LBC Tin&Can S2 (ep8, part1)

411 15 0
                                    

S2 Ep8 part1 (ဒီဇာတ္​ကြက္​)

(TinကPeteကိုလိုက္​ပို႔​ေပးၿပီးသူ႔တိုက္​ခန္​းကိုျပန္​သြားခ့ဲတလ္​ Ae ကသူ႔အခန္​းကို​ေရာက္​​ေတာ့အိမ္​ျပန္​မလ္​ဆိုၿပီး အိတ္​ထဲကိုအဝတ္​​ေတြထည္​့တဲ့ခ်ိန္​မွာ Pond ကတံခါးဖြင္​့ၿပီး ပုန္​းခနဲအခန္​းထဲဝင္​လာတလ္​Aeလွည္​့ၾကည္​့​ၿပီး​ေျပာတလ္​)
Ae:Aik Pond မင္​းဘာျဖစ္​​ေနလဲ ​ေကာင္​း​ေကာင္​းဝင္​လို႔ မရဘူးလား..ဟာ မင္​း​ေသခ်င္​​ေနၿပီလား..
Pond:​ငါက​ေသမွာမဟုတ္​ဘူးမင္​းပဲအရင္​​ေသမွာ Aik Ae ငါ့ကို​ေနာက္​မွ​ဆည္​းလုိက္​ မင္​းခုထိ ဘာမွမသိ​ေသးတဲ့ပုံပဲ
Ae:ဘာကိုလဲ
Pond:ငါထင္​တဲ့အတိုင္​းပဲမင္းက..​မင္​းၾကည္​့လိုက္​ဒီမွာ... (Pondက TinPeteဖက္​ထားတဲ့Postကိုျပလိုက္​တလ္​ Ae ၾကည္​့ၿပီးဖတ္​လိုက္​တလ္​ " P'Tinနဲ႔P'Pete အရမ္​းခ်စ္​ဖို႔​ေကာင္​းတလ္​ဂုဏ္​ယူပါတလ္​TinPete " Ae ဖတ္​ၿပီးAeရဲ႕ႏွလုံးသားကိုမီး႐ႈိ့ခံရသလိုျဖစ္​သြားတလ္​  ​Ae ခ်က္​ခ်င္​းထၿပီး Peteဆီကိုျမန္​ျမန္​သြား​ေတာ့တလ္​ Pond က Ae ​ေနာက္ကိုၾကည္​့ရင္​း ​ေအာ္​လိုက္​တလ္​)
Pond:​ေဟြ႔..Aik Ae မင္​းမျပန္​​ေတာ့ဘူးလား...
(Aeကဘာမွျပန္​မ​ေျဖပဲျမန္​ျမန္​​ေျပးသြား​ေတာ့တလ္​ )
Pond:Aik Pete ​ေတာ့​ေသၿပီ.... သူတို႔၂​ေယာက္​​ ​စကား​ေကာင္​း​ေကာင္​း​ေျပာႏိုင္​မလ္​လို႔ထင္​တလ္​ ဘာမွမျဖစ္​ပါ​ေစနဲ႔ ​ေဟြ႔... Aik Ae ​​ေဟြ Aik Ae (Ae က Pete တိုက္​ခန္​းကို​ ေရာက္​​ေတာ့ပုန္​းခနဲဝင္​သြား​ေတာ့ Pete ကလွန္​႔သြား​ခ့ဲတလ္​ Ae က Pete ဆီကို​ေျပးသြား လိုက္​တလ္​ Peteကိုနံရံနဲ့ကပ္​လိုက္​ၿပီး အတင္​းနမ္​း​ေတာ့တလ္​ Aeအ့လိုလုပ္​​ေတာ့ Pete က Ae ကိုသူ႔နားတြန္​းထုတ္​လိုက္​တလ္​)
Pete:Ae ဘာလုပ္​သလဲ ဘာလို႔ဒီလိုလုပ္​သလဲ Ae (Pete ကAeကိုတြန္​းထုတ္​လိုက္​တဲ့ခ်ိန္​မွာAe​မ်က္​ဝန္​း ထဲျပည္​့​ေနတ့ဲမ်က္​ရည္​​ေတြလဲတ​ေပါက္​​ေပါက္​က်​ေန​ေတာ့တလ္​Aeေခါင္​းခါၿပီး​ေျပာလိုက္​တလ္​)
