Chapter 16

2.9K 60 6
                                    

,, Dobré ráno. '' tiše se zasměju, když už se dvě minuty snažím vzbudit Cama. ,, Haloo, Šípková Růženko! '' začnu ho pusinkovat po tváři a on se ještě se zavřenými oči začne usmívat. ,, Came! '' zasměju se a přestanu v té činnosti. ,, Ty už jsi dávno vzhůru! '' zasměju se a koukám se na jeho cute obličej. ,, Dobré ráno. '' řekne s ranním chraplákem. ,, No dobré! '' zakřičím. ,, Kolik je? " zeptá se a zachumlá se víc do deky a zavře oči. ,, No, jako půl sedmé. '' řeknu s pohledem na hodiny. ,, Chtěl jsi jet ještě domů. '' řeknu a neposlušný pramínek jsem si schovala za ucho. ,, Ježiš a jo.. To nevadí.. Vzbuď mě, až budeš připravená.. Tak do čtvrt na osm. '' řekne a zavrtá se ještě víc do deky. ,, Came! '' řeknu už zoufale. On se jen usměje a já to vzdám. Jdu se rychle namalovat. To mám do deseti minut a jako oblečení jsem si vzala černé skinny jeans a nějaký crop top. Dneska by mělo být horko, takže to nějak nehrotím. V sedm jsem připravená a jdu si udělat k snídani cereálie s mlékem. Udělám dvě porce. I pro toho blbečka. Položím to na jídelní stůl a běžím za ním nahoru.

,, Came? Já vím, že mám pohodlnou postel, ale udělala jsem ti dole snídani. Cereálie. '' zasměju se. ,, Za chvíli jsem tam. '' sedne si a já přikývnu a seběhnu dolů. Sednu si ke stolu a se zapnutím televize se pustím do jídla.

Najednou přijde on. Rozcuchané vlasy, na tváři mu hraje menší úšklebek. Bez trička.. Jdou mu vidět jeho dokonalé břišáky. Prohrábne si vlasy a s úšklebkem se na mě podívá. ,, Neslintej, padá ti to z pusy. '' zasměje se a přijde ke stolu. ,, Výborné, to jsi vařila ty? '' zeptá se s úsměvem a já přikývnu. ,, Bylo to velmi namáhavé, ale co bych pro tebe neudělala. '' usměju se. ,, No... '' začne přemýšlet. ,, Jez, ještě jedem k tobě. '' zasměju se a on to do sebe náladuje.

**
,, Tak můžeme jet. '' přijde převlečený a s batohem. Celou dobu jsem seděla v autě a i když jsme sem přijeli asi v 15, tak perfektně stíháme. Je asi půl a jedeme ke škole. ,, Super. '' zasměju se. ,, Co máš dneska v plánu? '' zeptá se. ,, Já nevím.. Asi nic. '' myknu rameny. ,, Aha.. '' přikývne.

,, Ahoj lidi! '' pozdravím, když přijdeme k partě. ,, Ehm.. Čau.. Co vy dva spolu? Hmm? '' zeptá se Mahogany. ,, Cam mě svezl do školy. '' myknu rameny a on se zasměje. ,, Jo jasně.. A chytali jste motýli u toho včera. '' protočí Mahogany očima. ,, Včera jsem byl u tebe, Came.. Nebyl jsi doma. '' řekne Shawn. ,, Odvezl jsem Alexis. '' řekne. ,, V jedenáct? '' pozdvihne na něj obočí. ,, A co jsi jako u nás chtěl v jedenáct? '' zeptá se. ,, No, tu prezentaci. '' řekne. ,, O kurva! '' chytí se za čelo. ,, Ser na to, si vymrdáš tu známku.. '' zasměje se Shawn. ,, Drž hubu. '' probodne ho pohledem. ,, Ahoj! '' pozdraví Monika. ,, Pořád mi je divný se sem k vám srát. '' řekne a nervózně přešlápne. ,, Ke komu se tady sereš? '' zeptám se a ironicky se porozhlédnu okolo školy. ,, Ehm.. '' usměje se nervózně. ,, Už k nám patříš... '' zasměju se a obejmu ji. ,, Takže nepičuj nesmysly. " řekne Cam. ,, Nešlo by to říct slušněji? '' zeptá se Mahogany. ,, Nevím.. '' mykne rameny. ,, Pojďte už do školy. '' řekne Monika a všichni vstaneme.

,, Ty sis nevzala mikinu? '' zeptá se Cam a prohlédne si mě. ,, Ne..'' řeknu. ,, Počkej. '' řekne a položí si batoh na zem. Přetáhne si svou baby pink mikinu přes hlavu a poté mi ji nasadí. ,, Abys mi nezmrzla. '' zasměje se. ,, Děkuji. '' uculím se a obejmu ho. ,, Tak my jdem.. '' usměje se a běží za klukama. Tahle mikina je hrozně jemná a příjemná. Ahhh.. Miluju ji.

,, Oh.. To bylo tak cute.. '' řekne Monika s úsměvem, když odejdu od Cama, který šel s klukama nahoru. ,, Přesně! '' zakřičí Mahogany a já se zasměju. ,, Jenom mi půjčil mikinu. '' řeknu s úsměvem. ,, Abys mi nezmrzla. '' zopakuje Mahogany Camova slova. ,, Jdeme do třídy. '' řeknu, abych utla tuhle konverzaci a jdu do třídy. ,, Sednu si s Carterem. '' řekne Mahogany a Monika přikývne. ,, Pokud ti to nevadí. '' zasměje se. ,, Ne, v poho. '' mykne rameny s úsměvem. ,, Tam můžu být na mobilu a nekecne mě Charlie. '' řekne a ukáže na blonďatou brýlatou holku s vysokým culíkem. ,, Ach tak. '' zasměje se Monika a já s ní.

Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/Kde žijí příběhy. Začni objevovat