,, Pořád nemůžu uvěřit tomu, že potkám Camerona Dallase.. Já.. Naomi Parker.. Potkám Camerona.. '' řekne Naomi, která tu už 20 minut v hodině hypnotizuje lavici. Dneska sedíme spolu. Ben a Eve mají svojí řeč. ,, Nešil tak.. '' uchechtnu se a dávám pozor, aby nás neokřikla učitelka. ,, No.. To se nedá prostě.. '' řekne Naomi a já se usměju. ,, To přežiješ.. Pak ho zase měsíc neuvidíš.. '' uchechtnu se a na pokyn učitelky si otevřeme sešity. ,, Jak jako měsíc? " dloubne do mě prstem. ,, No, pak nebude tak měsíc moct přijet.. '' řeknu smutně. ,, Ohh.. To přežijeme.. '' řekne. ,, Budu muset.. '' myknu rameny a začnu si zapisovat zápis. ,, Jinak.. Kdy byste někam chtěli zajít? '' zeptá se Naomi. ,, Tak můžeme dneska.. Nebo zítra? '' zeptám se. ,, Tak zítra.. Ať si dneska ještě užijete takové to setkání, víš jak to myslím.. '' zasměje se. ,, Můžete pokecat o té partě a tak a zítra někam zajdeme. '' ušklíbne se. ,, Super.. Aspoň se nebudeme nudit a ty budeš mít zase radost, že se osobně seznámíš s Camem.. '' zasměju se a učitelka se otočí našim směrem. Rychle skloním hlavu k sešitu a vypadá to, že to asi sežrala. ,, Ani nevíš, jak moc se na něj těším.. '' řeknu zasněně. ,, Já taky.. '' úšklíbne se. ,, Můžu mu pak dát pusu na tvář? '' nervózně se usměje. ,, Že jsi to ty.. '' usměju se a ona mi úsměv oplatí.
**
,, Těším se na sobotu.. '' řekne Naomi na obědě. ,, Proč? Jdeš chlastat? '' úšklíbne se Ben. ,, Ne, poznám Cama! '' řekne a začne se usmívat. ,, Ale to i já! '' ohradí se Eve. ,, No jasně.. V klidu.. '' usměju se a obě mě proskenují pohledem. ,, Kdy vlastně přiletí? '' zeptá se Eve. ,, Evelynn.. Říkala to asi 40 krát. Dneska asi kolem jedné.. Počkat.. To už je tu! '' začne máchat rukama a usmívat se jak idiot. ,, A jo! A my jsme si ještě ani nenapsali dneska.. '' zasměju se a obě mě probodnou pohledem. ,, No co.. Neměla jsem čas.. '' úšklíbnu se.,, Nashledanou.. '' rozloučí se s personálem a společně vyjdeme z jídelny a poté i ze školy. ,, Hele.. Tam máš asi mamku! '' drkne do mě Naomi. ,, Hele.. No jo.. Budu muset.. Tak ahoj.. '' usměju se a všechny tři obejmu. ,, Uvidíme se zítra.. '' usměju se. ,, Já radši nedorazím, ať nedostanu na hubu.. '' zasměje se Ben. ,, Ale no tak.. '' usměju se a otočím se na patě směrem k autu.
,, Thomas mi volal, že už jsou doma. '' usměje se mamka, když nastoupím do auta a zavřu za sebou dveře. ,, Tak to je super! Už se nemůžu dočkat! '' usměju se. ,, Jde to poznat. '' usměje se mamka a já ji oplatím úsměv. ,, A jak to bude příští víkend nebo kdy zase přijedou? '' zeptá se mamka a otočí volantem. ,, Hele.. Příští týden tu bude mít Shawn koncert, pak Jackové a ten další víkend asi Cam přiletí, jinak nevím.. '' myknu rameny. ,, Aha.. Tak to je super, že takhle budeš s nimi v kontaktu, dá se říct.. '' usměje se. ,, To jo.. '' řeknu a podívám se na telefon, kde mi přijde zpráva.
Cam: Už se nemůžu dočkat😄❤️
Já: Za chvilku jsem doma❤️
Mahogany: Už se těšíme❤️
Monika: Yess❤️🔥
Já: Já na vás taky.. Na sobotu už mám vymyšlený program🤪
Cam: Pokud se to týká polštářů a dek, tak do toho🤪❤️
Já: zase v klidu😏
Mahogany: Asi se s Monikou dneska někam zajedeme podívat😄😂
Monika: Souhlasim🤔😂
Já: Vy jste blbeeeee
Cam: Aspon budeme mít víc času pro sebe😈
Já:🙂😏
,, Za chvíli jsme doma.. '' řekne mamka a v tom momentě si odložím telefon do kapsy a opřu se o sedačku. ,, Jak to je vlastně s malou? Teď jsme na sebe vůbec neměly čas.. '' řeknu. ,, Jo, je to super.. Jsem v pátém měsíci.. Už se na ni těším.. '' řekne mamka s úsměvem a pohladí si bříško. ,, Já taky.. '' podívám se na její břicho. ,, Mami.. Já se nemůžu dočkat.. I když jsme se asi neviděli 3 dny, ale to je hrozný.. Já je vidala každý den, celý den jsme byli vždycky spolu a teď nic. To stěhování bylo hrozně na rychlo.. '' řeknu zklamaně. ,, Já vím, ale.. Bylo to tak možná lepší, než kdybys to věděla a trápila se tím.. '' řekne mamka a zatočí k naší ulici. ,, To asi jo.. '' myknu rameny. ,, A jak se tu dlouho zdrží? '' usměje se mamka. ,, No.. V pondělí odlétají.. '' řeknu, když mamka zastaví před domem. ,, Dobře.. '' přikývne a já vystoupím z auta. Jdu ke hlavním dveřím, které otevřu. Naskytne se mi pohled na tři osoby sedící na gauči.
ČTEŠ
Do you still love me? /Cameron Dallas/Alexis Ren/
FanfictionAlexis se přestěhuje z New Yorku do Los Angeles. Díky jednomu incidentu se seznámí s jednou dívkou, která jí seznámí se svou partou. Západne Alexis mezi ně? Budou přátelé? Nebo se budou naopak nesnášet? Klikni na tlačítko ''číst'' a vše se dozvíš! C...