,, Vstávej Alexis!'' vzbudí mě hlas od Jasmin. ,, Ano, už vstávám. '' řeknu a otočím se, přičemž se zvednu a jdu do koupelny se rychle osprchovat a nalíčit. Poté se převléknu do černých skiny jeans, které mají díry na kolenou a army crop top. Na to si dám světle šedou obyčejnou mikinu.
,,Už jsem volala Eduardovi, ať pro tebe přijede. '' řekne máma. ,, Ale já bych to zvládla sama. '' řeknu. Ani do obchodu nemůžu jít po svých nebo autobusem. No, maximálně, když jdu s někým ven, což se často nestává, protože všichni vždycky chodili ke mně. Nikdy jsem nejela hromadnou dopravou. A tak moc bych chtěla.
,, No, nezvládla. Eduard už čeká před domem. Jdi! '' řekne a já protočím očima, hodím si přes rameno batoh a jdu do auta a nezapomenu prásknout dveřmi.
,, Ahoj. '' řeknu naštvaně. ,, Ahoj, děje se něco? '' řekne a upraví si svého knírka. ,, Jo, děje. '' řeknu a založím si ruce na prsou. ,, Chtěla bych do školy chodit sama. Jako jo, hodně lidí by si přálo mít svého řidiče, ale já nikdy nejela autobusem, i na blbý výlet jsem musela jet autem! '' zakřičím. ,, Aha. '' prohodí a dál se mi nevěnuje.
,, Hezký den. '' pronese, když zastaví na parkovišti před školou. ,, Ahoj. '' vystoupím a zavřu dveře. Očima najdu skupinku kluků s Mahogany. ,, Alexis! '' zakřičí Mahogany a já se k nim vydám.
,, Ahoj lidi. '' řeknu. ,, Děje se něco? '' zeptá se Hayes. ,, Jo, jen to, že mě musí do školy a všude jinam vozit Eduard. Nemůžu nikdy po svých. '' protočím očima. ,, Co bych za to dal já, ty vole. '' řekne Cameron a u toho si potáhne z cigarety. ,, Nic, protože nic nemáš. '' zasměje se Shawn a plácne si s Nashem. ,, Vtipe. '' pronese. ,, No nic, budu muset. '' řeknu. ,, Co, jdeš si vyjebávat jedničky? '' řekne s úšklebkem Cameron. Nevěřícně se mu kouknu do očí. ,, Neber to zle, je to debil. '' řekne Mahogany, přičemž já jen myknu rameny. ,, Ahoj. '' odejdu.
,, Ahoj kočko.. Necheš zajít do kabinky
? '' chytí mě za ruku nějaký kluk a zatáhne mě k sobě. ,, Ne. '' řeknu a pokouším se do něj strčit, což mi nevyšlo. ,, Jdi od ní, hajzle! '' ozve se za mnou. ,, Promiň, nevěděl jsem, že je tvoje, fakt promiň. '' otočím se, když ten kluk odejde.,, Proč jsi mě zachránil? '' zeptám se Camerona, kterým na tváři hraje úšklebek, když se na něj nevěřícně podívám. ,, Jen tak, nechci aby se okolo tebe točili nějací hajzli. '' mykne rameny a odejde. Tak asi díky.
Když přijdu do třídy, tak si sednu na mé místo. ,, Všechno v pohodě? '' zeptá se Hayes, když dvě minuty hypnotizuju lavici. ,, Jo. '' pousměju se a otočím se. ,, Jsem zde, asi se na tu hodinu nevyseru. '' zasměje se Mahogany, když si sedne vedle mě. ,, Co se s tebou stalo Mahogany? Poprvý co se na první hodinu nevysereš? '' uchechtne se Hayes. ,, Asi. '' mykne rameny a vytáhne si telefon, kde si zkontroluje jak vypadá.
**
,, Nechcete dneska někam zajít? '' zeptá se Shawn, když s Hayesem a Mahogany přijdeme. ,, Mohli bychom. '' řekne Hayes. ,, Kino? '' zeptá se JackJ. ,, Jo, ale předtím a potom bysme se mohli jít najíst. '' olízne si rty Matthew. ,, Ah bože, myslíš na něco jiného než na jídlo? '' protočí Cameron očima. ,, Hmm.. '' dělá, jakože se zamýšlí ,, Ne.. '' mykne rameny. ,, No, tak si dáme muffiny. '' zasměje se Shawn. ,, Ježiši, vy dva si můžete podat ruce a jít spolu do prdele. '' potáhne si Cameron z cigarety a já ho důkladně pozoruji. ,, Jsi zase dneska toxic.'' řekne Mahogany a prohodí očima. ,, To jsi zase dostal krámy? '' uchechtne se. ,, No, bohužel. '' usměje se ironicky a znovu si potáhne. ,, Takže dneska kino? '' zeptá se Mahogany za účelem to shrnout. ,, Já bych radši nějakou pařbu. '' řekne Cameron. ,, Vždyť je dneska čtvrtek. '' řeknu. ,, A co? '' podívá se mi ostře do očí. ,, N- no nic. '' řeknu a stydlivě se podívám k nohám ,, Promiň. '' řeknu. ,, Co ti zas jebe Camerone? '' zeptá se Hayes. ,, Ráda bych se domluvila na plán dnešního večera. '' vyruší naší konverzaci Mahogany. ,, No, tak půjdem do toho zamrdanýho kina. '' řekne a Hayese probodne pohledem. ,, Já už asi půjdu. '' řeknu, když zahlédnu Eduarda. ,, Ahoj. '' řeknu a Mahogany mě obejme. Ostatní se semnou jakž, takž rozloučí a já odcházím do auta.
ČTEŠ
Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/
FanfictionAlexis se přestěhuje z New Yorku do Los Angeles. Díky jednomu incidentu se seznámí s jednou dívkou, která jí seznámí se svou partou. Západne Alexis mezi ně? Budou přátelé? Nebo se budou naopak nesnášet? Klikni na tlačítko ''číst'' a vše se dozvíš! C...