LBC Tin&Can S2 (ep19, part1,2,3)

401 11 1
                                    

S2 Ep19 part1 (နား​ေထာင္​ခ်င္​လို႔)

(TinKalမ်က္​လုံးအခ်င္း​ခ်င္​းဆုံမိတဲ့ခ်ိန္​မွာTinႏႈတ္​ခမ္​းကိုKalႏႈတ္​ခမ္​းဆီန့ဲျဖည္​းျဖည္​းခ်င္​းတိုးဝင္​လိုက္​သည္​Tinအ့ဲလိုတိုးဝင္​​ေတာ့Kalမ်က္​လုံးမွိတ္​သြားလိုက္​သည္​Kalႏႈတ္​ခမ္​းထိခံနီးမွာTinရ႕ဲစိတ္​ကဘယ္​လိုမွ​ေပးမနမ္​းႏိုင္​​ေတာ့Tinရပ္​လိုက္​ၿပီး)
Tin:Kal P'..​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​ဒီလိုရိုင္း​မိတ့ဲအတြက္​ (Kalမ်က္​လုံးဖြင္​့ၿပီး​ေကာင္​း​ေကာင္​းျပန္​ရပ္​ရင္​းTinကိုၾကည္​့​ေနလိုက္​သည္​Tinလဲဘယ္​လိုထပ္​​ေျပာရမွာမသိ​ေတာ့)
Tin:P'...ျပန္​​ေတာ့မလ္​​ေနာက္​မွ​ေတြ႔မလ္​.. (Tin​ကား​ေပၚတက္​ၿပီးကားကို​ေမာင္​းထြက္​သြားသည္​Kalကရပ္​ၿပီးTinကား​ေမာင္​းထြက္​သြားတာကိုရပ္ျ​ကည​္​့​ေနရင္​းတစ္​ခုခုစဥ္​းစားလိုက္​သည္​ရပ္​တာခနၾကာၿပီးKalအိမ္​ထဲဝင္​သြားလိုက္​သည္​Kalအခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့သူ႔အိပ္​ယာ​ေပၚထိုင္​ၿပီး​ေျပာလိုက္​သည္​)
Kal:P'Tinကကိုယ္​​ေစ့စပ္ထားတ့ဲသူကိုနမ္​း​မိ​ေတာ့မလ့္ ႐ုံသက္​သက္​ပဲဘာလို႔႐ိုင္​းမိတလ္​လို႔​ေျပာသလဲ..ဘာျဖစ္​ျဖစ္​  P'Tin​ရ႕ဲႏွလုံးသားထဲမွာ​ေတ်ာက္​​ေတ်ာက္​​ေတာ့ ​႐ွ​ိ​ေနတလ္​ဆိုတာ​ေသခ်ာတလ္​... (Kalလဲထိုင္ျပီးအ​ေ​​တြးေပါင္းစုံ​ေတြး​ေန​ေတာ့သည္​Tinအိမ္​​ေရာက္​သြားၿပီးအိပ္​ယာ​ေပၚပလတ္​လွန္​ခ်လိုက္​သည္​အိတ္​​ေထာင္​ထဲကဖုန္​းကိုထုတ္​ၿပီးသူနဲ႔Canအတူ႐ိုက္​ထားတဲ့ပုံကိုၾကည္​့ရင္​းနဲ႔)
Tin:ငါမင္​းကိုလြမ္​းတလ္​ ငါမင္​းကို​ေပြ႔ဖက္​ထားခ်င္​တလ္​ Can.... (ဒီလိုနဲ႔​ေနာက္​တစ္​ရက္​​ေရာက္​သြားသည္​Tin​ေက်ာင္​းသြားၿပီးစာသင္​​ေန​ေသာ္​လဲစိတ္​မပါသည္​Pete​ေဘးနားကထိုင္​ၿပီးTinကိုစိတ္​မ​ေကာင္​းစြာနဲ႔ၾကည္​့​ေနသည္​အတန္​းခ်ိန္​ၿပီး​ေတာ့)
Pete:Tin ဒီလိုပုံစံနဲ႔​ေနသြားရင္​အဆင္​​ေျပမလား (Tinကဘာမွျပန္​မ​ေျပာပဲသူ႔လြယ္​အိတ္​ကိုယူၿပီးအတန္​းထဲထြက္​သြားသည္​Tin​ေနာက္​က​ေနၾကည္​့ၿပီး)
Pete:Tin...Tin.. (Tinကဘာမွနားမ​ေထာင္​ပဲထြက္​သြားသည္​TinကCan​ေက်ာင္​းလာလားဆိုၿပီးCanတို႔အ​ေဆာင္​ကိုသြားပတ္​ၾကည့္​လိုက္​​ေတာ႔Canကိုမ​ေတြ႔သည္​သူတို႔၂​ေယာက္​အတူလမ္​း​ေလွ်ာက္​ဖူးတဲ့​ေနရာ​ေတြကိုအစုံသြားၾကည္​့လဲCanကိုမ​ေတြ႔​ေတာ့​Tinေဘာလုံးကြင္​းကိုသြားလိုက္​သည္​Noတို႔ကTinကသူတို႔ဆီလမ္​း​ေလ်ွာက္​လာ​ေနတာကို​ေတြ႔​ေတာ့)
No:​ေဟြ႔ Aik Type မင္​းဟိုမွာၾကည္​့ ဟို​ေကာင္​မလား သူဘာလာလုပ္​သလဲ
Type:သူ​ေရာက္​လာရင္​သိၿပီ (မၾကာခင္​Tin​ေရာက္​လာၿပီး ​ေဘာလုံးကစား​ေနတဲ့သူ​ေတြကိုၾကည္​့ရင္​း)
Tin:ဒီ​ေန႔Can မလာဘူးလား (Noလဲထွစ္​အထွစ္​အနဲ႔)
No:အမ္​...မလာဘူး သူခြင္​့ယူထားတလ္​
Tin:အင္​း... (Tinသိၿပီးခ်က္​ခ်င္​းထြက္​သြားသည္​Noကၾကည္​့ၿပီး)
No:ဘာလား ဒီ​ေကာင္​ ​ေမးၿပီးခ်က္​ခ်င္​းျပန္​သြားတလ္​
Type:အင္​းပါ မင္​းကလည္​း သူသိခ်င္​တဲ့အရာသိရၿပီဆို​ေတာ့ ျပန္သြားမွာပဲ​ေလမင္​းနဲ႔ဘာလို႔စကား​ေျပာ​ေနမွာလဲ
No:Aik Type ငါ​ေျပာခ်င္​တာကစကားကိုျပတ္​ျပတ္ သားသားပဲ​ေျပာသြားတလ္​အပိုအလိုမ႐ွိလို႔​ေျပာတာ ​ေဟြ႔
Type:ဟုတ္​ပါၿပီ (NoTypeရပ္​ရင္​းစကား​ေတြ​ေျပာ​ေနၾကသည္​Tinလဲသိရၿပီးအိမ္​ကိုျပန္​သြားလိုက္​သည္​ည8:00pmခ်ိန္​မွာAePondကအခန္​းထဲမွာ​ေနၿပီးစကား​ေျပာ​ေနၾကသည္​႐ုတ္​တရက္​Canအ​ေၾကာင္​း​ေျပာလာမိ​ေတာ့Pondက​ေျပာလိုက္​သည္​)
Pond:Aik Ae ငါထင္​တာ​ေတာ့ Aik Tin ကမင္​းထင္​တ့ဲအတိုင္​းမဟုတ္​ဘူးထင္​တလ္​ငါသူ႔ကိုၾကည္​့ရတာမင္​း​ေျပာသလိုမ်ိဳးပုံလဲမ​ေပါက္​ပါဘူး... (AeကPondကိုၾကည္​့လိုက္​သည္​)
Pond:မင္​းလဲ Aik Pete ​ေျပာတာကိုယုံသင္​့တလ္​ Pete ကမင္​းကိုဘာလို႔လိမ္​မွာလဲမင္​းတို႔​၂​ေယာက္​လဲတြဲတာ ၾကာၿပီ​ေလမင္​းကိုလိမ္​ၿပီးသူကဘာရမွာလဲမဟုတ္​ဘူးလား မင္​း​ေသခ်ာစဥ္​းစားၾကည္​့စမ္​းပါ
Ae:ဒါ​ေပမ့ဲ သူကကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုအထင္​ႀကီးၿပီး သူမ်ားကို​ ​ေငြနဲ႔ပဲ႐ွင္​းခ့ဲတလ္​
Pond:မင္​းလဲစဥ္​းစားၾကည္​့အုန္း Aik Can က​ေငြမက္​တဲ့သူမွမဟုတ္​တာ အကယ္​၍ Tin ကလူကို​ေငြနဲ႔႐ွင္​းရင္​ Can ကသူနဲ႔တြဲမလ္​လို႔ထင္​လား (Aeလဲဘာမွျပန္​မ​ေျပာပဲPond​ေျပာတဲ့စကားကိုျပန္​စဥ္​းစား​ေန​ေတာ့သည္​)
Pond:Aik Ae ငါ​ေတာ့စဥ္​းစားၾကည္​့လိုက္​ရင္​ Aik Tin က Aik Can ကိုလမ္​းခြဲခ့ဲတာကဘာျဖစ္​ျဖစ္ အ​ေၾကာင္​းတခုခု႐ွိကိုရွိမွာပဲမင္းလဲ​ဘာျဖစ္​ျဖစ္​ Aik Pete ​ေျပာတဲ့စကားကိုတခါ​ေလာက္​ေ​တာ့ယုံသင္​့တလ္​
Ae:အင္​း..ဒါ​ေပမ့ဲ ငါဘာလုပ္​ရင္​​ေကာင္​းမလဲ
Pond:စဥ္​းစားၾကည္​့​ေပါ့ ​ေဟြ႔  (Pond​ေ​ျပာျပီးသူ့ဇာတ္ကားကိုျပန္လွည့္ျကည့္လိုက္သည္​​​​​Aeလဲထိုင္​ၿပီးစဥ္​းစား​ေန​ေတာ့သည္​​ေနာက္​တစ္​ရက္​မွာCanက​ေက်ာင္းသြားၿပီးTinက​ေက်ာင္​းမသြားသည္Canက​ေဘာလုံးကြင္​း​ေရာက္​သြားတ့ဲခ်ိန္​မွာNoက​ေျပာလိုက္​သည္​)
