,, Děkuji za svezení. '' řeknu Eduardovi a vystoupím z auta. Na lavičce není nikdo a tak si tam sednu a počkám na ostatní.
,, No konečně! '' křiknu, když uvidím Camerona a obejmu ho. ,, Kde jsou všichni? '' zeptám se. ,, Ti to neřekli? Včera byla kalba, takže se na to prý dneska vyserou. '' řekne. ,, No jasně. '' řeknu. ,, Ne, dělám si srandu, jenom to jsou líný hovada... No nic, jdu do školy, mám tu schůzku s někým. '' řekne a já kývnu hlavou. ,, S nějakou dívkou? '' zasměju se. ,, Hej, nestarej se a jdi radši za princem. '' mrkne na mě a odejde.
Čekám tu dalších pět minut a přijde Hayes. ,, Ahoj. '' usměje se. ,, Ahoj. '' obejmu ho. ,, To tu čekáš sama? Kde jsou ostatní? '' zasměje se. ,, Cameron má ve škole nějakou schůzku a jinak nevím, kde jsou ostatní. '' usměju se. Přikývne a dá mi pusu. ,, Počkej, ať nás tady nikdo nevidí. '' řeknu. ,, Proč?" podívá se tázavě. ,, Protože nechci zase slyšet kecy. '' řeknu s úsměvem. ,, Aha. '' mykne rameny a sedne si vedle mě.
,, Čau lidi! '' zakřičí Mahogany. ,, Ahoj! '' obejmu ji. Hayes se s ní také přivítá. ,, Dneska... Co je první hodinu, vlastně? '' zeptá se s úsměvem. ,, Ehmm.. Myslím, že... Dějepis. '' řeknu. ,, Tam je ten starej páprda, jak ho zajímá jenom tabule? '' zeptá se s úsměvem a já přikývnu. ,, No, tak se dneska na první hodinu asi nevyseru. '' mykne rameny a zasměje se. ,, Snad poprvé, ne? " zeptám se s úsměvem. ,, Podruhé, podruhé holčičko. '' zasměje se. ,, Dobře. '' řeknu. ,, Kde jsou ostatní? '' zeptá se a začne se rozhlížet. ,, Ehm.. Byl tu Cameron, ten má nějakou schůzku s někým, ale myslím si, že to bude nějaká holka.. No a pak tu jsme my. '' zasměju se. ,, A co novýho mezi vámi? Včera mi Nash volal, že jsi přišel asi kolem desáté domů. '' podívá se na Hayese. ,, Koukali jsme na film. '' myknu rameny a Hayes se usměje. ,, Jo, jasně, film. '' udělá, že věří. ,, Jdi do háje, Mahogany. '' zasměju se. ,, Mi neříkej, že jste koukali jen na film. '' zdůrazní slovo 'jen'. ,, Možná. '' myknu rameny. ,, Neříkejte, že jste spolu spali. '' chytí se za pusu. ,, Možná. '' řekne Hayes. Přikývnu a Mahogany nevěří svým uším. ,, To si děláte prdel. '' řekne. ,, Možná. '' řekneme na jednou a oba se zasmějeme. ,, Ve třídě mi to vysvětlíš.'' mrkne na mě Mahogany a už teď vím, že mě čeká peklo. Ups.
**
,, Dneska máme tělák. '' řeknu s povzdechem. ,, Jo, my taky. '' řekne Hayes nadšeně. ,, Tak jako, ty se máš na co těšit. '' protočí očima Mahogany. ,, Já za to nemůžu. '' zasměje se. Momentálně se tu houpu na židli a vedeme zajímavou debatu o tělocviku.,, Dobrý den žáci. '' rozrazí se dveře a v nich se objeví náš učitel na dějepis. Všichni se postavíme a po pokynu, ať si sedneme, si sedneme. Nečekaně. ,, Dneska si napíšeme do sešitu nějaké nové učivo a příště si z toho napíšete písemku, takže bych v téhle hodině dával pozor. Hlavně ta čtveřice. '' ukáže na nás. Potom se otočí k tabuli a něco tam mumlá.
,,Jo, tohle jsme se už učili v New Yorku. '' řeknu. ,, Je to nudný, nechce se mi to psát. '' řekne Mahogany a vezme si z kapsy telefon. Udělám to samé a začnu si projíždět instagram.
,, Ren a Lox! '' zakřičí učitel a my sebou leknutím trhneme. ,, Ano? '' zeptám se otráveně. ,, Telefony sem na stůl.. Hned! '' ukáže na dřevěnou katedru. ,, Ale my už si je schováme do kapsy! '' zvýším hlas, aby mě ten senior slyšel. ,, Něco jsem řekl! '' zakřičí a já se s nechutí zvednu a jdu odevzdat telefon. ,, Na konci výuky si ho můžete vyzvednout a zda-li se to bude opakovat, tak poté až na konci školního roku, rozumíme si?'' řekne s klidnou tváří a my přikývneme.
,, Ten starej debil nám to dá až po škole, to nevydržím.. '' řekne a protře si spánky. Nad tímhle se zasměju. ,, Řeknu mámě, ať mi asi koupí náhradní telefon nebo nevím. '' zasměju se. ,, Řekni, ať ti koupí dva. '' zasměje se. Zbytek hodiny hrajeme piškvorky a různé hry.
ČTEŠ
Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/
Fiksi PenggemarAlexis se přestěhuje z New Yorku do Los Angeles. Díky jednomu incidentu se seznámí s jednou dívkou, která jí seznámí se svou partou. Západne Alexis mezi ně? Budou přátelé? Nebo se budou naopak nesnášet? Klikni na tlačítko ''číst'' a vše se dozvíš! C...