LBC Tin&Can S2 (ep20, part2)

688 12 0
                                    

S2 Ep20 part2 (ငါ့​ေၾကာင္​့)

(လူ​ေတ်ာက္​ကTinတိုက္​ခန္​းကိုလာၿပီးဘဲလ္​သံႏွိပ္​လိုက္​သည္​'တိန္​းတိန္​..တိန္​းတန္​...တိန္​းတိန္​...´Tinၾကားၿပီးလာဖြင့္ကာ အ့ဲလူ​ေတ်ာက္​က)
Boy:Wadi Kab K'Tin ဟုတ္​လားမသိဘူး
Tin:အင္​း (Tinကိုလွမ္​း​ေပးရင္​း)
Boy:​K'Tul က K'Tin ကိုဒီစာ​ေလးလာပို႔​ေပးခိုင္​းတာပါ (Tinလွမ္​းယူၿပီးအ့ဲစာအိတ္​ရ႕ဲအျပင္​ဘက္​​ေရးသူရ႕ဲ နာမည္​ကိုဖတ္​ၾကည္​့ရင္​း)
Tin:Kal... (Tinဖတ္​ၾကည္​့ၿပီး)
Tin:kab ​ေက်းဇူးတင္​ပါတယ္​ လာပို႔​ေပးတဲ့အတြက္
Boy:အ့ဆို ကြၽန္​​ေတာ္​သြား​ေတာ့မလ္​ (Tinတံခါးကိုပိတ္​ၿပီး သူ႔အိပ္​ယာဆီလမ္​း​ေလ်ွာက္​သြားရင္​းစာအိတ္​ထဲကစာရြက္​ကိုထုတ္​ယူၿပီးသူ႔အိပ္​ယာ​ေပၚထိုင္ရင္​းဖတ္​လိုက္​သည္​)
Kal📜P'Tin Kal ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ Kal မသိလို႔ P'Tin ခ်စ္​သူ႐ွိတလ္​ဆိုတာ Kal ​ေၾကာင္​့ P'Tin  ဒီလိုခံစားရ​တလ္​ ၿပီး​ေတာ့ Kal လက္​ထပ္​ပြဲကိုျငင္​းလိုက္​ပါၿပီ Can နဲ႔အဆင္​​ျပန္​​ေျပ​ေအာင္​လုပ္​ပါ Kal ယုံၾကည္​တလ္​ P'Tin လုပ္​ႏိုင္​တလ္​ဆိုတာ Kal ကို ဘာမွစိတ္​မပူပါနဲ႔ Kal အဆင္​​ေျပပါတလ္​ ဒီစာကို P'Tin ဖတ္​ရတ့ဲခ်ိန္​မွာ Kal ျပင္​သစ္​ျပန္​​ေရာက္​​ေန​ေလာက္​ၿပီ P'Tin အတြက္​ မ​ေကာင္​းတ့ဲသတင္​း​ေတြလဲထြက္​မွာမဟုတ္​ဘူး Kal အကုန္​​ေျပာထားျပီးၿပီ P'Tin အ​ေပၚ Can နားလည္​မႈလြဲ​ေနတာကို Can နားလည္​​ေအာင္​႐ွင္​းျပပါ ​ေက်ာင္​းပိတ္​ရက္​​ေတြမွာ အကယ္​၍ P'Tin အားရင္​ Can ကို​​ေခၚၿပီးျပင္​သစ္​မွာ Kal ကိုလာလည္​ပါ P'Tin.... Kal မွ... ကံ​ေကာင္​းပါ​ေစ P'Tin  (Tinဖတ္​ၿပီးသိမ္​းဆည္​းမရတဲ့မ်က္​ရည္​​ေတြလွဲက်လာရင္​းတစ္​ကမၻာလုံးရ႕ဲ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈ​ေတြကTin​ေတ်ာက္​ကိုပဲ႐ွိေနတာထင္​​ေန​ေတာ့သည္​Tinလဲအ့ဲစာရြက္​ကိုကိုင္​ရင္​း)
