LBC Tin&Can S2 (ep21, part2)

381 10 0
                                    

S2 Ep21 part2 (​ေက်းဇူးပဲ)

(​ေနာက္​တစ္​ရက္​မွာ Tum က​ေက်ာင္​းဝတ္​စုံ​ေလးနဲ႔ဝတ္​ၿပီး ဂစ္​တာ​ေလးလြယ္​ရင္​းအိမ္​​ေပၚဆင္​းလာတဲ့ခ်ိန္​မွာ Tar ကထိုင္​ခုံမွာထိုင္​ၿပီး Tum ​ေလွကားထစ္​ဆင္​းလာ​ေနတာကို ​ေတြ႔ၿပီးခ်က္​ခ်င္​းထရင္​းTumဆီသြားလိုက္​သည္​TumကTarကိုၾကည္​့ၿပီး)
Tum:Tar ဘာကိစၥ႐ွိလဲ ႐ုတ္​တရက္​ႂကီး
Tar:P'Tum kab ဒီ​ေန႔ Tar နဲ႔တစ္​​ေနရာလိုက္​သြားလို႔ရလား? (Tum​ေအာက္​ခနငု႔ံၿပီးTarကိုျပန္​ၾကည္​့ရင္​း)
Tum:အင္​း (Tarလဲျပဳံးၿပီး)
Tar:အ့ဆို P'Tum ခန​ေစာင္​့​ေနာ္​ Tar အဝတ္​သြားလဲလိုက္​အုန္​းမလ္​ (Tar​ေျပာၿပီးအိမ္​​ေပၚကိုျမန္​ျမန္​တက္​သြားၿပီးအဝတ္​သြားလွဲလိုက္​သည္​TumကTar​ေနာက္​ကိုၾကည္​့ၿပီးအျပဳံးမပ်က္​ျဖစ္​​ေန​ေတာ့သည္​မၾကာခင္​Tarအဝတ္​စားလွဲၿပီးTarလဲTumကိုတစ္​​ေနရာ​ေခၚသြားလိုက္​သည္​မၾကာခင္​Tumကို​ေခၚသြားတဲ့​ေနရာ​ေရာက္​သြား​ေတာ့သည္​Cafeဆိုင္​လွလွ​ေလးဆိုင္​ျဖစ္​သည္​သူတို႔အထဲဝင္​သြားၿပီးTarကTypeထိုင္​​ေနတဲ့စားပြဲမွာTumကို​ေခၚသြားလိုက္​သည္​ဝင္​လာတုန္​းကType႐ွိ​ေနတာကိုTumသတိမထားမိ​ေတာ့ျပဳံး​ေနသည္​Typeထိုင္​​ေနတာကိုTum​ေတြ႕​ေတာ့မ်က္​ႏွာခ်က္​ခ်င္​းမွဲ႔သြားရင္​းTarကိုျပန္​ၾကည္​့ကာ)
Tum:Tar (TypeကTumကိုေမာ့ၾကည္​့ၿပီး)
Type:A'Tum စကား​ေျပာရ​ေအာင္​ (TumကTypeကိုၾကည္​့ရင္​း)
Tum:ငါမင္​းနဲ႔​ေျပာစရာမ႐ွိဘူး
Type:A'Tum မင္​းစိတ္​​ေအး​ေအးထားသင္​့တလ္​ ငါအခု​ေရာက္​လာတာကမင္​းနဲ႔စကား​ေကာင္​း​ေကာင္​း​ေျပာဖို႔လာတာမင္​းနဲ႔ရန္​ျဖစ္​ခ်င္​လို႔​ေရာက္​လာတာမဟုတ္​ဘူး (TarကTumလက္​ကိုကိုင္​ၿပီးTumကိုစိတ္​​ေအး​ေအးထားဖို႔မ်က္​ႏွာငယ္​ျပၿပီးTumကိုထိုင္​ဖို႔​ေျပာလိုက္​သည္​)
Tar:P'Tum Kab ထိုင္​ပါအုန္​း Tar က P'Tum ကို P'Type ​ေပၚနားလည္​ေစခ်င္​လို႔ P'Type ကို​ Tar ​ေခၚလာခ့ဲတာပါ ​ေနာ္​ P'Tum ထိုင္​လိုက္​ပါ (Tumလဲ​Tarကိုျကည္​့ျပီး​ေခါင္​းခါရင္​းTypeနဲ႔မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ထိုင္​လိုက္​သည္​)
