LBC Tin&Can S2 (ep8, part3)

402 18 0
                                    

S2 Ep8 part3 (ငါ့ရ႕ဲရင္​ဘတ္​က)

(Lay စဥ္​းစားရင္​း Tin ကိုသတိရ​သြားသည္​ )
Lay:​ေအာ္​ P'Tin ဟုတ္​တလ္​ P'Tin (Lay လဲ သူ႔ Contacts ထဲကို Tin ဖုန္​းနံပါတ္​႐ွာလိုက္​သည္​ ႐ွာရင္​း ႐ွာရင္​း ​ေတြ႔​ေတာ့)
Lay:​ေအြး...​ေတာ္​​ေသးတလ္​႐ွိလို႔... (Tin ဖုန္​းနံပါတ္​ကိုႏွိပ္​ၿပီး ဆက္​လိုက္​သည္​ 'တီ...တီ...တီ..´ Tin ကကားထဲမွာထိုင္​ရင္​းဖုန္​းသံၾကား​​ေတာ့ၾကည္​့လိုက္​သည္​ ဖုန္​းနံပါတ္​ ကအစိမ္​းဆိုၿပီးမကိုင္​​ေတာ့သည္​ ပထမ​ေခၚတာ မကိုင္​​ေတာ့ Lay ထပ္​ဆက္​လိုက္​သည္​ ဒုတိယမွာလဲ မကိုင္​​ေတာ့ ထပ္​ဆက္​လိုက္​သည္​ Lay လဲဆက္​ရင္​းနဲ႔)
Lay:P'Tin ဘာလို႔မကိုင္​သလဲ P'Tin ဖုန္​းကိုင္​​ေတာ့ (Lay လဲ Tin မကိုင္​မခ်င္​းဆက္​လိုက္​သည္​ ဖုန္​း​ေခၚတာမ်ား​ေတာ့ Tin ကိုင္​လိုက္​သည္​)
Tin:ဟလို...
(Tin ဖုန္​းကိုင္​​ေတာ့ Lay လဲျပဳံးသြားရင္​းနဲ႔)
Lay:P'Tin ခုဘယ္​မွာလဲ  (Tinကဘယ္​သူုဆက္​တလ္​ဆိုတာမသိ​ေတာ့Tin​ေမးလိုက္​သည္​)
Tin:ဘယ္​သူပါလိမ္​့...
Lay:​ေအာ္​ Lemon ပါ P'Tin
Tin:အင္​း ဘာလဲ Lay
Lay:P'Can က P'Tin နဲ႔အတူ႐ွိ​ေနလားခု
Tin:မ႐ွိဘူး P'...​ေတ်ာက္​တည္​းပဲ​ေန​ေနတာခု
Lay:​​ေသၿပီ...
Tin:Can ဘာျဖစ္​သလဲ Lay
Lay:P'Can ကပုံ​ေတြျမင္​ၿပီးအိမ္​ကိုထြက္​သြား​ေတာ့တလ္​ ဘယ္​သြား​ေနလဲမသိဘူး မိုးလဲက်​ေနတလ္​ခု (Tinလွန္​႔ၿပီး)
Tin:ဟာ...
Lay:P'Tin P'Can ကိုကူ႐ွာ​ေပးအုန္​း...
Tin:အင္​း..Lay စိတ္​​ေအး​ေအးထားမ​ေလာနဲ႔ Can ဖုန္​းပါသြားလား
Lay:မပါဘူး...P'Tin ဘလ္​လိုလုပ္​မလဲ... (Can​ေပ်ာက္​သြားတလ္​ဆိုတာကိုသိ​ေတာ့ Tin အရမ္​းစိတ္​ပူသြားခ့ဲသည္​ )
Tin:ok Lay စိတ္​​​ေအး​ေအးထား​ေနာ္​ P'Tin လိုက္​႐ွာမလ္​ Can အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​ရင္​ P'..ဆီကိုဖုန္​းျပန္​ဆက္​ဖို႔မ​ေမ့နဲ႔​ေနာ္​
Lay:ဟုတ္​
Tin:အ့ဆို P'..ဖုန္​းခ်လိုက္​ၿပီ... (သူတို႔၂​ေယာက္​ဖုန္​းခ်ၿပီး Tin လဲ Can ကို႐ွာဖို႔ကား​ေမာင္​းထြက္​သြားသည္​ Tin ကား​ေမာင္​းရင္​းနဲ႔Can႐ွိႏိုင္​တဲ့​ေနရာကိုစဥ္​းရင္​း Can ကသူ့ကိုပထမသဝန္​တိုမႈျဖစ္​တုန္​းက Can ​ေျပာတဲ့စကားကို Tin ျပန္​​ေတြးၾကည္​့သည္​ S1 ထဲက
'Can က Tin ဆီဖုန္​းဆက္​သည္​ တီ...တီ...တီ...´
Tin:ဟလို...
Can:Tin မင္​းဘာလို႔ Aik Pete ကိုလိုက္​႐ႈပ္​​ေနလဲ မရဘူး​ေနာ္​ Pete က Aik Ae ႐ွိ​ေနၿပီ ငါ့ညီမ​ေျပာတလ္​ မင္​းနဲ႔Aik Pete ကခ်စ္​သူတ့ဲ ဘလ္​လိုျဖစ္​သလဲ မင္​းကငါနဲ႔ အျမဲ႐ွိ​ေနတာကို မင္​းဘယ္​က​ေနအခ်ိန္​ယူၿပီးသူ႔ကိုလိုက္​သလဲ ၿပီး​ေတာ့ မင္​းမ​ေျပာနဲ႔​ေနာ္​ မင္​းနဲ႔Aik Pete လဲနမ္​းခ့ဲတယ္​ဆိုတာ မရဘူး​ေနာ္​ မင္​းငါ့ကိုနမ္​းခ့ဲၿပီးၿပီ မင္​းပဲကိုယ္​တိုင္​​ေျပာတလ္​ မင္​းငါ့ကိုလိုက္​တလ္​ဆိုတာ မင္​းအ့ဲလိုလုပ္​လို႔မရဘူး​ေလ ငါ့ကိုမသိ​ေစနဲ႔​ေနာ္​ မင္​း Aik Pete ကိုျပန္​လိုက္​ဖို႔ၾကဳိးစား​ေနတလ္​ဆိုတာ ငါသိရင္​ မင္​းကိုဆြဲထိုးပစ္​မွာ ​ေဟြး..စိတ္​႐ႈပ္​တလ္​ မင္​းဘာလို႔တိတ္​​ေနလဲ ျမန္​ျမန္​ဆင္​​ေျခ​ေပး​ေတာ့​ေလ ငါမင္​းအိမ္​ထိလိုက္​သြား​ေအာင္​လုပ္​​ေနလား ငါသိတလ္​​ေနာ္​မင္​းအိမ္​ဘယ္​မွာလဲဆိုတာ ´ (Can က Tin အိမ္​ကိုသိတလ္​ဆိုတဲ့စကားကိုသတိရလိုက္​သည္​) Tin လဲ Can က သူ႔အိမ္​ကို​Canေသခ်ာသြားမလ္​ဆိုၿပီး ကား​ေခါင္​းကိုျပန္​လွည္​့ၿပီးသူ႔အိမ္​သြားတဲ့လမ္​းကိုျပန္​လွည္​့​ေမာင္​းသြား​ေတာ့သည္​ မိုး​ေတြအရမ္​းရြာ​ေန​ေတာ့ Can က လမ္​းတစ္​ဝက္​​ေရာက္တဲ့ခ်ိန္မွာ​​ လမ္​းကူးမလ္​ဆိုၿပီး လမ္​းမရဲ႕အလယ္​နား​ေလး​ေရာက္​ခံနီးမွာမိုးလဲပ်င္​းထန္​စြာနဲ႔႐ြာ​ေတာ့ Tin ကလုူ​ေတ်ာက္​လမ္​းဖ်က္​​ေနတယ္​ကို႐ုတ္​တရက္​ျမင္​​ ​ေတာ့ဟြန္​းတီးလိုက္​သည္​ 'ဟြန္​းတီးသံ တီး.......´ Can က ဟြန္​းတီးသံၾကား​ေတာ့ ကားဘက္​လွည္​့ၿပီးမီးကားရဲ႕ အလင္​း​ေရာင္​ကိုသူ႔လက္​ႏွစ္​ဘက္​နဲ႔ကာၿပီး​ေအာ္​လိုက္​တလ္​ '​ေအြး...´ Canကိုမတိုက္​မိခင္​ ​Tinကား​ေခါင္​းကိုတျခားဘက္နဲ့ျ​မန္​ျမန္​လွည္​့လိုက္သည္​ (​ေတာ္​​ေသးတလ္​ Can ကိုမတိုက္​မိဘူး) ႐ုတ္​တရက္​မို႔ Can  ခန​ေမ့လွဲသြားခ့ဲသည္​ Tin ကားကိုရပ္​လိုက္​ၿပီး ကား​ေပၚက​ေနျမန္​ျမန္​ဆင္​း​ေတာ့သည္​​ကား​ေပၚဆင္​းၿပီး​ေမ့လွဲ​ေနတ့ဲသူကိုTin သြားၾကည္​့​သည္​Tinၾကည္​့ၿပီး Canျဖစ္​​ေန​ေတာ့ Can ကိုခ်က္​ခ်င္​းကိုင္​ရင္​းနဲ႔)
Tin:​Can...Can...Can...မ်က္​လုံးဖြင္​့အုန္​း..Can..
(Can ရ႕ဲနားထဲမွာ​ေတ်ာက္​​ေတ်ာက္​ကသူ႔နာမည္​​ကို ​ေခၚ​ေနတာကိုမၾကားတၾကားနဲ႔ မ်က္​လုံး​ေလးဖြင္​့ႏိုင္​မဖြင္​့ႏိုင္​ ​ဲျဖစ္​​ေနသည္​ Can က Tin ကိုမႈန္​မႈန္​ဝါးဝါးျမင္​ၿပီး သူ႔လက္​တစ္​ဘက္​​ေလးကို Tin မ်က္​ႏွာကိုကိုင္​ရင္​းနဲ႔ ​ေျပာလိုက္​သည္​)
Can:Tin...မင္​းလား...ဟင္​...Tin...ငါ့ကိုဖက္​​ေပးလို႔ရမလား ငါအရမ္​းခ်မ္​း​ေနတလ္​ခု...ငါ့ကိုတစ္​ခါ​ေလာက္​ဖက္​​ေပးပါ တစ္​ခါ​ေလးပဲ...ငါ​ေတာင္​းဆိုပါတယ္​...
(Tin သည္​မက်တဲ့မ်က္​ရည္​ကိုမိုးရည္​နဲ႔အတူ တ​ေပါက္​​ေပါက္​နဲ႔က်ဆင္​း​ေန​ေတာ့သည္​ Tin လဲ Can ကိုတင္​းတင္​း​ေလးဖက္​​ေပးရင္​းနဲ႔​ေျပာလိုက္​သည္​)
Tin:Can..မင္​း​​ေတာင္​းဆိုစရာမလိုဘူး ငါ့ရ႕ဲရင္​ဘတ္​က မင္​းအတြက္​ပဲထားခ့ဲတာပါ...Can...