Tin:P'..ပဲKalကို​ေက်းဇူးတင္​ရမွာ P'..ကိုအျပစ္​မျမင္​ပဲနဲ႔ နားလည္​​ေပးတဲ့အတြက္​တကယ္​ကို​ေက်းဇူးတင္​ပါတလ္​ Kal (Tinအ့ဲစာ​ေတြဖတ္​ၿပီး​ေပ်ာ္​လြန္​းလို႔အိပ္​မ​ေပ်ာ္​ႏိုင္​တာျဖစ္​ၿပီးCanကိုနားလည္​​ေအာင္​ဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲဆိုတာကိုပဲ​ေတြး​ေတာ​ေန​ေတာ့သည္​ မနက္​ 7:00am ခ်ိန္​မွာ Tul က Tin ဆီဖုန္​းဆက္​လိုက္​သည္​ Tin ကိုင္ၿပီး)
Tin:ဟလို
Tul:အိမ္​ကိုခနလာခ့ဲငါမင္​းနဲ႔စကား​ေျပာခ်င္​တလ္​ (Tul​ေျပာၿပီးၿပီးခ်င္​းဖုန္​းခ်သြားသည္​Tinလဲဖုန္​းကိုအိတ္​​ေထာင္​ထဲထည္​့ၿပီးသူ႔လြယ္​အိတ္​နဲ႔ကား​ေသာ့ယူၿပီးသူ႔အိမ္​ကို​ေမာင္​းသြားလိုက္​သည္​မၾကာခင္​မွာသူ႔အိမ္​​ေရာက္​သြား​ေတာ့Tinဧည္​့ခန္​းမွာထိုင္​ၿပီးTinဝင္​လာတာကို​ေတြ႔​ေတာ့Tinကိုလွမ္​း​ေခၚလိုက္​သည္​)
Tul:Tin ဒီမွာလာထိုင္​ (Tinၾကားၿပီးသူ႔အစ္​ကိုမ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​သြားထိုင္​လိုက္​သည္​Tulလက္​ႏွစ္​ဘက္​အခ်င္​းခ်င္​းကိုင္​ထားရင္း​ေခါင္​းခနငု႔ံၿပီးTinကိုျပန္​ၾကည္​့ကာ)
Tul:Tin P'..​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​ ငယ္​ငယ္​တုန္​းက Tin အ​ေပၚလုပ္​ခ့ဲတဲ့မ​ေကာင္​းတဲ့အရာ​ေတြ ၿပီး​ေတာ့ Tin ကိုအခုလိုနာက်င္​​ေအာင္​လုပ္​မိတဲ့အတြက္​အားလုံးကို P'... ​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​ (Tinဘာမွစိတ္​ထဲမထားပဲနဲ႔)
Tin:ဘာမွမျဖစ္​ဘူး ထားလိုက္​​ေတာ့ ျဖစ္​ၿပီးတဲ့အရာ​ေတြပဲ ကြၽန္​​ေတာ္​ရ႕ဲကံတရားတစ္​ခုပါပဲအ့ဲဟာ​ေတြက
Tul:အင္​း ဘာျဖစ္​ျဖစ္​ P'..တကယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​
Tin:ဟုတ္​...
Tul:​ေအာ္​ P'..​ေျပာဖို႔​ေမး​ေတာ့မွာပဲ Tin အ​ေမက ​ 11:00am ဆုိအိမ္​ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့မွာ Tin အ​ေမကို​ ​ေစာင္​့ႀကိဳ​ေနမလား (Tinခနစဥ္​းစားၿပီး)
Tin:မ​ေစာင္​့​ေတာ့ဘူး ညမွပဲ​ေတြ႔​ေတာ့မလ္​
Tul:အ့ဆိုငါအလုပ္​သြား​ေတာ့မလ္​လုပ္​စရာ႐ွိတလ္​ဒီ​ေန႔
