LBC Tin&Can S2 (ep9, part2)

422 19 0
                                    

S2 Ep9 part2 (ခ်ိဳၿမိန္​တဲ့ၾကင္​နာမႈ)

(မနက္​မိုးလင္​းၿပီး 6:30 ခ်ိန္​မွာTin က Can အတြက္​အဝတ္​​ေတြသြားဝယ္​ခ့ဲသည္​ Tin အခန္​းထဲထြက္​တာမၾကာခင္​ Can ႏိုးလာၿပီး မ်က္​လုံး​ေလးကို ျဖည္​းျဖည္​းဖြင္​့​ေနသည္​ Can ကသိတဲ့အတိုင္​းပဲ ကိုးယို ့ကားယား လုပ္​တဲ့သူဆို​ေတာ့အကၽႌဝတ္​ထားတာမဝတ္​ထားတာ ကိုသတိမထားမိပဲအိပ္​ယာ​ေပၚက​ေျခ​ေထာက္​ကို​ေအာက္​ခ်ရင္​းမ်က္​ႏွာသြားသစ္​မလ္​လုပ္​​တုန္​းသူ႔ခႏၵာကိုယ္​ျပန္​ငုံ့ၾကည္​့​ၿပီး အက်ႌ​ေတြမပါ​ေတာ့ မ်က္​လုံးျပဴးျပီး​ေအာ္​လိုက္​လိုက္​သည္​ 'အ​ေပၚအကၽႌတည္​းပါ​ေအာက္​က​ေဘာင္​းဘီဝတ္​ထားပါတယ္​)
Can:​ေဟြ႔..Aik Can မင္​းဘယ္​လိုျဖစ္​သလဲ..​ေဟြ႔... (Can​ေအာ္​ၿပီးအိပ္​ယာ​ေပၚျမန္​ျမန္​တက္​ၿပီး​ေစာင္​ျပန္​ျခဳံထားလိုက္​သည္​​ေစာင္​ျခဳံၿပီးသူအခန္​း​ေဘးပတ္​လည္​​ေတြအကုန္​လွည္​့ၾကည္​့ရင္​းနဲ႔​ေျပာလိုက္​သည္​ )
Can:​ေဟြ႔...ငါဘယ္​​ေရာက္​​ေနလဲ ဒါကငါ့အိမ္​မဟုတ္​ဘူး​ေလ (Can ကမ​ေန႔ညျဖစ္​တဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေလးကိုခန​ေမ့​ေန​​ေတာ့)
ငါဘယ္​လိုလုပ္​ဒီ​ေရာက္​​ေနလဲငါ့အကၽႌ​ေတြ​ေကာ္​ဘယ္​​ေရာက္​​ေနလဲငါ​ဝတ္​ထားတဲ့​ေဘာင္​းဘီလဲငါ့ဟာမဟုတ္​ဘူး... ငါ့အက်ႌကို ဘယ္​လို​ေတြ႔​ေအာင္​ျပန္​႐ွာရမလဲ ​ေအြး.... (Can ​ေျပာ​ေနရင္​း Tin အခန္​းထဲဝင္​လာၿပီး Can အသံကိုၾကား​ေတာ့ သူဝယ္​လာတဲ့အဝတ္​စားကိုကိုင္​ရင္​း Can ဆီကိုလာလိုက္​ သည္​ Can က​ေျပာ​ေနရင္​း Tin ကို​ေတြ႔​ေတာ့ခ်က္​ခ်င္​း​​ ​ေအာ္​​ေျပာလိုက္​သည္​ )
Can:​ေဟြ႔..Aik Tin ငါဘယ္​လိုလုပ္​ၿပီးဒီ​ေရာက္​​ေနလဲ မဟုတ္​မွလြဲ၍မင္​းငါ့ကိုျပန္​​ေပးဆြဲသလား ေဟြ႔.... ငါစိတ္​မပါပဲနဲ႔မင္​းငါ့ကိုမုဒိန္​းက်င္​့သလား ဟာ.... (Tin အ့ဲစကားကိုၾကားၿပီးရီ​ေန​ေတာ့သည္​)
Can:​ေဟြ႔....မင္​းရီႏိုင္​​ေသးသလားဒါကမတရားဘူး​ေလ ဒီလိုလုပ္​တာက...
Tin:Can...မင္​းက​ေတာ္​​ေတာ္​တုံးတာပဲ တုံးတာထက္​ကို ပိုပိုတုံးတလ္​ ငါလဲမင္​းစိတ္​မပါရင္​ငါလဲမလုပ္​ခ်င္​ပါဘူး... (Tin အ့ဲလို​ေျပာ​ေတာ့ Can က႐ွက္​သြားၿပီး အိပ္​ယာ​ေပၚဆင္​းမလ္​ဆိုၿပီးျပန္​​ေတြးရင္​းအက်ႌမပါ​ေတာ့ အသံ​ေပ်ာ့သြားသည္​ )
