,, Zlatíčko, vstávej.. Za hodinku tě zavezu do školy." uslyším zaklepání na dveře a následné vstoupení do pokoje. ,, Už vstávám.." řeknu a otočím se na druhou stranu. ,, To vidím.. Vstávej, musím ještě zajet po doktorech, tak ať to stíhám a ty ať to stihneš do školy." řekne a já s nechutí vstanu a jdu do mé koupelny, kde si dám rychlou sprchu. Rychle se osuším a vyfénuju vlasy, které si nechám volně splynout s mými rameny. Namaluju se jen decentně a oblečení moc neřeším. Černé skinny jeans, kterých mám asi 450 a vínovou košili. Nakonec se rozhodnu dát i rudou rtěnku, kterou mám nanesenou během pár vteřin.
,, Dobré ráno." pozdravím a sednu si ke stolu. ,, Dobré." odvětí Thomas začtený do novin. ,, Mami?" otočím k ní svůj pohled. ,, Mahogany s Camem a možná Monikou říkali, že by přiletěli.. Můžou? Jen na víkend." zeptám se. ,, Samozřejmě, že ano." usměje se a já si oddechnu. ,, Děkuji." oplatím jí úsměv a naberu si lžičku cereálií. ,, Dneska si vybalíš, když chtějí za dva dny přijet. Ať tam máš čisto." nakáže mamka a já přikývnu. ,, Do deseti minut vyrážíme." řekne mamka a vstane. ,, Dobře." přikývnu a taktéž vstanu od stolu, abych si vzala bomber, protože tu není takové teplo, na které jsem byla zvyklá v La. Popadnu mobil s peněženkou do ruky a běžím dolů, kde se obuji do černých kotníkových conversek a jdu čekat do auta.
,, No konečně." uchechtnu se. ,, Taky můžeš jít pěšky." řekne s úsměvem. ,, A nebo vůbec." zasměju se. ,, Školu máš vyřízenou od Thomase, jak tu byl, tak tu vše zařizoval. Takže prý stačí, aby ses stavila do ředitelny a tam ti prý paní ředitelka řekne co a jak." řekne s pozorným pozorováním cesty. ,, Jak budu dojíždět do školy?" podotknu. ,, No.. Buď autobusem nebo tě budeme vozit my." řekne a odbočí. Přikývnu a vytáhnu si telefon, abych mohla napsat alespoň Camovi.
Já: Ahooj, právě jedu do nové školy.. Drž mi palcee ❤️😪
Cam: Držím držím 🙏
Já: Já to bez vás nedám... 😪
Cam: Já to tu třeba vůbec nedávám!
Já: Jak to bude s tímhle víkendem?
Cam: Přiletíme, takže to vydrž ještě dva dny! 💞💞
Já: Už se nemůžu dočkat! Co Monča?
Cam: Nakonec taky může..😄
Já: Paráda... MILUJU VÁS! ❤️
Cam: my tebe❤️🙏
Já: jak se máš ty? 😄❤️
Cam: spatnee
Já: ohhh proč? 😪
Cam: Chybíš mi😪❤️
Já: lásko ty mnee❤️ už jenom dva dny🙏😍
Cam: hele budu muset, napíšeme si později.. Ahoj😍💞
Já: oh ahoj😪
,, Jsme tady. '' řekne mamka. ,, Mami.. Musím tam? '' řeknu nervózně s pohledem na hromadu mých nových spolužáků stojících před školou. Vypadá to tu jako v La. ,, Ano zlato.. Odpoledne můžeme někam zajít.. Podívat se tu po městě. Co ty na to? '' navrhne. ,, Dobře.. '' usměju se. ,, Tak si to užij.. A jdi už! '' zasměje se. ,, Ahoj.. '' řeknu a vystoupím. Zavřu za sebou dveře a objevím se na velkém prostranství. Nervózně polknu a rozhlédnu se po prostoru. Většina očí je zaměřená na mě. ,, O můj bože! Ty jsi Alexis? '' přiběhnou ke mně nějaké dvě holky a já nepobírám. ,, Ehm.. Ano? '' nervózně přešlápnu. ,, My jsme Naomi a Evelyn. '' usmějí se a podají mi ruku. ,, Alexis.. '' stisknu ruce a pořád nechápu. ,, Ehm.. No.. Ty chodíš s Cameronem.. Dallasem? Že? '' řekne dívka. Myslím, že Naomi. ,, Ano.. Proč? '' zeptám se a trochu si oddechnu. ,, My jsme jeho hrozně velké fanynky.. '' řeknou a mě to docvakne. ,, Aha.. '' přikývnu. ,, Přijede sem někdy? A proč jste tak daleko od sebe? '' zeptá se Evelyn. ,, Protože jsem se sem přestěhovala.. '' řeknu. ,, Aha.. '' myknou rameny. ,, Chceš s něčím pomoct? '' zeptá se Naomi. ,, Uhmm.. Jenom potřebuji najít ředitelnu..'' usměju se. ,, Jo, my tě tam dovedem..'' usměje se Naomi. Přikývnu a vydám se s nimi.
ČTEŠ
Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/
FanfictionAlexis se přestěhuje z New Yorku do Los Angeles. Díky jednomu incidentu se seznámí s jednou dívkou, která jí seznámí se svou partou. Západne Alexis mezi ně? Budou přátelé? Nebo se budou naopak nesnášet? Klikni na tlačítko ''číst'' a vše se dozvíš! C...