Tin:ဟုတ္​ (Tulထြက္​သြားၿပီးTinဆက္​ထိုင္​ၿပီးရင္​ထဲႀကိတ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေတာ့သည္​Tulကုမၸဏီ​ေရာက္​ၿပီးKal​ေပးထားတဲ့Clipကိုထုတ္​ၿပီးသူ႔ရ႕ဲအတြင္​းေရးမူးကိုလုပ္​ခိုင္​းလိုက္​သည္​အတြင္​း​ေရးမူးလဲဒီ​ေန႔လြင္​့​ေနတဲ့သတင္​းကိုပါသြား​ေအာင္​လုပ္​ခ့ဲသည္​သတင္​းလြင္​့​ေနတဲ့ခ်ိန္​မွာCanအ​ေမကTVမွာသတင္​း​ေတြၾကည္​့ရင္​းTinKalအ​ေၾကာင္း​ျမင္​လိုက္​သည္​အ့ဲခ်ိန္​မွာCanကလြယ္​အိတ္​ယူၿပီး​​ေလွကားထွစ္​ဆင္​းကာCanအ​ေမကCanကိုလွမ္​း​ေခၚလိုက္​သည္​)
Mom:Can Can လာၾကည္​့အုန္​း (Can​ေအာ္​လိုက္​သည္​)
Can:ဘာလဲ Mom
Can:အင္​း လာခ့ဲဆိုလာခ့ဲ ျမန္​ျမန္​ (Canလဲသူ႔အ​ေမဆီ​ေရာက္​ၿပီးသူ႔အ​ေမကသူ႔ကိုTVၾကည္​့ဖို႔မ်က္​ႏွာျပလိုက္​သည္​သတင္​းထဲမွာ)
Kal:အားလုံးမဂၤလာပါ Kalန႔ဲP'Tin လက္​ထပ္​ပြဲကို ​ေျပာခ်င္​လို႔ပါ Kal P'Tin နဲ့လက္​မထပ္​ျဖစ္​ေတာ့ဘူး ဘာလို႔ဆို​ေတာ့ Kal ကလြတ္​လပ္​တဲ့ဘဝကို ပိုင္​ဆိုင္​ခ်င္​​ေသးလို႔ပါ Kal လဲစိတ္​မ​ေကာင္​းပါဘူး P'Tin ကိုဒီလိုျပန္​ျငင္​းရတဲ့အတြက္​ Kal ​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​ ၿပီး​ေတာ့  Kal တို႔ရ႕ဲစာခ်ဳပ္​ခ်ဳပ္​ထားတဲ့လုပ္​ငန္​း​ေတြမဖ်က္​ပါဘူး  ဆက္​လက္​႐ွိ​ေနတုန္​းပဲ Kal တို႔ပူး​ေပါင္​းလုပ္​ထားတဲ့ထုတ္​လုပ္​ မလ္​့ပစၥည္​း​ေတြကိုလဲအား​ေပးဖို႔​ေမ်ာ္​လင္​့ထားပါတလ္​ အားလုံး ကို​ေက်းဇူးတင္​ပါတလ္​ (Canအ​ေမTVကိုပိတ္​ၿပီးCanမ်က္​ႏွာကိုျပန္​ၾကည္​့ရင္​း)
Mom:Can ဘယ္​လိုလဲ ​ေသခ်ာစဥ္​းစားၿပီးၿပီလား Tin နဲ႔တကယ္​ပဲအဆက္​အသြယ္​ ျဖတ္​​ေတာ့မွာလား (Canမ်က္​ႏွာငယ္​စြာနဲ႔)
Can:ဟုတ္​ Can ဆုံးျဖတ္​ၿပီးပါၿပီ (သူတို႔၂​ေယာက္​ခနတိတ္​သြားၿပီCan​ေျပာလိုက္​သည္​)
Can:Can ​ေက်ာင္​းသြား​ေတာ့မလ္​ Mom
Mom:အင္​း ဂ႐ုစိုက္​အုန္​း (Canထြက္​သြားၿပီး သူ႔အ​ေမက Canရ႕ဲဆုံးျဖတ္​ခ်က္​ကိုဘာမွမတတ္​ႏိုင္​​ေတာ့သက္​ပ်င္​းခ်႐ုံပဲ႐ွိ​ေတာ့သည္​Can​ေက်ာပိုးအိတ္​​ေလးလြယ္​ၿပီးလက္​တစ္​ဘက္​ကမုန္​႔ထုတ္​နဲ႔တစ္​ဘက္​ကအခ်ိဳရည္​ဗူးကိုင္ၿပီးျပဳံးရင္​းစားကာဆိုင္​ထဲထြက္​လာသည္​ ​Can နာရီၾကည္​့​ေတာ့ 11:00am ထိုးခံနီး​ေနၿပီျဖစ္​သည္​ Can က No တို႔ကို သြား​ေတြ႔မလ္​ဆိုၿပီးသူသြားဝယ္​တဲ့မုန္​႔ဆိုင္​က​ေနလမ္​းမကူးသြားခ့ဲသည္​အ့ဲခ်ိန္​မွာTinကသူ႔ကားကိုပါကင္​မွာထားၿပီးCanကို႐ွင္​းျပဖို႔Canကိုလိုက္​႐ွာ​ေန​ေတာ့သည္​​Canလမ္းကူးျပီး​ေ​ဘာလုံးကြင္း​ဆီလမ္​း​ေလ်ွာက္​သြားတာကိုျမင္​ၿပီးTinလွမ္​း​ေအာ္​လိုက္​သည္​)
Tin:Can...Can... (CanကTin​ေခၚတဲ့အသံၾကားၿပီး လွည္​့ပတ္​ၾကည္​့​ေတာ့Tinကတစ္​​ေနရာရာမွာလမ္​း​ေလ်ွာက္​ရင္​း​ေအာ္​​ေနၿပီးTin​ေျခလွမ္​းကသူ႔ဆီလာ​ေနတာကို​ေတြ႔​ေတာ့CanကTinကိုမျမင္​သလိုလုပ္​ၿပီး​သူ႔​ေျခလွမ္​းကိုေနာက္​ျပန္​လွည္​့ၿပီးျမန္​ျမန္​သြားလိုက္​သည္​TinလဲCanဆီျမန္​ျမန္​​ေျခလွမ္​းလွမ္​းသြားလိုက္​သည္​Canလမ္​းမကိုကူးသြားလိုက္​သည္TinကCanဆီ​ေရာက္​ဖို႔ပဲသိ​ေတာ့လမ္​းကူး​ေနစဥ္​မွာကားလာသည္​ကိုမၾကည္​့မိပဲလမ္​းကူးသြားရင္​းကားဟြန္​းတီးသံ'တီး..........´ Tinလွည္​့​ေတာင္​မၾကည္​့ရ​ေသးပဲကားဝင္​တိုက္​ခ့ဲသည္​​ 'ပုန္း........´အ့ဲနားတဝိုက္ရွိတဲ့လ​ူ​ေတြလွန့္​ၿပီးTinကိုသြားၾကည္​့ ​ေန​ေတာ့သည္​Canကကားဟြန္​းတီးသံၾကားၿပီး​ေျခလွမ္​းလွမ္​းကာရပ္​သြားခ့ဲသည္ေက်ာင္​းသား​ေက်ာင္​းသူ​ေတြလဲတအုံအုံသြားၾကည္​့​ေတာ့သည္​တခ်ိဳ႕​ေက်ာင္​းသူ​ေတြကCanနားျဖတ္​ရငး္​​ေျပာကာ)
Stds:​ေအြး ကားတိုက္​ခံရသူက​႐ုပ္​​ေခ်ာၿပီး IC က​ေက်ာင္​းသား​တဲ့ လာလာ သြားၾကည္​့ရ​ေအာင္​ အရမ္​းထိခိုက္​သြားလာမသိဘူး (Canကၾကားၿပီးမ်က္​ႏွာ​ေတြလဲမ​ေကာင္​း​ေတာ့ပဲကိုင္​ထားတ့ဲမုန္​႔နဲ႔အခ်ိဳရည္​သူ႔လက္​ထဲျပုတ္​က်ၿပီး​ေလျပည္​ေလညင္​းတိုက္​ခတ္​လာတ့ဲခ်ိန္​မွာCanရ့ဲရင္​ထဲ​​မွာေတာ့ပူ​ေလွာင္​မႈ​ေတြျပည္​့လာၿပီးႏွလုံးသားလဲဘယ္​လိုတုန္​ခါ​ေနမွန္​းမသိ​ေတာ့သည္​Canရ႕ဲစိတ္​ထဲမွာTinမျဖစ္​ပါ​ေစနဲ႔လို႔ဆု​ေတာင္​း​ေနခ့ဲသည္​Canလဲ​ေနာက္​ျပန္​လွည္​့ၿပီးသူမ်ားဝိုင္​းအုံေနတ့ဲ​ေနရာကိုအျမန္​​ေျပးသြားလိုက္​သည္​Canလူၾကားထဲတိုးဝင္​ၿပီးၾကည္​့​ေတာ့​အသားအရည္​​ေခ်ာ​ေမာလွပတဲ့Tinမ်က္​ႏွာနဲ႔ျဖဴစင္​သန္​႔႐ွင္​းေနတဲ့အက်ႌအျဖဴ​ေရာင္​​ေလးကိုအနီ​ေရာင္​ေသြး​ေတြနဲ႔​ျပည္​့​ေနတဲ့Tinကို​Canေတြ႕လိုက္​တဲ့ခ်ိန္​မွာမ်က္​ရည္​​ေတြကမိုးရည္​လိုက်ဆင္​း​ၿပီးTinကိုအျမန္​​သြားကိုင္​ရင္​းCanဒူးတစ္ဘက​္​ေ​ျမျကီး​​ေပၚ​ေ​ထာက္ျပီး​​Tin​ေခါင္​းကိုသူ႔​ေပါင္​​ေပၚမွာခ်ထားကာCanလက္​​ေတြလဲတုန္​ခါျပီးTinမ်က္​ႏွာကိုလက္​တုန္​တုန္​နဲ႔ကိုင္​ရင္​းတုန္​လႈပ္​​ေနတဲ့ႏႈတ္​ခမ္​း​ေၾကာင္​့ေျပာတဲ့စကားကိုမပီသလိုျဖစ္​သြား​သည္​ )
Can:Tin Tin ငါ့ကိုမထားခ့ဲပါနဲ႔ Tin မ်က္​လုံးဖြင္​့အုံး ငါအခုမင္​း​ေ႐ွ႕​ေရာက္​​ေနၿပီ Tin....Tin...အဟင္​့ အဟင္​့.. (Tinကိုတိုက္​မိတဲ့ကားဆရာလဲ​ေဆး႐ုံကားကိုအျမန္​​ဖုန္​းဆက္​ၿပီး​ေခၚ​ေန​ေတာ့သည္​Tin​မ်က္​ႏွာ​ေတြလဲ​​ေသြး​ေတြ​ေပ​ေနႁပီး​ေခါင္​းမွာလဲ​ေသြး​ေတြမရပ္​ႏိုင္​ပဲစီးဆင္​း​ေန​ေတာ့သည္ျဖဴစြတ္​​ေနတဲ့Canအက်ႌ​ေတြလက္​​ေတြလဲTin​ေသြး​ေတြနဲ႔​ေပ​ေန​ေတာ့သည္​CanကTinမ်က္​ႏွာကိုဟိုကိုင္​ဒီကိုင္​ရင္​းငိုကလြဲပီးဘာလုပ္​ရမွန္​း​ေတာင္​မသိ​ေတာ့သည္​မၾကာခင္​မွာ​ေဆး႐ုံကား​ေရာက္​လာၿပီးTinကို​ေဆး႐ုံ​ေခၚသြားလိုက္​သည္​Canက​ေဆး႐ုံကားနဲ႔အတူလိုက္​သြားခ့ဲသည္​​ေဆး႐ုံ​ေရာက္​သြားၿပီးTinကိုခြဲစိတ္​ခန္​းထဲျမန္​ျမန္​တြန္​းႁပီးဆရာဝန္​​ေတြ​ကCanကိုအျပင္​ဘက္​မွာထိုင္​​ေစာင္​့ခိုင္​းလိုက္​သည္​CanကPeteဆီဖုန္​းဆက္​လိုက္​သည္​အ့ဲခ်ိန္​မွာPeteနဲ႔Aeအတူ႐ွိ​ေနသည္​)
Pete:ဟလို Can (Canကငိုၿပီးတုန္​ရီသံနဲ႔)
Can:Pete ကူညီပါအုန္​း Tin ကိုကူအုန္​း (Canငိုသံပါ​ေၾကာင္​့Peteမ်က္​ႏွာမ​ေကာင္​းစြာနဲ႔)
Pete:Can Tin ဘာျဖစ္​သလဲ
Can:Tin ကားတိုက္​ခံရတလ္​ ခု​ေဆး႐ုံမွာ႐ွိ​ေနတလ္​
Pete:ok Can ခန​ေစာင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ အခုခ်က္​ခ်င္​းလာခ့ဲမလ္​ (ဖုန္​းခ်ၿပီး)
Ae:ဘာျဖစ္​သလဲ
Pete:Tin ကားတိုက္​ခံရတလ္​တဲ့ Ae လာအျမန္​သြားရ​ေအာင္​
Ae:အင္​း (AePeteလဲအ​ေလာႀကီးႀကီးနဲ႔​ေဆး႐ုံကိုအျမန္​​ေရာက္​​ေအာင္​သြားခ့ဲသသည္​PeteလဲTinတို႔မိသားစုကို​ဖုန္​းဆက္​သည္​Tinအ​ေမကအိမ္​ျပန္​​ေရာက္​ဖ်င္​ပူ​ေအာင္​မထိုင္​ရ​ေသးပဲဖုန္​းဝင္​လာသည္​Tinအ​ေမထတဲ့ခ်ိန္​​ေရခြက္​ကမွာ႐ုတ္​တရက္​​​ျပဳတ္​က်သြား​ေတာ့Tinအ​ေမလွန္​႔သြားခ့ဲသည္​စိတ္​မ​ေကာင္​းစြာနဲ႔ဖုန္​းသြားကိုင္​လိုက္​သည္​)
