Chapter 1✔️

7K 89 18
                                    

Vstupuji do nové školy, ve které strávím příští dva roky. Když do ní vstoupím, zahlédnu spoustu středoškoláků. Někteří o mě zavádí pohledem, někteří si povídají se svými přáteli a zacházejí do tříd a někteří zase kouří v budově školy. ,, Dallas, zase?! Do ředitelny, hned! '' zakřičí nějaká učitelka na žáka. Kluk protočí očima a vydá se k ředitelně. Jelikož nevím, kde se ředitelna nachází, tak se za ním nenápadně vydám. Zabočí ke schodům a když zajde za stěnu, tak zrychlím krok, abych ho neztratila.

,, Baví tě mě sledovat?'' otočí se s úšklebkem na tváři a já se leknu. ,, Ehm.. Já- já to-tiž...'' vyruší mě. ,, Dneska nemám čas. '' řekne věc, která mě absolutně nezajímá a ztuhnu, protože se stydím a nevím co mám říct. ,, Takže si dneska nezašukáme. '' doplní. ,, Ale- já.. '' řeknu a on mě opět vyruší ,, Třeba příště. '', ale to už se ve mě začne vařit vztek. ,, Necháš mě domluvit?! '' zakřičím a schytám pár směšných pohledů od žáků. On se jen udiveně dívá a já pokračuji ,, Chtěla jsem se tě zeptat, kde je tu ředitelna, ale když vím, že tam jdeš, tak jsem šla s tebou. '' řeknu a on přikývne. Zase se rozejde a já jdu za ním. ,, Průser? '' zasměje se. ,, Ne, jsem tu nová na škole. '' řeknu. ,, Aha, tak to řeknu rovnou, ne? '' na tváři mu panuje směšný úšklebek. ,, Snažila jsem se ti to říct. '' řeknu a po zbytek cesty jsem zticha. Namachrovanej debil.

,, Tak slečno Ren, potřebuji si teď vyřešit něco s panem Dallasem, počkáte chvíli?'' optá se. ,, Samozřejmě. '' pípnu. ,, Samozřejmě. '' napodobí mě ten kluk, ale tím stylem, jako bych mluvila jak nějaká nána. ,, Slyšela ses? '' zasměje se a ode mě si vyslouží vražedný pohled. ,, Dallasi, pojď už! '' zakřičí ředitelka a on jen protočí očima a jde ke dveřím. ,, Ještě se uvidíme. '' mrkne a zaleze v ředitelně. Oklepu se a přemýšlím nad tím, co se stalo za posledních 10 minut.

,, Ano, samozřejmě, že to bylo naposled. '' ironicky se usměje a vyjde že dveří. Proskenuje mě od hlavy až k patě. ,, Slečno Ren, můžete! '' zakřičí a já běžím dovnitř.

,,Dobrý den. '' pozdravím a usadím se na židli. ,, Dobrý den, já jsem Elis Parker, tvá nová ředitelka. '' usměje se a nabídne mi ruku. ,, Alexis Ren. '' řeknu a s úsměvem ruku příjmu. ,, Takže, ty budeš chodit do třetího ročníku, je tak? '' řekne a začne listovat papíry. ,, Ano.'' usměji se a ona pokračuje ,, Takže, třídu budeš mít ve třetím patře, pod tebou mají patro druhý ročník a dole je první ročník plus je tam připojena budova navíc, ve které je jídelna, tělocvičny. Poté dole v suterénu se nachází učebny na různé kroužky, jako je například matematický, zpěv, hudební kroužek, sportovní bude v tělocvičnách a pak je tu zde ještě dramatický kroužek. A ve čtvrtém patře mají třídy čtvrté ročníky a plus je tam herna. V každém patře je několik učeben navíc, ale to se už dozvíš od žáků, či vyučujících. Tady máš klíčky od skříňky. '' podá mu klíčky. ,, A jsou ještě po škole automaty, jak na jídlo, tak na pití. To je snad vše, doufám, že jsem na nic nezapomněla.'' usměje se a já doufám, že jsem si vše zapamatovala. Pro jistotu mi ještě dá plánek školy. Takže doufám, že teď už se neztratím. ,, Kdyby něco, tak přijď. Jo a budeš chodit do B. '' přikývnu a vydám se ke dveřím. ,, Ráda jsem tě poznala a zatím. '' zářivě se usměje. ,, Nashledanou. ''

Vyjdu že dveří a pořádně se nadechnu. Vydám se do třetího patra, které je hned nad tímhle. Chodba už je prázdná, asi před 10 minutami začala výuka. Když vyjdu do chodby, rozhlížím se, kde je 3.B., snad to najdu.

3.B. přečtu nápis na dveřích. Zhluboka se nadechnu a zaklepu. ,, Dále. '' ozve se a já vyjdu dovnitř. ,, Dobrý den. '' řeknu. ,, Dobrý den, ty musíš být Alexis. '' řekne učitel a široce se pousměje. Rychle se rozhlédnu po třídě, ale nevidím tu žádné známé tváře. Jak bych taky mohla, když tu bydlím asi týden.

Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/Kde žijí příběhy. Začni objevovat