LBC Tin&Can S2 (ep20, part1)

415 10 0
                                    

S2 Ep20 part1 (အရင္​လိုပဲ)

(​မနက္​ 9:00am ခ်ိန္​မွာ Omn ကဧည္​့ခန္​းမွာထိုင္​ၿပီး TV ၾကည္​့​ေနတ့ဲအခါတြင္​ Kal က အခန္​းထဲထြက္​လာၿပီး Omn ​ေဘးသြားထိုင္​လိုက္​သည္​ Omn က Kal မ်က္​ႏွာကို ၾကည္​့ၿပီး)
Omn:Kal ဘာျဖစ္​သလဲ မ်က္လုံး​ေတြလဲ​ေဖာင္​း​ေနတာပဲ ​ေနမ​ေကာင္​းသလား
Kal:Kal ဘာမွမျဖစ္​ဘူး P'Tul နဲ႔စကား​ေျပာခ်င္​လို႔ ဦး​ေလး​ေမးေပးလို႔ရလား
Omn:အင္​း ခန​ေစာင္​့ Tul ကိုဖုန္​းဆက္​ၿပီး​ေမးၾကည္​့ ​ေပးမလ္​အားလားလို႔
Kal:ဟုတ္​... (OmnကTulဆီဖုန္​းဆက္​လိုက္​သည္​)
Tul:အင္​း ဘာလဲ
Omn:Kal ကမင္​းန႔ဲစကား​ေျပာခ်င္​လို႔တဲ့ အားလား?
Tul:အင္​း အားတလ္​
Omn:အ့ဆို ခန​ေနရင္​ငါတို႔လာခ့ဲလိုက္​မလ္​
Tul:အင္​း... (ဖုန္​းခ်သြားၿပီး)
Omn:အားတလ္​တဲ့
Kal:​ေက်းဇူးပဲ အ့ဆို သမီးအဝတ္​စားသြားလွဲလိုက္​အုန္​းမလ္​ (Kalအခန္​းထျဲပန္​ဝင္​သြားႁပီးအဝတ္​စားလွဲလိုက္​သည္​သိပ္​မၾကာခင္​မွာKalOmnကTulကုမၸဏီကို​ေရာက္​သြားခ့ဲသည္​Tulရ႕ဲအတြင္​း​ေရးမူးကTulအခန္​းထဲဝင္​သြားၿပီး)
Girl:K'Tul Kab K'Omn နဲ႔ K'Kal ​ေရာက္​ပါၿပီ ဧည္​့ခန္​းမွာထိုင္​​ေစာင္​့​ေနပါတလ္​
Tul:အင္​း ငါသြားလိုက္​မလ္​ (အတြင္​း​ေရးမူးထြက္​သြားၿပီးTulလဲဧည္​့ခန္​းကိုသြားလိုက္​သည္​)
Kal:မဂၤလာပါ P'Tul
Tul:အင္​း (Tulထိုင္​ၿပီး)
Tul:ဘာကိစၥ႐ွိလဲ ​႐ုတ္​တရက္​ဖုန္​းဆက္​ၿပီးစကား​ေျပာခ်င္​တာ
Kal:ကြၽန္​မျပင္​သစ္​ျပန္​​ေတာ့မလ္​ဒီ​ေန႔ (Omnလဲဘာမွမသိ​ထားေတာ့Tulနဲ႔အတူလွန္​႔ၿပီး)
Tul,Omn:ဟာ ျပင္​သစ္​ျပန္​မလ္​
Kal:ဟုတ္​
Tul:ဘာလို႔လဲ ဟို​ေန႔​ေျပာ​ေတာ့​ေနာက္​၃ ၄ ရက္​​ေနၿပီးမွ ျပန္​မလ္​ဆို
Kal:ၿပီး​ေတာ့ P'Tul န့ဲ ဦး​ေလးကို ​ေျပာစရာ႐ွိ​တလ္ (Tul န့ဲ Omn မ်က္​ႏွာကအလြန္​သိခ်င္​​ေနတ့ဲ႐ုပ္​ျဖစ္​လာသည္​)
Tul:ဘာလဲ (Kalမ​ေျပာခ်င္​​ေပမ့ဲ​ေျပာခ့ဲသည္​)
Kal:Kal P'Tin နဲ႔လက္​မထပ္​​ခ်င္​ေတာ့ဘူး (Tulနဲ့Omnမ်က္နွာမ​​ေကာင္း​ျဖစ္​သြားၿပီးTulကခ်က္​ခ်င္​းပဲ​​ေမးလိုက္​သည္​)
Tul:ဘာလို႔လဲ Tin က Kal ကိုဘာလုပ္​ခ့ဲလို႔လဲ
(Kal​ရ႕ဲမ်က္​ဝန္​းထဲမွာမ်က္​ရည္​​ေတြဝွဲလာၿပီးဝမ္​းနည္​းမႈ​ေတြေပ်ာ္​ရႊင္​မႈ​ေတြနဲ႔​ေရာရင္​း)
Kal:P'Tin ဘာမွမလုပ္​ဘူး ဒီအတိုင္​းပဲလက္​မထပ္​ခ်င​္​​ ေတာ့လို႔ပါ
Tul:ဘာျဖစ္​ျဖစ္​ အ​ေၾကာင္​းရင္​း႐ွိ​ေနမွာပဲ ​ေျပာျပပါ Kal (Kal​​ေျပာျပလိုက္​​ေတာ့သည္​)
Kal:အကယ္​၍ Kal နဲ႔ P'Tin လက္​ထပ္​ၿပီးသြားရင္​လဲ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈ႐ွိတ့ဲမိသားစုျဖစ္​မွာမဟုတ္​ဘူး ၿပီး​ေတာ့ Kal ကသူမ်ားရ႕ဲအခ်စ္​ကိုခြဲၿပီးရတဲ့မိသားစုမ်ိဳး မျဖစ္​ခ်င္​ဘူး P'Tin ကသူခ်စ္​တဲ့သူ႐ွိတလ္​ ၿပီး​ေတာ့ Kal ယုံၾကည္​တလ္​ P'Tin က Kal နဲ႔လက္​ထပ္​ၿပီးသြားလဲ သူ႔ကို​ေမ့ႏိုင္​မွာမဟုတ္​ဘူး ဒါ​ေၾကာင္​့ Kal ဒီလက္​ထပ္​ပြဲကိုျငင္​းပါတလ္​ Kal ​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​ ဒီလိုျဖစ္​ရပ္​ေတြျဖစ္​လာရတာ (Omn က Kal ကိုၾကည္​့ၿပီး)
Omn:Kal ယုံၾကည္​လားတကယ္​လက္​မထပ္​ခ်င္​​ေတာ့ဘူး ဆိုတာ
Kal:kab...Kal လက္​မထပ္​​ေတာ့ဘူး (KalကTulဘက္​ကိုလွည္​့ၾကည္​့ၿပီး)
Kal:P'Tul kab Kal ​ေတာင္​းဆိုစရာတစ္​ခု႐ွိတလ္​ ရလား (Tul လဲ Kal ကိုၾကည္​့ၿပီး)
Tul:အင္​း ရတလ္​
Kal:P'Tin နဲ႔ Can ကိုခ်စ္​ခြင္​့​ေပးပါ သူတို႔၂​ေယာက္​ကို မတားဆီးပါနဲ႔လို႔ Kal ​ေတာင္​းဆိုခ်င္​ပါတလ္​ ၿပီး​ေတာ့ Kal က P'Tin နဲ႔လက္​မထပ္​​ေပမ့ဲ P'..တို႔ရ႕ဲလုပ္​ငန္​းစာခ်ဳပ္​ကို ဖ်က္​မွာမဟုတ္​ဘူး ဒါ​ေၾကာင္​့ P'Tin ကိုနားလည္​​ေပးၿပီး ခြင္​့လြတ္​​ေပးပါ  (Tul တိတ္​သြားၿပီး Kal ထပ္​​ေျပာလိုက္​သည္​)
Kal:P'Tul kab P'Tin ကိုနားလည္​​ေပးပါ Can မ႐ွိရင္​P'Tinရ႕ဲဘဝလမ္​း​ေၾကာင္​းပိတ္​ပင္​ထားသလိုျဖစ္​သြားလိမ္​့မလ္​ P'Tul..Kal တကယ္​​ေတာင္​းဆိုတာပါ (Tulလဲဘာမွမတတ္​ႏိုင္​​ေတာ့)
Tul:အင္​း ငါသူ႔ကိုခြင္​့လြတ္​လိုက္​မလ္​ (Kalလဲျပဳံးရင္​းသူ႔အိတ္​ထဲကစာတစ္​​ေစာင္​နဲ႔clipတစ္​ခုကိုထုတ္​ယူၿပီးTulကိုလွမ္​း​ေပးရင္​းနဲ႔)
Kal:P'Tul kab ဒီစာ​ေလးကို P'Tin ဆီ​ေပး​ေပးလို႔ရလား ဒီclip​ေတာ့သတင္​း​ေထာက္​​ေတြအတြက္​ Kal လုပ္​ထားတာပါ Kalနဲ႔P'Tinလက္​မထပ္​ျဖစ္​တာကို သူတို႔သိရင္​လုပ္​ငန္​းအတြက္​႐ႈပ္​​ေထြးမႈ​ေတြျဖစ္​လာမွာ ဒါ​ေၾကာင္​့ Kal ဒီ Clip ကိုလုပ္​ထားလိုက္​တာပါ Kal ျပင္​သစ္​ျပန္​​ေရာက္​ၿပီဆိုရင္​ ဒီ Clip ကို FM ​ေတြ​ေပး​ေပးပါ သူတို႔ဒါကို​ေတြ႔ၿပီးရင္​ P'Tin ဘာမွ​ေမးျမန္​းစရာ႐ွိ​ေတာ့မွာမဟုတ္​ဘူး ကုမၸဏီ ​ေတြလဲဘာမွ​ေျဖ႐ွင္​းစရာမ႐ွ​ိ​ေတာ့ဘူး (Tulလွမ္​းယူၿပီး)
Tul:အင္​း..ဒါ​ေပမ့ဲ Kal Tinကိုႏႈတ္​မဆက္​​ေတာ့ဘူးလား
Kal:P'Tin ကအခုဘယ္​သူ႔ကို​ေတြ႔ခ်င္​မွာမဟုတ္​ဘူး ဒါ​ေၾကာင္​့ P'Tin ကိုဒီစာ​​ေလးပဲေပး​ေပးပါ
Tul:အင္​း...