Ae:ဒီဟာကိုပျဲကည္​့လိုက္​မင္​းငါ့ကိုတြန္​းထုတ္​​ေနၿပီ
Pete:Ae ​ေျပာတာကြၽန္​​ေတာ္​နားမလည္​ဘူး Ae ဘာကိုဆိုလိုသလဲ
Ae:နားမလည္​သလားမဟုတ္​ရင္​ဟန္​​ေဆာင္​သလား...
Pete:Ae ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာလုပ္​ခ့ဲလို႔လဲ
(Ae က Pete ကိုၾကည္​့ရင္​း တျဖည္​းျဖည္​း​ေလ်ာ့က်ၿပီး ထိုင္​ခ်လိုက္​တလ္​  Pete ျပသာနာ ၾကဳံ​ေတြ႔ၿပီးကတည္​း ကလိုင္း​​ေပၚကိုမတက္​​ရ​ေသး​ေတာ့ Ae ကဘာလိ့ု ို႔ဒီလိုျဖစ္​တလ္​ဆိုတာစဥ္​းစားလို႔မရျဖစ္​​ေန​ေတာ့တလ္​ Aeက Pete မ်က္​ႏွာကို​ေမာ့ၾကည္​့ၿပီး​စကား​ေျပာဖို႔အားေတြ ကုန္​ခမ္​း​သြားခ့ဲသည္​ Ae က​ေခါင္​းပဲငုံ​့ေနၿပီးမ်က္​ရည္​ တ​ေပါက္​​ေပါက္​က်​ေန​ေတာ့Pete အလြန္​အ့ံျသသြားခ့ဲသည္​ Pete လဲထိုင္​ခ်ၿပီး​ Ae ကိုဝင္​ဖက္​ရင္​းနဲ႔)
Pete:Ae..ဘာျဖစ္​ခ့ဲသလဲ ဘာလို႔ဒီ​ေလာက္​ငို​ေနသလဲ ကြၽန္​​ေတာ္​ဘာအမွားလုပ္​ခ့ဲလို႔လဲ....
Ae:ငါမထင္​ထားဘူးမင္​းဒီလိုလုပ္​မလ္​ဆိုတာ
Pete:Ae...
Ae:မင္​းနဲ႔AikTin တြဲ​ေနတလ္​ဆိုတာငါအကုန္​သိၿပီ (Ae စကား​ေၾကာင္​့Pete လဲလွန္​႔သြားခ့ဲတလ္​)
Pete:Ae ဘယ္လို​​ေျပာလိုက္သ​လဲ ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔Tin ကဘယ္​ေ​တာ႔မွသူငယ္​ခ်င္​းထက္​မပိုဘူး...
Ae:မင္​းငါ့ကိုအ႐ူးျဖစ္​သြား​ေအာင္​လုပ္​ခ်င္​​ေနသလား
ငါကဘာ​ေၾကာင္​့ဒီလို​ေျပာတလ္​ဆိုတာမင္​းသိခ်င္​ရင္​ ကိုယ့္ကိုယ္ျပန္​ေမးျကည့္လိုက္.. (Peteလဲ​ေတြး​ရင္း​ဒီ​ေန႔ဆိုင္​မွာလူ​ေတြကဖုန္​းကိုျကည္​့ၿပီးသူန႔ဲTinကို ခနခနၾကည္​့တာကိုျပန္​​ေတြးၿပီး သူ႔ဖုန္​းကို ျမန္​ျမန္​သြားကိုင္​ၿပီး Line ​ေပၚတက္​ျကည္​့လိုက္​တလ္္​Pete​​ေတြ့ျပီ​း Ae ဆီလာခ့ဲတလ္​)
Pete:Ae သူတို႔တင္​ထားတာကအမွန္​တကယ္​မဟုတ္​ဘူး မယုံနဲ႔...ကြၽန္​​ေတာ္​က်ိန္​လို႔ရတလ္​
Ae:သူနဲ႔ဲဒီ​ေလာက္​..ထိ​​ေတြ႔မွုျဖစ္​တာကိုအမွန္​မဟုတ္​ဘူးလို႔ ို႔​ေျပာ​ထြက္​​ေသးလား...ဟာ Pete....
Pete:Ae ကြၽန္​​ေတာ္​႐ွင္​းျပမလ္​
Ae:အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​႐ွိ​ေသးတလ္​​ေပါ့