Can:​ငါ့အက်ႌ​ေတြ​ေကာ္​ ဘယ္​မွာထားလဲ..
(Tinဝယ္​လာတဲ့အဝတ္​အိတ္​​ေလးကိုအိပ္​ယာ​ေပၚခ်​ေပးရင္​း​ေျပာလိုက္​သည္​)
Tin:​​ေရာ့...ဒါ​ေတြဝတ္​လိုက္​ငါစားပြဲခုံမွာသြားထိုင္​​ေစာင္​့မလ္​ (Tin ​ေျပာၿပီးစားပြဲခုံမွာသြားထိုင္​လိုက္​သည္​ Can လဲအဝတ္​​ေတြယူၿပီးToilet ထဲဝင္​သြားသည္​ ခနအျကာ Can အဝတ္​​ေတြဝတ္​ၿပီး Toilet ထဲထြက္​လာသည္​ Tin နား​ေလး​ေရာက္​ခံနီးမွာ Can မ်က္​ႏွာကသနားစရာ​ေကာင္​းတဲ့ မ်က္​ႏွာနဲ႔Tinကိုၾကည္​့ရင္​း​ေျပာလိုက္​သည္​)
Can:Tin....မ​ေန႔ကအ​ေၾကာင္​း... (Can ​ေျပာတာမဆုံး Tin ကသူထိုင္​တဲ့​ေနရာထၿပီး Can ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုဝင္​နမ္​း လိုက္​သည္​ နမ္​းတာ 15 sec ၾကာၿပီး Tin က Can မ်က္​ႏွာကိုကိုင္​ရင္​းနဲ႔​ေျပာသည္​)
Tin:Can...မင္​းျမင္​တဲ့ဟာ​ေတြမင္​းၾကားတဲ့ဟာ​ေတြအကုန္​ ငါ့ႏႈတ္​က​ေနမထြက္​ရင္​မင္​းမယုံပါနဲ႔ ငါ​ေတာင္​းဆိုပါတယ္​ မ​ေန႔ကျဖစ္​တဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြအပါအဝင္​မယုံပါနဲ႔... (Can လဲ Tin မ်က္​ႏ​ွာကိုခနတာၾကည္​့ၿပီး​ေျပာလိုက္​သည္​ )
Can:အင္​း...ငါမင္​းကိုယုံၾကည္​တလ္​ အခုကစၿပီး မင္​းဆီက​ေနမျမင္​မၾကားပဲနဲ႔ငါမယံု​ေတာ့ဘူး...
Tin:အ့ဆို ငါနဲ့ကတိ​ေပးလို႔ရလား...
Can:အင္​း... (Can က အင္​း ဆိုၿပီးသူ႔လက္​သူႂကြယ္​​ေလး ကိုTinရ႕ဲလက္​သူႂကြယ္​နဲ႔ခ်ိတ္​မလ္​ဆိုၿပီးလက္​​သူႂကြယ္​​ေထာင္​ျပတဲ့ခ်ိန္​မွာ Tin ​ေျပာလိုက္​သည္​ )
Tin:ငါနဲ႔ကတိလုပ္​ရင္​အ့ဲလိုမဟုတ္​ဘူး...
Can:ဒီလိုမလုပ္​ရင္​ဘယ္​လိုမ်ိဳးလုပ္​သလဲ..ကတိလုပ္​ရင္​...သူမ်ား​ေတြကဒီလိုလက္​​ေလးနဲ႔ပဲခ်ိတ္​တာ (Tin လဲ Can ကိုၾကည္​့ရင္​းသူ႔လက္​ကိုCanႏႈတ္​ခမ္​းကိုင္​လိုက္​သည္​ Tin ကိဳင္​ၿပီး Can ​ေျပာသည္​)
Can:ထပ္​နမ္​းျပန္​ၿပီလား ခုန​ေလးပဲနမ္​းၿပီးသြားတာကို
Tin:ခုနကဒီတိုင္​းပဲနမ္​းတာ ခုကကတိအ​ေနနဲ႔နမ္​းတာ
(Can လဲ ၿငိမ္​သြားၿပီး ခနတာ​ေတြး​ေနလိုက္​သည္​ ​ေတြးၿပီး မ်က္​လုံးမွိတ္​ရင္​းနဲ႔သူ႔ႏႈတ္​ခမ္​းကိုစူ​ေပးလိုက္​သည္​
Can:အင္း အ့ဆိုလဲ..(​Can ႏႈတ္​ခမ္​းစူ​ေပး​ေတာ့ Tin ​ေျပာလိုက္​သည္​)
Tin:ငါတစ္​ဘက္​သတ္​မနမ္​းခ်င္​ဘူး...မ​ေကာင္​းဘူး..မင္​းပါဝင္​မွအရသာ႐ွိတလ္​... (Can မ်က္​လုံးဖြင္​့ၿပီး)
