,, Kam jedeš? '' zeptá se máma, když mě uvidí se obouvat. ,, Jedu na letiště.. Cam pro mě dojede za chvíli. '' řeknu. ,, Co na letišti? Ty někam letíš?! '' začne vyšilovat. ,, Ne, Hayes.. Chci se s ním jít rozloučit. '' řeknu a ona přikývne. ,, Dobře no.. Jedu teďka na celý víkend pryč s Thomasem, Carly a Johnem. '' řekne. ,, Tak si to tam užij.. '' protočím očima. ,, Aby ti ty oči nevypadly. '' řekne a naštvaně odejde do pracovny.
Cam: Jsem tady bby😜
Já: žádnýho kokota před domem nevidím, nespletl sis dům? 🤔
Cam: Krávo🙄🖕
Já: Copak? 😜
Cam: Pospěš si s tvou tvoji tlustou prdelí nebo ti ujedu😉
Já: Prej tlustou prdelí, si povíme, až mi na ni budeš zase sahat.. 🤥🤥
Cam: pojď uz🖕
Já: Letím🤩
Cam: Nevím, jestli se s tvou tvojí tlustou postavou udržíš v tom vzduchu.. Radši to nedělej, ať se ti nic nestane.. Letuško😂🖕
Já: Jdi do píče🖕
Cam: Tak mi ji nastav😜 nebo až po rozloučení s Hayesem, ať ti zlepším náladu? 🤔
Já: Jednou tě zabiju! 🖕
Cam: Jestli to bude během sexu, tak prosím.. 😊😚
Já: Nesnáším tě.. 🖕🖕
Cam: Taky tě miluju a uz pojď!🙄
Telefon jsem si zastrčila do zadní kapsy u džínů a do kapsy od bomberu jsem si dala peněžeňku.
,, Co ti tak trvalo? Sis tam honila? '' zasměje se. ,, Jo, hned dvakrát, jednou mi to bylo málo. '' mrknu na něj a sednu si na místo spolujezdce. ,, Teď už tě budu mít konečně celou pro sebe, když Hayes vyklidí pole. '' uchechtne se a nastartuje. ,, Děláš si prdel? '' podívám se na něj a vraždím ho pohledem. ,, Ještě jsem to nezkoušel.. Možná, že to zkusím.. '' dělá, že přemýšlí. ,, Jestli se semnou bavíš kvůli tomuhle, tak jsi mě dost zklamal.. Myslela jsem si, že jsi můj kámoš. '' řeknu naštvaně. ,, Nejlepší kámoš.. '' opraví mě. ,, Dělal jsem si srandu. '' zasměje se a já si oddechnu. ,, Ale nevadilo by mi to, ne že ne. '' zasměje se a já ho bouchnu do ramene. ,, Jsi debil. '' protočím očima. ,, Nikdy bych s tebou nechodila.. '' řeknu. ,, Jo, jasně.. '' řekne a dál se věnuje řízení s úsměvem. Egoistickej debil.
**
,, Alexis!'' zakřičí Mahogany, když nás potká u vchodu. ,, Ahoj! '' usměju se a obejmu ji. Když ale uvidím, že brečí, tak mi sklesne úsměv. Kvůli Camovi jsem na to úplně zapomněla. ,, Já jsem tu taky! '' zakřičí Cam a Mahogany se lekne. ,, Debile! '' mírně se usměje a obejme ho. ,, Pro každého jsem debil dneska. '' protočí očima. ,, Nejen dneska. '' mrknu na něj a on mě probodne pohledem.,, Ahoj. '' pozdravím kluky. ,, Ahoj Alexis. '' řekne Hayes se sklopeným pohledem. Silně ho obejmu a nechci ho vůbec pustit. ,, Neodlítej mi. '' pošeptám a po tváři mi steče slza. ,, Jak rád bych tu zůstal. '' řekne. Myslím, že taky brečí. ,, Tak tu zůstaň.. '' řeknu a naplno se rozbrečím. S Camem jsem na něj nemyslela.
,, Nemůžu.. Promiň. '' řekne a já už nestíhám utírat slzy. ,, Miluju tě. '' řeknu s popotáhnutím. ,, Já tebe, byla jsi moje princezna.. Pořád pro mě jsi.'' řekne. Už se tu objímáme asi pět minut a když se podívám před sebe, tak zahlédnu jak Cam protáčí očima. Vždycky, když jsem se objímala nebo třeba líbala s Hayesem, tak se tak tvářil.
,, Přijedu sem nejdřív, jak to bude možný.. I se Sky, jeslti to bude možný.. Samozřejmě, že i s Nashem. '' trochu se zasměje a já se mírně usměju. ,, Nebo můžeš ty za námi. '' řekne a já přikývnu. ,, Budeš mi chybět.. Už teď mi chybíš.. '' řeknu. ,, Ty mě. '' řekne. ,, Stejně tam nějakou oprcáš a na Alexis si nevzpomeneš. '' odfrkne si Cameron. Zvednu ke Camovi hlavu a ten se na mě s úšklebkem podívá. ,, No co.. '' mykne rameny. ,, Jdi do prdele Camerone.'' řekne Mahogany a probodne ho pohledem. Odtrhnu se od Hayese a on se jde rozloučit s ostatními.
ČTEŠ
Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/
Hayran KurguAlexis se přestěhuje z New Yorku do Los Angeles. Díky jednomu incidentu se seznámí s jednou dívkou, která jí seznámí se svou partou. Západne Alexis mezi ně? Budou přátelé? Nebo se budou naopak nesnášet? Klikni na tlačítko ''číst'' a vše se dozvíš! C...