,, Ahoj Jasmin, dneska jdu na pláž s kámošema, takže se vrátím někdy k večeru.'' řeknu, když si sednu ke stolu a začnu jíst oběd. ,, Dobře.'' řekne a něco dělá v kuchyni podle rachotu. K obědu udělala Jasmin špagety, takže odpoledne začíná dobře. ,, Ehm.. Alexis?" zavolá mě Jasmin z kuchyně. ,, Ano?" zeptám se a jdu za ní do kuchyně, kde ji uvidím s vyděšeným výrazem. Očima hypnotizuje nějakou věc. Těhotenský test. ,, To je tvoje?" zeptá se a podá mi ho do ruky. Když se podívám, tak zjistím, že je pozitivní. ,, Ne.. " řeknu a dále hypnotizuju ten test. ,, Nemusíš se stydět jen-" ,, Není to moje!" vyruším ji. ,, Máma..." šeptnu a chytím se za čelo. To nemůže být pravda.
,, Zavolám ji." řeknu a jdu si do kuchyně vzít telefon. Otiskem prstu ho odemknu a hledám mámy kontakt. Doufám, že je to jen nějakej hloupej žert. ,, Ano? Děje se něco zlatíčko?" zeptá se s nejistotou v hlase. ,, Jo děje.. Ten těhotenský test... Je tvůj?" zeptám se a modlím se bohu, ať to není pravda. Vždycky jsem si přála mladšího sourozence, ale tohle byl pěkný šok. ,, Ano.. Budeš mít mladšího sourozence.. No není to skvělé? Vždycky sis přála mladšího sourozence." zeptá se. NE NENÍ. ,, Jo, asi jo." vyhrknu ze sebe. ,, Kdy jsi mi to jako chtěla říct?! A s kterým to máš?!" zeptám se a trochu zvýším hlas. Hele pozor, Ren křičí na svojí matku. ,, V klidu zlato, s Thomasem.. Nastěhuje se k nám nejspíš. No není to skvělé? " řekne. ,, To v žádným případě!" zakřičím. ,, A nebo bychom se mohli někam odstěhovat, někam na jiný kontinent třeba! " řekne. ,, To radši, ať se sem nastěhuje, protože já se nikam stěhovat nebudu!" křiknu a tipnu hovor.
,, Takže?" zeptá se Jasmin. ,, Je to její a ten její přítel se sem nastěhuje." řeknu s nechutí. ,, Ach tak.." protočí očima. Najednou se domem rozezní hlasitý zvonek a já sebou cuknu. ,, Jdu tam!" křiknu, když odcházím z kuchyně. ,, No čau!" pozdraví Mahogany. ,, Co ty tady?" zeptám se a hlavě hledám důvod, proč by tu měla být. ,, Jedem na tu pláž ty vole!" zasměje se. ,, To už je tolik? " podívám se na hodiny a zjistím, že jsou za deset minut tři hodiny. ,, Jo, co jsi dělala prosim tě?" opře se o futra. ,, No... Ehm... Někdo je těhotn-" ,, To si děláš prdel! Ty jsi těhotná?! Tos do toho rychle praštila s Hayesem.. Počkat.. Ví o tom Hayes?" začne se zběsile poptávat. ,, V klidu! Já nejsem těhotná, bože!" křiknu a začnu se smát, když ji zmizí úsměv z tváře. ,, Pojď sem." zasměju se a obejmu ji. ,, A já se už těšila na malýho Hayese nebo Alexis." řekne smutně. ,, No, to se asi nikdy nedočkáš."
**
,, Tak už můžeme jít!" řeknu, když už po deseti minutách vyjdu z koupelny. Podívám se ma Mahy, která kouká do telefonu a sedí na mé posteli. ,, Konečně... Cos tam dělala? Určitě něco těhotenskýho!" vyskočí z postele. ,, Ty si s tím nedáš pokoj, co? Moje máma je těhotná, já ne!" zasměju se a jí opět zmízí úsměv z tváře. ,, Jo a jede s náma Cameron s Vicky." podotkne a já mám chuť se z toho vykroutit. ,, Já asi nepojedu." řeknu a Mahogany se na mě naštvaně podívá. ,, Za prvé, kvůli tomu kokotovi nezůstaneš doma a za druhé, nečekáme tady minimálně čtvrt hodiny jen tak, takže zvedni tu tvojí sexy prdel a jdeme dolů!" rozkáže a já se radši nepokouším vzdorovat. Bůh ví, jak by to dopadlo.
,, Jak jedeme?" zeptám se. ,, Uhm... No, jsem tu autem, vzadu sedí Cameron s Vicky a Shawn a vepředu jsem ti zabrala místo." uculí se a já ji obejmu. ,, Aspoň, že tak." řeknu, když za sebou zabouchnu vstupní dveře. Když dojdeme k autu, tak se usadím na místo spolujezdce a připásám se. ,, Ahoj Alexis!" pozdraví Shawn. ,, Ahoj Shawnee!" usměju se. ,, Ahoj Alexis." řekne Vicky. ,, Uhm.. Čau." řeknu potichu a vytáhnu si telefon z kapsy, abych zkontrolovala instagram a nekoukala na ně dozadu. ,, Nezajdem dneska na nějakou pařbu? " zeptá se Shawn. ,, Mohli bychom." zasměje se Cameron. ,, Jo, to mohli!" zasměje se Vicky. ,, Jdu s váma!" křikne Mahogany, která se soustředěně věnuje řízení. ,, Alexis? " zaťuká mi na rameno Shawn. ,, Ne, promiň." řeknu. ,, Děje se něco? " zeptá se. ,, Jo, děje! Alexis je těhotná!" křikne Mahogany a všichni ztichnou a podívají se na mě s otevřenou pusou. ,, Fakt?" zeptá se Vicky. ,, Ne, máma je těhotná, jenže tahle debilka to nechápe!" ukážu na ní. Všichni si oddechnou. ,, Nejsem debilka!" udělá na oko naštvanou. ,, Jsi." zasměju se.
ČTEŠ
Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/
FanfictionAlexis se přestěhuje z New Yorku do Los Angeles. Díky jednomu incidentu se seznámí s jednou dívkou, která jí seznámí se svou partou. Západne Alexis mezi ně? Budou přátelé? Nebo se budou naopak nesnášet? Klikni na tlačítko ''číst'' a vše se dozvíš! C...