דין
אני מגחך לעצמי ברגע שהיא יוצאת מהשירותים, פאק זה היה כל כך טוב לזיין אותה בדרך שונה מאיך שאני רגיל.אני מלביש על עצמי את המכנסים,בודק שלא נפל כלום מכייסי,אני לובש את החולצה והנעליים בחזרה,ויוצא מהדלת, פוגש את כל המבטים המפוחדים של סועדי המסעדה.
ליחשושים של פחד נשמעים לאוזני אך אני מתעלם, מת כבר לראות את התגובה שלה.
אני יוצא לכיוון הרכב,רואה אותה יושבת על השוליים של הכביש, אני פותח את האוטו עם השלט והיא קופצת מבהלה ומסתובבת אלי.
אני נכנס למושב הנהג,ממתין שתכנס גם כן והיא עושה זאת,לחייה סמוקות,אני לא יודע אם זה מהיין או מהאי נוחות,למען האמת אני יצא בן זונה אמיתי אם אומר שאני נהנה לראות אותה ככה,לא בנוחיות,סמוקה ומתפדחת, מעלה לי את האוגו שגם ככה כבר גבוה.
אני מניע את המנוע ומתחיל לנסוע,מדי פעם זורק לעברה מבט,פנייה מוטרדות ומשרות אי נוחות יתרה.
אני זורק אליה מבט נוסף והיא מרימה את ראשה שנשענה על ידה ״מה?״ היא שואלת בייאוש ומביטה לכיווני ״לא אמרתי כלום״ אני אומר בתמימות ״אל תשחק אותה,אני רואה שאתה נהנה מזה״ היא מציבה עובדה,שלמען האמת היא נכונה אך אני נהנה מזה,נהנה לעשות את עצמי תמים של מבין מה פשר המחשבה שלה ״אני לא מבין״ היא נאנחת לדברי ״עכשיו אני מבינה למה מכנים אותך אל דיאבלו״
בל
אנחנו יורדים מהרכב,לכיוון הבית של הוריו,גופי מלא בעצבים לא מוסברים במיוחד...או שכן?כן,הניסיון שלו לראות עד כמה אני מאופקת מעצבן אותי.אנחנו מתהלכים לכיוון דלת הבית שלפתע דין מחזיק בזרועי ומסובב אותי אליו ״פרינססה,מה יש?״ הוא שואל ואני גומעת את רוקי,אני הולכת לעמוד על שלי!
״תגיד?אתה נהנה מזה?״ אני שואלת זוקרת גבה בכעס ״נהנה ממה?״ הוא מגחך,שוב הפעם עושה את עצמו תמים ״אתה נהנה לראות שמה שעשית לי בשירותים לא מוצא חן בעייני?״ ״למען האמת כן,אני אוהב את זה שעכשיו סימנתי אותך״ אומר בהתנשאות ״סימנת אותי?״ אני שואלת מזועזעת ממילותיו ״כן...״ הוא אומר הולך מאחורי גבי ומרכין את פיו לאוזני ״אני שמח שנהנת מהאצבעות הארוכות שלי,אל תדאגי זה יקרה עוד מלא פעמיים...״ אומר ושוב הפעם מרכין את פיו לאוזן שלי ״ולא רק עם האצבעות״ פאק. יש יגידו שאני משוגעת אבל הוא פשוט פאקינג עושה לי את זה.
אני מנסה להתעלם ממילותיו ונכנסת לבית,מתהלכת למעלית בזמן שהוא הולך אחרי,אני נכנסת למעלית והוא יחד איתי.
אני נכנסת לחדר ומתיישבת על המיטה,נאנחת ״אני הולך לישון״ הוא אומר אך אני לא מגיבה ומתרוממת לעמידה, הולכת לחדר האמבטיה ושוטפת את פני.
YOU ARE READING
EL DIABLO
Romansaהיא משגעת אותי.הבחורה הזאתי פאקינג מחרפנת אותי,מוציאה אותי משפיותי.אבל איך בחורה כמוהה יכולה להתאהב בבחור כמוני,באל דיאבלו,בשטן בכבודו ובעצמו. בל בירבט,בחורה רגילה בת 20 העובדת בבית קפה ממוצע במרכז העיר. די בטוח שהיא הצטערה שהלכה למועדון החדש שפתחו...