Tin'mom:ဟလို
Pete:ကြၽန္​​ေတာ္​က Tin သူငယ္​ခ်င္​းပါ အခု Tin ကားတိုက္​ခံရလို႔ ​ေဆး႐ုံ​ေရာက္​​ေနပါတလ္​ (Tinအ​ေမကလွန္​႔သြားၿပီး)
Tin'mom:ဘယ္​​ေဆး႐ုံလဲသား
(Peteေျပာျပႁပီးဖုန္​းခ်လိုက္​သည္​AePete​ေဆး႐ုံ​ေရာက္​သြားတဲ့ခ်ိန္​မွာCan​ေခါင္​းငု႔ံထားၿပီးထိုင္​​ေနတာကို​ေတြ႕​ေတာ့)
Pete:Can... (Pete​ေအာ္​သံၾကားၿပီးCan​ေမာ့ၾကည္​့ရင္​းPeteဆီကိုခ်က္​ခ်င္​းသြားၿပီးPeteလက္ကိုကိုင္​ရင္​း)
Can:Pete ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ Tin ​ေသမလား သူ႔ကိုကူအုန္​း ငါသာ​သူ့ကို​ေ႐ွာင္​ေျပးမထြက္​ရင္ ​Tin ဒီလိုျဖစ္​မွာမဟုတ္​ဘူးအကုန္​လုံးကငါ့​ေၾကာင္​့ပဲ
Ae:Aik Can စိတ္​​ေအး​ေအးထား သူဘာမွမျဖစ္​​ေစရဘူး (သူတို႔ရပ္​ၿပီးစကား​ေျပာတာမၾကာခင္​Tulနဲ႔Tinအ​ေမ​ေရာက္​လာခ့ဲသည္​Tinအ​ေမမ်က္​ရည္​နဲ႔)
Tin'mom:Tin Tin ဘယ္​မွာလဲ အခု Tin ဘယ္​မွာလဲ (PeteကTinအ​ေမရ႕ဲလက္​ကိုသြားကိုင္​ရင္​း)
Pete:အန္ဒီ စိတ္​​ေအး​ေအးထားပါ Tin  ​အခန္​းထဲမွာ႐ွိေနတုန္​းခုခ်ိန္​ထိမထြက္​လာ​ေသးဘူးဗ်ာ (Tinအ​ေမကTulကိုၾကည္​့ၿပီးငိုသံနဲ႔)
Tin'mom:Tul ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ ဟာ Tin ကိုကယ္​ႏိုင္​ပါ့မလား
Tul:Mom Tin ဘာမွမျဖစ္​​ေစရဘူး ကြၽန္​​ေတာ္​ယုံၾကည္​တလ္​ (AePeteကCan​ေဘးမွာထိုင္​ၿပီးAeက Canကို​ေျပာလိုက္​သည္​)
Ae:Can မင္​းကိုယ္​လက္​သန္​႔စင္​သြားလုပ္​လုိက္​အုန္​း မင္​းကိုယ္​​ေတြလဲ​ေသြး​ေတြနဲ႔​ေပ​ေနတလ္​
Can:ငါဘာမွမျဖစ္​ဘူး Tin အ​ေျခအ​ေနကို​ ငါေစာင္​့ၾကည္​့အုန္​းမလ္​ ဆရာဝန္ထြက္​​​ထြက္​လာတ့ဲခ်ိန္​ထိ (Aeလဲဘာမွျပန္​မ​ေျပာ​ေတာ့သည္​သူတို႔စိတ္ပူ​​ေလွာင္မွု​​ကိုယ္​စီနဲ့အျပင္​မွာထိုင္​ၿပီးဆရာဝန္​ထြက္​လာမလ္​့​ေျခလွမ္​းကို​ေစာင္​့​ေန​ေတာ့ည္​)

#Loveinamist

LBC▪TinCan {Season 2}▪<mmsub>Donde viven las historias. Descúbrelo ahora