Kal:အ့ဆို Kal ျပန္​လိုက္​ပါအုန္​းမလ္​ အဝတ္​​ေတြသိမ္​းရမွာမို႔ ​ေလယဥ္​ က 3:00pm ဖ်က္​ထားလို႔ပါ
Tul:အင္​း (KalကOmnကိုၾကည္​့ၿပီး)
Kal:ဦး​ေလး Kal အရင္​ျပန္​ႏွင္​့​ေတာ့မလ္​ မဂၤလာပါ
Omn,Tul:အင္​း (KalကTinကိုသြားႏႈတ္​မဆက္​​ေတာ့ပဲစာတစ္​​ေစာင္​နဲ႔ခ်န္​​ေပးၿပီးျပင္​သစ္​ကိုျပန္​သြား​ေတာ့သည္​ TulOmn စကားဆက္​​ေျပာ​ေနသည္​)
Omn:အင္​း ​ေသခ်ာစဥ္​းစားလိုက္​ရင္​ Kal ​ေျပာတာလဲမွန္​တလ္​အခ်စ္​မ႐ွိတဲ့မိသားစုကိုဘယ္​လိုမွ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈ႐ွိမွာမဟုတ္​ဘူး ငါလဲ kal ကိုမတားခ်င္​​ေတာ့ဘူး သူ႔ဘဝကိုအ​လင္​း​ေရာင္​႐ွိတဲ့​ေနရာပဲျမင္​ခ်င္​တလ္​ မင္​းလဲ မင္​းညီကိုနားလည္​​ေပးၿပီးခြင္​့လြတ္​​ေပးပါဘာမွမခ်ဳပ္​ခ်ယ္​နဲ႔​ေတာ့ (Tulခနစဥ္​းစားၿပီး)
Tul:အင္​း
Omn:အင္​း ငါလဲ​ေနာက္​၂ရက္​ဆိုျပင္​သစ္​ျပန္​​ေတာ့မလ္​ ငါတို႔အလုပ္​ရ႕ဲအ​ေၾကာင္​းကိုနင္​ပဲျပင္​သစ္​လာခ့ဲလိုက္​​ေတာ့ ဟုတ္​ၿပီလား
Tul:အင္​းပါကြာ... ok (Omnထြက္​သြားၿပီးTulလဲသူ႔အလုပ္​ခန္​းထဲပန္​ဝင္​သြားလိုက္​သည္​2:30pmမွာKalကairport​ေရာက္​သြားတ့ဲခ်ိန္​မွာPeteဆီဖုန္​းဆက္​လိုက္​သည္​'တီ...တီ...တီ...´Peteက သူတိုက္​ခန္​းထဲမွာထိုင္​ခုန္​​ေပၚထိုင္​းLaptopကိုင္​းနဲ႔Kalဖုန္​းဝင္​လာကို​ေတြ႔ၿပီး)
Pete:ဟလို Kal (Kalကခ်ိဳသာတဲ့အသံနဲ႔)
Kal:ငါအခုairportမွာျပင္​သစ္​ျပန္​​ေတာ့မလ္​ (peteကလွန္​႔ႁပီး)
Pete:ဟာ..Kal​ေျပာ​ေတာ့​ေနာက္​၃၄ရက္​ဆို
Kal:ငါအခုျပန္​​ေတာ့မလ္​
Pete:ဘာလို႔လဲ?
