himla svag inombords, men på utsidan leker du så fucking mycket."

Lukas som ligger på den kalla marken verkar som att han ignorerar allt han säger.

Snön faller ner på mitt blonda hår. Jag kollar på de och skrattar sedan. Viskar till Sebastian hur mycket han får igen nu efter allt han gjort mot min bror.

Sebastian flinar åt Lukas och skrattar sedan.

"Vi borde lämna denna tönt. Men först ska jag bara ta några bilder på den tönten."

"Kom nu Noel vi drar." Säger jag, vi springer iväg ifrån Lukas och hans gäng. Skratt fyller mina hörselgångar jag drar min luva över mitt hår och vi tar var sina cyklar och cyklar sedan hem till mig.

"Hej mamma Noel och Sebbe är här."

Vi springer sedan upp på mitt rum och jag hoppar ner i sängen.

Noel drar upp sin mobil och visar skärmen mot mig och Sebastian. På skärmen visas Lukas.

Bilden Noel tagit innan vi drog ifrån de.

"Fy fan vad kul, han är så jävla svag."

Jag nickar och skrattar sedan jag också. Sebastian lämnar ifrån sig ett skratt och lägger sig sedan i sängen han med.

"Ska vi köra lite FIFA eller?" Frågar jag, utan att få svar sätter jag igång det. Eftersom jag redan bet svaret.

"Absolut."

"Så jävla skönt att sätta dit honom lite granna." Säger Noel och skrattar högt. Jag nickar och drar min hand igenom mitt blonda hår.

Jag låter de spela en match mot varandra först. Smidigt tar jag upp min mobil jag slängt i sängen sedan tidigare för att checka Snapchat.

IDAG

MIG
|| Hallå när kommer du hem?

MARTINUS
|| Vet inte. Pappa somnade så kan inte direkt fråga honom nu

...

Mamma öppnar snabbt upp dörren in till mitt rum. Jag kollar förvånat på henne och hon stänger sedan dörren.

Noel kollar konstigt på mig, jag rycker på axlarna.

Before they broke your heart || Martinus Gunnarsen Donde viven las historias. Descúbrelo ahora