Can:တကယ္​ယူမလား...အ့ဲလို...
Tin:အင္​း.... (Tin​လက္​၂ဘက္​ကို Canရ႕ဲပါး​ေလးကို ကိုင္​လိုက္​သည္​ (Tinအၾကည္​့ကသူမ်ားကိုကုန္​​ေအာင္​ စားပစ္​​ေတာ့မလ္​့တိုင္​းပဲ) ေတ်ာက္​နဲ႔​ေတ်ာက္​ၾကည္​့ရင္​း ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးတျဖည္​းျဖည္​းနီးကပ္​ၿပီးခ်ိဳၿမိန္​စြာနဲ႔စုပ္​ ဲ႔ႈနမ္းခ့ဲသည္​​ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးစ​ထိ​ေတြ႕ခ်ိန္​မွာ ၂​ေယာက္​လုံးမ်က္​လုံးမွိတ္​ၿပီး ႏူးညံ့ ​ေနတဲ့ႏႈတ္​ခမ္​းနဲ႔ၾကင္​နာစြာနမ္​း​ေန​ေတာ့သည္​ 1 min ၾကာၿပီးခ်ိဳၿမိန္​တဲ့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုခြာၿပီး ​ေတ်ာက္​နဲ႔​ေတ်ာက္​ၾကည္​့ရင္းျ​ပဳံ​းေန​ေတာ့သည္​ Tin အရင္​​စေျပာလိုက္​သည္​)
Tin:ထိုင္​ခုံ​ေပၚမွာသြားထိုင္​လိုက္​ငါမနက္​စာအတြက္​ လုပ္​​ေပးမလ္​...
Can:မင္​းလိုသူ​ေ႒းသားကလုပ္​​တတ္​လို႔လား...
Tin:မသိဘူး...စမ္​းၾကည္​့တာ​ေပါ့...ကဲ..သြားထိုင္​​ေတာ့
Can:အင္​း...​ေကာင္​း​ေကာင္​း​ေလးလုပ္​​ေကြၽး​ေနာ္​
Tin:အင္​း.... (Tin ​ေျပာၿပီးမနက္စာအတြက္ သြားလုပ္​​​လိုက္​သည္​ Tin ဟင္​းလုပ္​တဲ့​ေနရာနဲ႔ Can ထ္ိုင္​တဲ့​ေနရာကနီးနီး​ေလးပါ Can ထိုင္​ခုံ​ေပၚထိုင္​ၿပီးTinဟင္​းလုပ္​နေ​တာကိုၾကည္​့​ရင္​း Can ေျပာလိုက္​သည္​)
Can:​ေအာ္​ ငါမင္​းကို​ေမးဖို႔​ေမ့​ေတာ့မို႔ပဲ
Tin:ဘာ​ေမးမို႔လဲ..
Can:ဒါကမင္​းတိုက္​ခန္​းလား ဒါမွမဟုတ္​ ငါနဲ႔အတူမ႐ွိတဲ့ခ်ိန္​ မင္​းတျခား​ေတ်ာက္​ကို​ေခၚၿပီးအတူလာ​ေနသလား...
Tin:Can ဘယ္​လို​ေျပာ... (Tin​ေျပာမ​ဆံုးCan​ေျပာသည္​)
Can:(ရီရင္​းနဲ႔)ငါစတာ....ဒါ​ေပမ့ဲ  မင္​းငါ့ကိုတခါမွမ​ေခၚလာဖူးဘူး ဒီတိုက္​ခန္​းက
Tin:ငါဝယ္​ထားတာမၾကာ​ေသးပါဘူး..ဒီတိုက္​ခန္​းက ငါကလြဲလို႔ဘယ္​သူမသိဘူး အခု​ေတာ့ ငါတို႔၂​ေယာက္​​ေပါ့ အင္​း..အတူလာ​ေနမလား..
Can:႐ူး​ေနလား ငါကဘာလို႔လာ​ေနရမလဲ
Tin:​ေအာဝ္​း မင္​းငါနဲ႔အတူ႐ွိမွငါ့ကိုအျမဲသဝန္​တို​​ေနတာ​ေတြ ​ေပ်ာက္​မွာ​ေလ...
Can:ငါကမင္​း​ေျပာတဲ့ထိမဟုတ္​ပါဘူး
Tin:ok (Tin ကျပဳံးရင္​းမနက္​စာလုပ္​​ေန​သည္​ Can ​ေမွး​ေလး​ေထာက္​ၿပီးTinလုပ္​​ေနတာကိုၾကည္​့​ေန​ေတာ့သည္​)

#Loveinamist

LBC▪TinCan {Season 2}▪<mmsub>Where stories live. Discover now