Kal:ဘာမွမျဖစ္​ဘူး ၿပီး​ေတာ့ P'Tin အတြက္​စိတ္​မပူပါန႔ဲ​ေတာ့ (Kal​ေျပာၿပီးတ့ဲစကားကိုPeteနားမလည္​​ေတာ့)
Pete:Kal ဘာကိုဆိုလိုခ်င္​သလဲ?
Kal:နက္​ျဖန္​ဆိုသိရမွာပါ အခု​ေတာ့ငါဝင္​ရ​ေတာ့မလ္​ ဒါပဲ​ေနာ္​ ​ေနာက္​တစ္​ခါမွျပန္​​ေတြ႔မလ္​
Pete:အင္​းအင္​း (သူတို႔၂​ေယာက္​ဖုန္​းသြားၿပီးKalလဲသူ႔အိတ္​ကို​ေလယာဥ္​မွာတာဝန္​႐ွိတဲ့သူကို​ေပးၿပီး​ေဘးလြယ္​အိတ္​န႔ဲလက္​မွတ္​ကိုကိုင္​ရင္​း​ေလယာဥ္​​တက္​ဖို႔ဝင္​သြားခ့ဲ​ေတာ့သည္​Peteကထိုင္​​ေနရင္​းKal​ေျပာတ့ဲစကားကို​ေတြး​ေတာ​ေန​ေတာ့သည္​ည8:00pmခ်ိန္​မွာCanအ​ေမကCanအခန္​းထဲဝင္​သြားၿပီးCanကထိုင္​ခုံ​ေပၚထိုင္​ၿပီးကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုျပန္​မသိတဲ့႐ုပ္​​န႔ဲျဖစ္​​ေန​ေတာ့Canအ​ေမကသူ႔နားသြားထိုင္​ၿပီး)
Mom:Can အဆင္​​ေျပလား? (Canကသူ႔အ​ေမမ်က္​ႏွာကိုခ်ိဳ႕တ့ဲ​ေနတ့ဲမ်က္​ႏွာန႔ဲၾကည္​့ၿပီးသူ႔အ​ေမကိုဝင္​ဖက္​ရင္​း)
Can:Mom ကြၽန္​​ေတာ္​သူ႔ကိုယုံၾကည္​မိတာအမွားပဲ သူကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုဘယ္​​ေတာ့မွမခ်စ္​ခ့ဲဖူးဘူး (Canအ​ေမလဲဘာမွျပန္​မ​ေျပာပဲCan​ေခါင္​းကိုပဲပြတ္​​ေပးလိုက္​သည္​Canကငိုသံန႔ဲပါလာၿပီး)
Can:မ​ေန႔ညကကြၽန္​​ေတာ္​အ​ေၾကာင္​းဆစ္​ခုကိုအတည္​ျပဳ ခ်င္​လို႔သူ႔ဆီသြားလိုက္​တလ္​ဒါ​ေပမ့ဲသူကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာတာကိုမယုံသာမကကြၽန္​​ေတာ္​ကိုအႏိုင္​က်င္​့ခ့ဲတလ္​သူဘာလို႔ကြၽန္​​ေတာ့အ​ေပၚဒီ​ေလာက္​ရက္​စက္​ႏိုင္​လဲ Mom....
Mom:Can...
Can:ကြၽန္​​ေတာ္​ဆုံးျဖတ္​လိုက္​ၿပီ အခုကစၿပီးသူကြၽန္​​ေတာ္​့ကို မျမင္​ရေအာင္​​ေ႐ွာင္​​ေနၿပီးေမ့ႏိုင္​​ေအာင္​Canျကိဳးစားၿပီး​ေနထိုင္​သြား​ေတာ့မလ္​ကြၽန္​​ေတာ္​ဒီထက္​ပိုၿပီးမခံစားႏိုင္​​ေတာ့ဘူးကြၽန္​​ေတာ္​အရင္​လို​ေပ​်ာ္​ရႊင္​မႈအျပည္​့႐ွိတဲ့လူနဲ႔ပဲ​ေနထိုင္​သြား​ေတာ့မလ္​ Mom Can ကိုဘာမွစိတ္​မပူပါန႔ဲ​ေတာ့​ေနာ္​... (Canအ​ေမလဲဘာမွျပန္​မ​ေျပာ​ေတာ့ပဲ၂​ေယာက္​စလုံး​ဝမ္​းနည္​းမႈအျပည္​့နဲ႔​ဖက္​​ေန​ေတာ့သည္​)

#Loveinamist

LBC▪TinCan {Season 2}▪<mmsub>Onde histórias criam vida. Descubra agora