,, Ahoj." pozdravím dole Jasmin. ,, Ahoj!" usměje se. Mně moc do smíchu není, po té včerejší události. ,,Máma se vrátí až v neděli, že?" zeptám se s pomyšlením na to, že je dneska pátek. ,, Už to tak bude." mykne rameny. ,, Aha.. Musím do školy? Dneska mi není moc dobře.." řeknu a začnu předstírat nemoc. ,, To po té včerejší noci?" zasměje se. ,, Co myslíš?" pozdvihnu obočí a doufám v to, že to nebude nic s Cameronem. ,, No... Jak to říct.. Jak jsi tady měla toho... Ehmm.. Came-" ,, Dobře, to by stačilo!" zakřičím a vydám se ven, kam přijede Ed.
,, Zdravím." pozdraví mě. ,, Ahoj." řeknu a připásám se. ,, Stalo se něco?" zeptá se s kamennou tváří. Jak jinak. ,, Ne.. Jen mi není dobře." myknu rameny. ,, Aha." řekne a dovoze mě ke škole. ,,Hezký den!" řekne. ,, Kéž by." šeptnu a uvidím partu u lavičky. Sedí tam Mahogany, Shawn, nadrženec.. Ehmm.. Cameron a Matt. Když si mě všimnou, tak se na mě všichni podívají. Problém je v tom, že kolem nich budu muset projít. Do prdele.
,,Alexis!" zakřičí Mahogany, když jsem asi pět metrů od nich se sklopenou hlavou. ,, Pojď sem!" zakřičí Shawn. ,, Ehm.. Já.. Musím jít.. Do školy... Napřed.. Totiž.. mám tam .. Sraz.. Jo sraz s někým." poškrábu se na zátylku a doufám, že mi to všichni sežerou. Když si na vteřinu každého prohlédnu, tak zjistím, jak se na mě Cameron se smíchem kouká. ,, Já.. Už jdu.." řeknu a vydám se do školy. To bylo tak trapný. ,, Počkej! Co se stalo?" zakřičí Mahogany, ale já se neotočím a naopak zrychlím krok.
,, Ahoj Alexis!" pozdraví mě nějaká osoba. Brent. Oddechnu si a pozdrav mu oplatím. ,, Co ti je? Jsi nějaká divná!" doběhne Mahogany a Brent odejde. ,, N- nic.." snažím se znít přesvědčivě, což se mi nepodaří. ,, Nelži mi! Je v tom nějakej kluk?... Cameron!" zhrozí se. ,, Jo je v tom kluk, ale Cameron ne.. Hayes.. Hayes mi chybí." řeknu a po tváři mi steče slza, když si na něj vzpomenu. ,, Tak to řeknu rovnou, ne? Pojď sem." řekne a vtáhne si mě do obětí. Uf.. Jsem ráda, že to vyšlo. ,, Ale kdyby se něco stalo, řekla bys mi to, že jo?" podívá se mi do očí. Přikývnu. ,, Dobře.. Hele, ještě si jdu koupit nahoru svačinu.. Pojď se mnou." řekne a já se zhrozím. ,, No tak.. Pojď." chytí mě za zápěstí a míří ke schodům. Jestli ho potkám, tak jsem v prdeli.
,, Ahoj holky.. " ozve se za námi hlas. Cameron. Do prdele. ,, Děje se něco Alexis?" uchechtne se a já mu mám chuť vrazit. ,, Ne. '' řeknu a zhluboka se nadechnu. Nemám chuť ani náladu se mu podívat do očí, tak můj pohled spočne na špičkách od bot. ,, To je dobře. '' uchechtne se a obejme mě kolem ramen. Mahogany se na nás s úsměvem podívá a začne mačkat nějaké tlačítka na automatu. ,, Myslíš na ten včerejšek, že? '' šeptne mi do ucha Cam. ,, Byl jsem úžasnej.. Jsi z toho mimo, co? '' uchechtne se. ,, Hlavně, že jsi říkala, že bys mi ani pusu nedala. '' potichu se uchechtne. ,, Jdeme už? '' zeptám se Mahogany a zkouším ignorovat otázky Camerona. ,, Ještě počkej.. Musím jít ještě za Mattem, počkej tu s Cameronem, dobře? '' jemně se usměje a já protočím očima, ale Cameron se usměje. Přikývne a já mám chuť se jít zabít.
,, To se se mnou jako nehodláš bavit teďka? '' řekne a já se opřu o skříňku, načež se o ní on zapře. Jako kdysi Hayes. ,, Nech mě bejt. '' pokouším se ho odstrčit. ,, Nenechám... '' vyplázne na mě jazyk. ,, Camerone, nová kořist? Jaká je v posteli? '' uchechtne se nějaký černovlasý kluk. ,, Skvělá.. Lepší sem neměl. '' otočí se směrem k němu a já totálně zčervenám. ,, Tak já si ji půjčím, jestli ti to nebude vadit. '' řekne kluk a s úšklebkem míří k nám. ,, To ani nezkoušej! '' sykne Cam a stoupne si přede mě. ,, Proč ne? Poprvý, co si nějakou kundu chráníš.. A jo, chápu, asi bych ti taky takovej kus nepůjčil. '' zasměje se. ,, Odprejskni nebo ti jednu vrazím! '' zakřičí. ,, Okay, okay, sorry.. '' dá si ruce do obranného gesta a odejde.
ČTEŠ
Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/
FanfictionAlexis se přestěhuje z New Yorku do Los Angeles. Díky jednomu incidentu se seznámí s jednou dívkou, která jí seznámí se svou partou. Západne Alexis mezi ně? Budou přátelé? Nebo se budou naopak nesnášet? Klikni na tlačítko ''číst'' a vše se dozvíš! C...