Chapter 27

1.9K 46 15
                                    

,, Už je ti líp? '' zeptá se Mahy, když přijdu dolů a sednu si na gauč. ,, Popravdě? Ne.. " řeknu a opřu se o sedačku. ,, Včera jsi to s tou Natkou přepískla.. Nic ti neudělala a už jsi do ní jela.. '' řekne Mahy a já protočím očima. ,, Nesedla mi.." jednoduše myknu rameny a ona protočí očima. ,, Kdo ti ještě nesedne? '' podívá se mi ostře do očí. ,, Musíte ji všichni pořád řešit? Prostě mi není sympatická.. Tečka.. '' řeknu naštvaně. ,, Jen tak bez důvodu nebo jen proto, že ti přebírá Camerona? '' pozdvihne obočí. ,, Ani jedno.. Bože.. Proč si s tím hned spojujete Camerona? '' zeptám se otráveně.  ,, Protože to je pravda! '' uchechtne se. ,, No to sotva.. Už je mi ukradenej..'' řeknu. ,, Ale hovno, pořád ho miluješ a žárlíš na holku, která za nic nemůže.. Uklidni se už a omluvíš se jí.. '' řekne. ,, Ani omylem, jen přes mou mrtvolu.. '' řeknu. ,, Hm, tak to tě budu muset zabit, protože ta holka má z tebe strach ty vole.. " zasměje se. ,, Tak ji měl Cameronek ochránit, ne? '' uchechtnu se. ,, Ten byl z tebe taky v prdeli.. '' zasměje se. ,, SE jim nedivím.. '' řeknu a začnu se smát. ,, Alexis, ty jsi taková píča, až to není možný... '' plácne se do čela. ,, Bohužel a proto mě miluješ.. '' zasměju se. ,, Co je dneska v plánu? '' zeptám se po chvíli. ,, Uhmm... Netuším.. '' mykne rameny. ,, Už jenom 2 měsíce a máme velké prázdniny! '' zaraduju se. ,, To už bude jen chvilička.. '' usměje se. ,, Jo, máš pravdu.. Nemůžu se dočkat.. '' usměju se. ,, To bude skvělý... '' řekne a já přikývne. ,, Ale co budeme tedy dneska dělat? '' zeptám se. ,, Zajedeme na pláž.. Všichni.. I ty, i Cameron, i Natka, i prostě všichni.. '' řekne a já protočím očima. ,, Hm, jak myslíš.. Ale za to, že je oba zabiju neručím.. '' řeknu a ona se smíchem přikývne. ,, To přežiješ.. '' řekne. ,, Nepřežiju.. '' myknu rameny. ,, Nemel, běž se nasnídat a pojedeme.. '' zasměje se. ,, Co tak brzo? '' zeptám se. ,, No, nasnídat.. Jako, objednala jsem pizzu na oběd.. '' zasměje se. ,, To už je tolik? '' podívám se na hodiny. ,, Už to tak bude.. '' mykne rameny. ,, Měla bych vstávat dřív.. '' zasměju se. ,, Jo, to bys měla.. '' mrkne na mě.

**
,, Alexis.. Zase ti to trvá.. Čeká se tu zas jen na tebe! '' zakřičí Mahogany. ,, No bože! '' protočím očima a sejdu schody. ,, Konečně.. '' odfrkne si a já vyjdu z domu a ona za mnou zavře a poté zamkne. ,, Jak se jede? '' zeptám se a podívám se na dvě auta před domem. ,, Jedeš se mnou.. '' řekne. ,, Kdo ještě s náma jede? '' zeptám se. ,, Uhmm.. Monika se Shawnem a Natkou.. '' řekne a já protočím očima. ,, Aby ses neposrala..'' zasměje se a já se na ni ironicky usměju. ,, Ještě, že za nějakých 5 dní odjíždím.. '' povzdechnu si. ,, Už? Co je dneska za den? '' zeptá se. ,, Myslím, že úterý.. '' zasměju se. ,, Ah tak.. '' přikývne. ,, Tak pojď.. '' usměje se.