Pete:Ae...စိတ္​​ေအး​ေအးထားၿပီးကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာတာကို နား​ေထာင္​​ေပးပါ...( Pete လဲ စီးဆင္​း​ေနတဲ့Aeမ်က္​ရည္​​ ေတြကိဳသုတ္​​ေပးၿပီး)
Pete:Ae ထပ္​မငိုနဲ႔​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​အကုန္​႐ွင္​းျပမလ္​ Tinနဲ႔Pete ဘာ​ေတြျဖစ္​ခ့ဲလဲဆိုတာ... (Peteလဲဒီ​ေန႔ျဖစ္​ပ်က္​ခ့ဲသမ်ွအကုန္​​ေတြAeကို ႐ွင္​းျပလိုက္​တလ္​ Pete ႐ွင္​းျပၿပီးAe က Pete မ်က္​ႏွာကိုကိုင္​ရင္​းနဲ႔)
Ae:Pete ငါ​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​ ငါမင္​းကို​ ေတ်ာက္​တည္​းထားခ့ဲမိလို႔ ငါကတကယ္​့အသုံးမက်တဲ့ မင္​းခ်စ္​သူပဲ...ငါတကယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​
Pete:ဘာမွမျဖစ္​ဘူး ကြၽန္​​ေတာ္​အဆင္​​ေျပ​ေနၿပီ​ေလခု
Ae:​ေနာက္​ဆိုငါမင္​းကို​ေတ်ာက္​တည္​းမထား​ေတာ့ဘူး
(Ae​ေျပာၿပီး​သူတို႔၂​ေယာက္​အခ်င္​းခ်င္​းျကည္​့ရင္​းႏႈတ္​ခမ္​း​ ေလးကိုတျဖည္​းျဖည္​းနဲ႔ထိ​ေတြ႕ၿပီး​ေတ်ာက္​​ေတ်ာက္​နမ္​း​ေန​ေတာ့တလ္​ Tinကသူ႔တိုက္​ခန္​း​ေရာက္​ၿပီးအခန္​းရ႕ဲအ​ေနာက္​ကို တံခါးဖြင္​့ၿပီးအျပင္ဘက္မွာရပ္​​ေနလိုက္​တလ္​သူ႔လက္​၂ဘက္​တန္​း​ေပၚမွာထားၿပီး ​Dant​ေျပာတဲ့စကားကို ျပန္​​ေတြး​ေန​ေတာ့တလ္​ 'Dant:မင္​းငါ့ကိုမတားခင္​ မင္​းအစ္​ကိုကိုအရင္​တားလိုက္​အုန္​း´ Tin ​စဥ္​းစားရင္​းနဲ႔ ' မင္​း​ေျပာတဲ့တိုင္​း ငါလိုက္​လုပ္​ေအာင္​တမင္​ဖန္​တီးသလား ဒီဇာတ္​ကြက္​ကဘလ္​လိုျဖစ္​ျဖစ္​ဒီ​ေန႔ျဖစ္​ပ်က္​တဲ့ဟာကမင္​းလက္​ရာဆိုတာ​ေသခ်ာတလ္​ ´ Tinလဲအမ်ိဳးမ်ိဳးစဥ္​းစား​​ေန ​ေတာ့တလ္​အျပင္​ဘက္မွာရပ္တာ​​နဲနဲၾကာသြားခ်ိန္​မွာ သက္​ပ်င္​းခ်ၿပီးအခန္​းထဲျပန္​ဝင္​သြားလိုက္​တလ္​Tin က ဒီ​ေန႔ျဖစ္​ပ်က္​တာ​​ေတြသူ႔အစ္​ကိုလုပ္တာ​ဟုတ္​မဟုတ္​ဆိုတာကိုကား​ေသာ့ယူၿပီးအိမ္​ျပန္​သြား​ေတာ့တလ္​)

#Loveinamist

LBC▪TinCan {Season 2}▪<mmsub>Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang