Chapter 6✔️

3.5K 56 5
                                    

,, Před domem už čeká Eduard! '' zakřičela Jasmin, když jsem se ládovala cereáliemi. ,, Dobře! '' zakřičím a dám si do pusy poslední sousto. Hodím si tašku přes rameno a běžím do auta.

,, Dobré ráno. '' pozdraví s kamennou tváří Eduard. ,, Dobré. '' usměju se a zapásuju. ,, Nějaká šťastná, koukám. '' prohodí a rozjede se. ,, Za poslední dobu se toho stalo hodně moc. '' řeknu a vzpomenu si na včerejší, tedy mojí první pusu. Při téhle představě mi v břiše projede takový příjemný pocit. ,, Tak to jsem rád. '' řekne a zastaví u školy. ,, Díky za svezení!'' zakřičím a vystoupím z auta.

Když vystoupím, tak jdu k naší lavičce, kde se scházíme každé ráno. Zahlédnu tam Matta se Shawnem a rychlým krokem se za něma vydám.

,, Ahoj kluci! '' pozdravím je a rychle je obejmu. ,, Ahoj Alexis. '' spustí oba najednou. ,, Co vy tady tak brzo? '' uchechtne se někdo za námi. ,, Hayesi! '' křiknu a obejmu ho. Objetí mi oplatí a po chvíli mě pustí a jde se přivítat s kluky. V dálce k nám míří Nash i s Camem. ,, Čus princezno. '' vyplázne na mě jazyk. ,, Čau borečku.'' uchechtnu se a obejmu ho. ,, Ahoj Nashi. '' řeknu a obejmu ho také. ,, Nevíte, kdy přijde Mahogany?'' zeptám se, když vidím projít JackaG s Madison. Jack mi mávne a Madison se na mě falešně usměje. Už teď mě kurva sere.

,, Čus guys! '' přijde Carter s Tayem a Aaronem. ,, Ahoj kluci. '' pozdravím je, ale už neobejmu, protože se moc nebavíme. Když se přivítají, tak Taylor si stoupne vedle mě a chytí mě kolem pasu. Podívám se na Hayese, ve kterém se začne vařit vztek. ,, Taylore, pusť mě! '' pokouším se ho odstrčit. On jen dál stojí a usmívá se jak debil. ,, Do prdele, pusť mě! '' strčím do něj, ale on se opět zasměje. ,, Kurva, můžeš ji pustit?! '' zakřičí Hayes. ,, Proč bych jako měl? Benjamínku. '' uchechtne se. ,, Taylore.. '' řekne Cam. ,, Came.. '' odvětí mu ironicky. To už mě začne srát a já ho bouchnu loktem do koulí, což ho donutí mě pustit a držet si své bolavé přirození. ,, Kdybys poslouchal.'' zasměje se Cameron a já mám chuť se propadnout. ,, Ty jsi fakt kráva. '' pořád se drží za své mezinoží a zabíjí mě pohledem. ,, A ty jsi čurák. '' prohodím. ,, Jinak co je s tou Mahogany? " zeptám se. ,, Včera se jako hodně zřídila... Takže dneska asi ani nepřijde. '' řekne Cam. ,, Aha. Jdu napřed do třídy, musím se stavit ještě... u jednoho kluka, totiž. Zatím. '' zalžu a snažím se odejít a v tom momentu mě probodne Hayes pohledem. Dám mu tázavý pohled a on se otočí ke Carterovi. Tak ať si nasere.

Chtěla jsem odejít, protože jsem nechtěla být na jednom místě s Taylorem. Asi si říkáte, že je to normální, ale ne není. Došla jsem do třetího patra a šla ke své skříňce.

,, Ahoj krásko. '' ozve se za mnou a já se leknu. ,, Ahoj Lucasi.'' usměju se a otočím se k němu. ,, Jak se máš? '' opře rukou o skříňku a já vím, že teď to dobře nedopadne. Buď skončí jako Taylor a nebo hůř. A nebo si nás někdo všimne. ,, Mohl bys jít ode mě dál? '' zeptám se. ,, Co za to? '' zeptá se zakousnutím do rtu. ,, Kopanec do koulí postačí? '' usměju se ironicky. ,, Ty jsi mi nějaká toxic dneska. '' řekne, ale neuhne. ,, Protože už jsem někoho napadla v oblastí mezinoží a jestli chceš, tak můžeš být druhý. '' usměju se a doufám, že odprejskne. ,, Jenom jsem tě chtěl pozvat ven. '' řekne. ,, A co, když se mi nechce? Mám jiné věci na práci. '' zeptám se. ,, Mám to brát jako ano? '' řekne s úšklebkem. ,, Tak jsi debilní? Říkám, že zaprvé se mi nechce a zadruhé mám jiné věci na práci. '' odstrčím ho, ale on se opět vrátí do stejné polohy. ,, Čau Hayesi! '' pozdraví Lucas Hayese, ale ten neodpoví a s naštvaným výrazem zajde do třídy. ,, Ten je naštvanej, jak kdyby mu někdo praskl balónek. '' řekne. ,, A nebo mu ho někdo přebíral.'' strčím do něj a zavřu skříňku. Lucas tam stojí jako opařený. ,, Co jsi řekla? '' zeptá se. ,, Že jsi debil. '' odejdu. Když přijdu do třídy, tak se podívám na Hayese, který mi oplácí pohled. Když se na něj ale usměju, otočí pohled ke Carterovi, kterému sedí na klíně nějaká holka. Takže Hayesík se nám nasral. Paráda.

Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/Kde žijí příběhy. Začni objevovat