,, Ahoj.. '' usměje se Mahy, když si sedneme do auta. ,, Taky zdravím.. '' řeknu. ,, No čau.. Dneska dobrá nálada? '' rejpne si Monika. Jen nad tím protočím očima a všímám si svého. ,, Ahoj.. '' pozdraví tiše Natka. ,, Jak dlouho tam chcete být? '' zeptám se. ,, Uhmm.. Tak nějak do večera.. '' řekne Mahy. ,, Jestli to s tebou přežijeme.. Radši jsem se doma rozloučila s rodinou, kdyby něco.. '' zasměje se Monika. ,, To je sice hezký, ale mě to nezajímá.. " odfrknu si. ,, Tak si naser třeba.. Chtěla jsem se s tebou bavit.. '' řekne. ,, V klidu.. '' zasměje se Shawn a obě ho probodneme pohledem. Otočím se zpátky a vezmu si do ruky telefon, kde si otevřu instagram a koukám na různé fotky.

**
,, Jsme tady.. '' řekne Mahy. ,, No nekecej.. '' zasměju se a ona mě probodne pohledem. ,, Dělej.. '' řekne a já s nechutí vystoupím. ,, Ahoj.. '' usměju se na Gilinskyho s Johnsonem. Oba obejmu a Monika mě společně se Shawnem probodnou pohledem. ,, Co je? '' ušklíbnu se. ,, Nás jsi jako neobejmula.. '' řekne Monika a já se otočím na patě a oba obejmu. Zbytek se ještě nějak pozdraví. ,, Abys ji neumačkal.. Koho pak budeš prcat? Jo sorry, já zapomněla, ty máš na to Vicky nebo více lidí, že? '' rejpnu do Camerona, který se objímal s Natkou. ,, Mohl bych říct to samý, že? '' mrkne na mě. ,, Aspoň jsem tě nepodváděla a nevodila tě za nos.. Myslela jsem si, že to co mi píšeš je pravda.. Bohužel, asi jsem moc naivní.. '' myknu rameny a Natka si nás projede pohledem. ,, Uhm.. To.. Já nevěděla.. '' řekne nervózně. ,, To už je teď jedno.. '' protočím očima. ,, Kdybys sis to nechala vysvětlit.. '' řekne. ,, Co? Já jsem tě vlastně měsíc podváděl protože jsi mi moc chyběla a jsem nadržené prase a musím pořád šukat! '' zakřičím. ,, Takhle to nebylo! " zvýší hlas. ,, A jak jako? '' uchechtnu se a všichni se na nás koukají. ,, Alexis.. Kašli na to.. '' chytí mě G za rameno. ,, Nenechám si od něj srát na hlavu! '' pohodím rukama a on se jen uchechtne. ,, Kdybych ti dala facku, bylo by to týrání zvířat nebo kokotů?'' založím si ruce na prsou. Jen protočí očima, upraví si svou tašku na rameni a odejde k lehátkům. ,, Se divím, že se jen tak nechal.. '' podotkne Mahy a Natálie se rozběhne za Camem. ,, To mu jde kouřit nebo co? '' uchechtnu se. ,, Proč se chováš jak kráva? '' zeptá se Monika. ,, A proč se ty do toho sereš? '' podívám se jí do očí. ,, Protože jste oba mý kamarádi.. " řekne. ,, Hm.. To je sice hezký, ale nikdo se tě o pomoc neprosil.. Děkuji.. '' usměju se směrem k ní a vezmu si mou plážovou tašku. ,, Alexis.. '' povzdechne si Gilinsky. ,, Taky mě hodláš zjebat za to, jak se chovám? Tak prosím.. '' ironicky se usměju. ,, Pojď radši a buď ticho.. '' řekne. ,, Ale potvora má pravdu.. Je to idiot.. '' zastane se mě Johnson. ,, Díky krysko.. Aspoň jedinej, kterej mi tu rozumí.. '' řeknu. ,, Nemáš zač.. '' zasměje se a obejme mě okolo ramen a takhle dojdeme až k těm dvoum.

Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/Kde žijí příběhy. Začni objevovat