פרק 21 - נקרופיליה

18.9K 642 76
                                    

דין
״תצליחי להסתדר עם ארבע שוטים?״ אני שואל מסיים למזוג את השוט האחרון ומניח לידי,מול כל אחד מאיתנו מונחת שורה של ארבעה שוטים ״אתה רציני?זה כלום״ היא מתנשאת ואני מגחך ״עם ההשפעה של הוויסקי הזה אנחנו עוד נראה״ אני אומר והיא מחייכת חיוך זחוח ומורידה את השוט הראשון ואני אחריה.

היא מוציאה את קצה הכוס מפייה ומניחה אותו על השולחן,מנגבת את פייה עם כף ידה ״באמת חזק״ היא ממלמלת ושמה כוסית נוספת בפייה וכך גם אני.

אנחנו גומרים את כל השוטים,אני רואה כבר איך השתייה משפיעה עליה ״יאללה עוד אחד״ היא אומרת מוחאת כפיים,כמו ילדה קטנה ״אני חושב שזה מספיק לך״ אני אומר מצחקק מנסה לדבר איתה בנועם.

״נו מה אכפת לך אל תיהיה כבד״ היא מצחקקת,לוקחת את הבקבוק ומוזגת לעצמה שוט ״זה מספיק בל״ אני אומר,קם לקחת ממנה את השוט אבל זה כבר מאוחר, היא שתתה אותו.

היא יושבת על הספה ועוצמת לאט לאט את עייניה ״בל, אל תירדמי לי״ אני קם מנער אותה ״אבל אני עייפה אבא״ היא ממלמלת בישנוניות ובשיכרון.

אני מוציא מהארנק את הכסף שצריך לשלם ומניח אותו על השולחן, לוקח את הדברים שלי ומחזיק אותה בין ידי, מתחיל לסחוב אותה לרכב...

בל
אני פוקחת את עייני בזמן שכאב ראש נוראי תוקף אותי, אני מרימה אט אט את ראשי ומביטה הצידה,אני לא בחדרי,זה אפילו לא מתקרב ליהיות החדר שלי,העיצוב פה כל כך יוקרתי...

אני מנסה להזכר אבל אני באנגאובר רציני,עד שלפתע דלת החדר נפתחת ושם עומד דין עם חולצה שחורה הנצמדת לגופו ושורט ספורטיבי,שיערו מושך...כמו תמיד.

״איפה אני דין?״ אני שואלת באי הבנה ״אצלי בבית״ אומר,אני מורידה את עייני ומביטה על גופי,עצם העובדה שאני עם בגדים של גבר משגעת אותי.

״די..דין?אנחנו שכבנו?״ אני שואלת בבילבול ״אני לא בקטע של נקרופיליה,אל תדאגי״ הוא מרגיע אותי מעט.

״אז למה אני עם בגדים של גבר?״ אני שואלת ״רציתי שיהיה לך נוח״ הוא אומר ומחשבות על אמש עוברות בראשי ״שתיתי הרבה אה?״ אני שואלת משפשפת מעט את עייני.

אני מתרוממת לעמידה,על גופי חולצה ובוקסר ״תגיד, אתה בטוח שלא שכבנו?״ אני שואלת שוב ״אם את באמת רוצה את יכולה לבקש״ הוא מגחך ואני קוברת את ראשי בין כפות ידי, נזכרת בכל מה שקרה אתמול.

״דייט לא מוצלח במיוחד״ אני ממלמלת ומגחכת לעצמי, ראשי עדיין קבור בין כפות ידיי ״הוא היה די מוצלח בעייני, בחיים לא ראיתי אותך משוחררת כל כך, מתאים לך״ הוא אומר בהומור ואני מחייכת אליו ״בל...״ הוא מתקרב אלי,נשען קרוב לפני ומביט בעייני ״אני אוהב אותך״ הוא אומר מרסק את שפתיו על שפתי.

הוא מחזיק במותני,מנשק באופן מושלם את פי...

מספר דקות בודדות עוברות ואנחנו מנתקים את שפתינו אחד מהשני עקב חוסר אוויר ״אני אוהבת אותך״ אני לוחשת והוא מביט בי ״אני יודע״ הוא מחייך חיוך צדדי ״גם אני אותך״ דוחף אותי על המיטה ונשכב לידי,אני קוברת את פני בחזו,רק רוצה להרגיש את חום גופו.

EL DIABLO Where stories live. Discover now