No:​ေဟြ႔ Can မင္​း​ေန​ေကာင္​းသြားၿပီလား (မ်က္​ႏွာမျပဳံးပဲနဲ႔)
Can:အင္​း ဒီလိုပဲ​ေလ Can က
No:​ေအာ္​ မ​ေန႔က Tin မင္​းကိုလာ​ေမး​ေသးတလ္​ (Canလဲ႐ုပ္​ပ်က္​ပ်က္​နဲ႔)
Can:သူဘာလို႔လာ​ေမးသလဲကြ်န္​​ေ​တာ္​တို႔၂​ေယာက္​က ဘာမွမသက္​ဆိုင္​​ေတာ့ဘူး
No:ငါလဲမသိဘူး...​ေမးၿပီးခ်က္​ခ်င္​းထြက္​သြားတာ
Can:ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုလာ​ေလွာင္​ဖို႔ပဲျဖစ္​ႏိုင္​တလ္​ ​ေအြး ထားလိုက္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေဘာလုံးသြားကန္​​ေတာ့မလ္​
No:​ေအ​ေအ မင္​းသ​ေဘာပဲ (Canလဲ​ေဘာလုံးသြားကန္​လိုက္​သည္​Ae​ေတာ့​ေဘာလုံးကြင္​းမလာပဲPeteန႔ဲအတူစာၾကည္​့တိုက္​မွာ႐ွိ​ေနသည္​သူတို႔၂​ေယာက္​ထိုင္​ၿပီးကိုယ္​စီစာလုပ္​​ေနတဲ့ခ်ိန္​မွာAeကPeteကိုခနခနလွည္​့ၾကည္​့ၿပီး​ေမးရင္​​ေကာင္​းမလားမ​ေမးရင္​​ေကာင္​းမလားဆိုၿပီးျဖစ္​​ေနသည္​Peteကစာအုပ္​ကိုၾကည္​့ရင္​း)
Pete:Ae ကြၽန္​​ေတာ္​ကို​ေမးစရာ႐ွိလား
Ae:အင္​းမ္​... (PeteကAeကိုၾကည္​့ၿပီး)
Pete:​ေမးစရာ႐ွိရင္​လဲ​ေမးပါကြၽန္​​ေတာ္​သိရင္​​ေျပာျပမလ္​
(Aeလဲခနၿငိမ္​သြားၿပီး​ေမးလိုက္​သည္​)
Ae:ငါ့ကို Aik Tin အ​ေၾကာင္​း​ေျပာျပလို႔ရလား (Peteကအ့ံျသသြားၿပီး)
Pete:ဘာလို႔လဲ
Ae:ဒီတခါငါနား​ေထာင္​ခ်င္​လို႔ ငါသူ႔ကိုနားလည္​​ ေပးသင္​့တလ္​ဆိုမင္​းပဲ​ေျပာတလ္​ (Peteလဲျပဳံးၿပီး)
Pete:ဟုတ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာျပမလ္​ ​(PeteလဲTinအ​ေၾကာင္​းကိုAeဆီအကုန္​​ေျပာျပလိုက္​သည္​​ေျပာျပရင္​း​ေျပာျပရင္​းနဲ႔3:30pm႐ွိသြားၿပီးPeteလဲအကုန္​​ေျပာျပၿပီးျဖစ္​သည္​Aeသိလိုက္​​ေတာ့)
Ae:ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​ သူ႔ကိုဒီလိုအထင္​မွားမိတဲ့အတြက္​ ငါသူ႔ကိုအခါခါထိုးဖူးတလ္​ဆို​ေတာ့သူငါ့ကိုမုန္​း​ေနမွာပဲ
Pete:Tin ကAeကိုမုန္​းမွာမဟုတ္​ဘူးသူ႔ကိုယ္​သူပဲ ျပနျ္​ပီးအျပစ္​တင္​တလ္​ Tin က ဒီလိုၾကား႐ုံန႔ဲတင္​ သူ​ေက​်နပ္​​ေနၿပီ...
(Aeလက္​တစ္​ဘက္​ကPeteကိုဆြဲဖက္​ၿပီး)
Ae:ငါသူ႔ကိုအျပစ္​မျမင္​​ေတာ့ပါဘူး
Pete:ဟုတ္​ ​ေက်းဇူးပဲ Ae Tinကိုနားလည္​​ေပးတ့ဲအတြက္​ (PeteလဲAeကိုျပန္​ဖက္​လိုက္​သည္​သူတို႔၂​ေယာက္​အခ်င္​းခ်င္​းမ်က္​ႏွာ​ေတြၾကည္​့ၿပီးျပဳံး​ေန​ေတာ့သည္​)

LBC▪TinCan {Season 2}▪<mmsub>Where stories live. Discover now