🎵🎶Hope Soung 🎶🎵

(Tin လဲ Can ကို ဖက္​တာနဲနဲၾကာၿပီး Can ကို'မ´ ျပီးသူ႔ကား​ေပၚျမန္​ျမန္​တင္​လိုက္​သည္​ Can ကိုကား​ေပၚ တင္​ၿပီးကားျပန္​သြား​ေမာင္​းလိုက္​သည္​Tin ကား​ေမာင္​းရင္​းနဲ႔)
Tin:Can...အိပ္​မ​ေပ်ာ္​သြားနဲ႔​ေနာ္​ Can... ( Tin ​ေျပာတာကို Can ကဘာမွျပန္​မ​ေျဖ​ေတာ့ Tin ကားကို ျမန္​ျမန္​​ေမာင္​းသြားလိုက္​သည္​ Tin က Can ကိုသူ႔တိုက္​ခန္​းဆီ​ေခၚသြားသည္​ကားကိုပါကင္​မွာသြားထိုးၿပီး ကား​ေပၚဆင္​းလိုက္​သည္​ ကား​ေနာက္​ခန္​းတံခါးကိုဖြင္​့ၿပီး Can ကိုသူ႔​ေနာက္​​ေက်​ာေပၚတင္​သည္​ကားတံခါးကိုပိတ္​ၿပီး  သူ႔အခန္​းကိုတက္​သြား​ေတာ့သည္​)

#Loveinamist

LBC▪TinCan {Season 2}▪<mmsub>Where stories live. Discover now