အရင္ပိတ္ရက္ေလးတစ္ရက္က Yunlan နဲ႔အတူရွိခဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ စိတ္ဆိုးခဲ့ အဲလိုခံစားခ်က္မ်ားႏွင့္ ေပြ႕ဖက္ၿပီး ကုန္ဆံုးခဲ့ရသည့္ေန႔ရက္ေလးၿပီးသြားတည္းက စၿပီးဒီရက္သတၱပတ္လံုးကို ခရီးထြက္ဖို႔ျပင္ဆင္ရင္း Shen အလုပ္မ်ားေနရသည္ေလ...ဒီခရီးစဥ္ေလးက ေက်ာင္းသားေတြႏွင့္အတူ ေလ့လာေရးထြက္ဖို႔လို႔သာ အမ်ားသိထားေပမယ့္ အနက္ေရာင္တမန္ေတာ္ Shen Wei အတြက္ကေတာ့ ဖံုးကြယ္ထားတဲ့တာဝန္ဝတၱရားရွိေနေသးသည္ မဟုတ္လား။ေန႔စဥ္ရက္စက္ သူတို႔သြားလာရမည့္ေနရာကို ေသခ်ာေလ့လာရင္း သူေခၚယူတာဝန္ခံေပးရမယ့္ ေက်ာင္းသားငယ္ေလးေတြလည္း ပါတာေၾကာင့္ သူပိုၿပီး ဂ႐ုထားရမွာလဲ ျဖစ္ေနသည္ေလ..Yunlan ကေတာ့ အဲဒီေန႔ေလးၿပီးကတည္းက သူ႔ကို အရင္ကေလာက္ အေႏွာက္အယွက္မေပးေတာ့ေခ်...မဟုတ္ဘူး လံုးဝကို အေႏွာက္အယွက္မေပးေတာ့တာ..သူလည္း နည္းနည္းေတာ့ အံ့ၾသခဲ့ရေပမယ့္ သူ႔အဆင္ေျပေအာင္ႀကိဳးစားၿပီးေနခဲ့ရသည္ပဲေလ...Yunlan အသိတရားရသြားရင္လည္း Yunlan အတြက္ ပိုေကာင္းတဲ့ နည္းလမ္းပဲ မလား..အခုေတာင္ သူ႔အတြက္ေတာ့ သူကတိသစၥာထားခဲ့တာကို ေက်ာ္လြန္ၿပီး ေတာ့္ေတာ့္ကို နီးစပ္ေနခဲ့ၿပီ...အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ သူဒီထက္ပိုၿပီး Yunlan နဲ႔ နီးကပ္စြာ ေနလိုက္ခ်င္ပါသည္...ဒါေပမဲ့ ထို ကတိသစၥာတစ္ခုေၾကာင့္ Yunlan တစ္ခုခုမ်ား ထိခိုက္သြားရမည္ဆိုပါလွ်င္ သူရင္ကြဲနာက်င္ရမွာမို႔ အရင္ကလိုပဲ ေဝးေဝးကေန ေစာင့္ၾကည့္ရင္းသာ သူေနေပ်ာ္ႏိုင္ေအာင္ ေနလိုက္ပါမည္..ေပ်ာ္ရႊင္မႈဆိုတာ ဘာမွန္းမသိတဲ့ တိရွင္းလူသားတစ္ဦးအတြက္ေတာ့ အရင္လပိုင္းေလးက Yunlan နဲ႔ အတူတူ ရွိခဲ့တဲ့ ကာလအပိုင္းအျခားေလးကသူ႔ကို ေပ်ာ္ရႊင္ေက်နပ္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေပးခဲ့ၿပီပဲ..ထိုကာလေလးအတြက္ သူေပးဆပ္ခဲ့ရတာအားလံုးက ထိုက္တန္ခဲ့ပါသည္...သူ႔ရင္ထဲက ခိုင္မာစြာ ဆံုးျဖတ္ထားမႈေၾကာင့္ သူေဝးေဝးကပဲ ေနႏိုင္ေအာင္ သူအစြမ္းကုန္ ႀကိဳးစားေနေပမယ့္ သူ႔ရဲ႕အခ်ိန္တိုင္းက Yunlan ကို သတိရရင္းနဲ႔ ကုန္ဆံုးခဲ့သည္ေလ..ဘာေၾကာင့္မ်ား သူလည္း ဒီငေျပာင္ငေနာက္ လူရႈပ္လူေပြ ေလးကို စိတ္ထဲကေန တစ္ခ်က္ေလးမွကို မထုတ္ႏိုင္တာကိုလည္း အံ့ၾသေနရတာလဲ ျဖစ္တယ္ေလ...ဟင္းးးး...သူသက္ျပင္းႀကီးသာ ခ်လိုက္ရင္း Yunlan အေၾကာင္းပဲ ေတြးေနမိတဲ့ သူ႔ရဲ႕ ေခါင္းကိုခါယမ္းလိုက္ကာ လုပ္စရာ ရွိတာကိုသာ ႀကိဳးစားၿပီး လုပ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္ရသည္...
VOCÊ ESTÁ LENDO
Guardian (feeling of Shen Wei ) Fanfiction
FanficGuardian series ထဲက Shen Wei ရဲ႕ ခံစားခ်က္ေလးေတြ ခ်ေရးမိတာပါ သာသာ အလြန္ႀကိဳက္တဲ့ Shen Wei character ေလးကို ခံစားၿပီး ေရးထားတာပါ သာသာ ရဲ႕ Shen Wei အေပၚမွာ ႐ူးသြပ္မႈေတြေၾကာင့္ ဒီ Fiction ေလးကို ေရးလိုက္မိတာ ျဖစ္ပါတယ္ တစ္စံုတစ္ရာ မ်ား စာဖတ္သူေလးတို႔ မ...