Type:A'Tum မင္​း​ေသခ်ာနား​ေထာင္​ Tar ကငါ့ဆီလာတာကငါ့ရ႕ဲခ်စ္​သူနဲ႔ျပန္​ဆက္​သြယ္​ခ်င္​တာမဟုတ္​ဘူး ငါတို႔ကညီအစ္​ကိုလိုခ်စ္​ခင္​ၾကတာအ့ဲထက္​ကိုမပိုဘူး Tar လဲသဴ​႔​ေျကာင္႔နဲ႔​မင္းကိဳ​စိတ္​ပူပန္​စရာ​ေတြမျဖစ္​​ေစခ်င္​ဘူး ဒါ​ေပမ့ဲမင္​းကဘယ္​​ေတာ့မွသူ႔စကားကိုနားမ​ေထာင္​ဘူး Tar ​ေျပာမလ္​ဆိုရင္​မင္​းကသူ႔ကိုအျပစ္​ျမင္​​ေနၿပီမင္​းကဘယ္​ခ်ိန္​မွာနားလည္​​ေတာ့မွာလဲ ဟာ A'Tum
Tum:ဒါ​ေပမ့ဲ....
Type:ငါမင္​းကိုနားလည္​ပါတလ္​ မင္​း Tar ကိုဘ​ေလာက္​ထိစိတ္​ပူခ့ဲလဲဆိုတာ Tar နဲ႔ငါ ​ေတြ႔ဆုံတိုင္​း မင္​းကိုနားလည္​​ေအာင္​ဘလ္​လို​႐ွင္​းျပရမလဲဆိုတာကို Tar အျမဲ​ေျပာတလ္​ Tar ကမင္​းကို႐ွင္​းျပဖို႔ခနခန​ေျပာထြက္​ရင္​ မင္​းကသူ႔ကိုအထင္​လြဲသြားတာကိုအရမ္​း​ေၾကာက္​ျပီးသူ႔ကိုထားသြားမွာကိုလဲTarအျမဲတမ္​းစိတ္​ပူတလ္​ဘာလို႔လဲဆိုတာမင္​းသိလား Tar ရ့ဲအယုံၾကည္​ဆုံးလူက မင္​း​ေတ်ာက္​တည္​းပျဲဖစ္​​ေနလို႔... (Type​ေျပာၿပီးသူတို႔အားလုံးအခ်ိန္​ခန​ေလးငယ္​အတြင္​းတိတ္​သြားလိုက္​သည္​Typeျပန္​​ေျပာလ္ိုက္​သည္​)
Type:A'Tum မင္​းတို႔၂​ေယာက္​ရ႕ဲအခ်စ္​ကို ငါနားလည္​ပါတလ္​ညီအစ္​ကိုတစ္​ဝမ္​းကြဲျဖစ္​ၿပီးခ်စ္​မရဘူးဆိုတာမ႐ွိဘူးအခ်စ္​ကသူ​ေနရာမ​ေရြးဘူးမင္​းမိဘ​တို႔​ေတြလဲမင္​းတို႔၂​ေယာက္​ကိုတားႏိုင္​​ေပမင္​းတို႔၂​ေယာက္​ရ႕ဲႏွလုံးသားကိုတားႏိုင္​မွာမဟုတ္​ဘူး... ဘယ္​လိုပဲျဖစ္​ျဖစ္​မင္​းငါနဲ႔ Tar ကို အထင္​လြဲ​ေနတာကို​ေမ့လိုက္​​ေတာ့ A'Tum
(Tar လဲ Tum လက္​ကိုဆုပ္​ကိုၿပီး Tum ကိုၾကည္​့ရင္​း)
Tar:P'Tum kab Tar ​ေတာင္​းဆိုပါတလ္​ P'Type နဲ႔အရင္​လို​ေနထိုင္​သြားရ​ေအာင္​ (TumလဲTarမ်က္​ႏွာကိုခနၾကည္​့ၿပီးTypeမ်က္​ႏွာကိုျပန္​ၾကည္​့ရင္​း)
Tum:အင္​း... (Tarၾကားလိုက္​​ေတာ့ဘာမွကိုဂ႐ုမစိုက္​​ေတာ့ပဲTumကိုဖက္​လိုက္​ၿပီးျပဳံး​လိုက္​သည္​TumလဲTarကိုျပန္​ဖက္​ၿပီးTarရ႕ဲ​ေနာက္​ကိုပြတ္​​ရင္​းျပဳံး​ေနသည္​Typeကသူတို႔​၂​ေယာက္​ကိုၾကည္​့ၿပီးျပဳံး​ေနလိုက္​သည္​TumTarအခ်ိန္​ခန​ေလးဖက္​ၿပီးTypeကိုျပန္​ၾကည္​့လိုက္​သည္​)
Tum:အင္​း ဘာျဖစ္​ျဖစ္​ ငါလဲ ​ေတာင္​းပန္​စကား​ေတာ့ ​ေျပာသင္​့တလ္​ထင္​တလ္​ (Tumခနတိတ္​သြားၿပီး)
Tum:ငါ​လဲေတာင္​းပန္​ပါတလ္​ အစစအရာရာ ထင္​ျမင္​မွားမိတ​့ဲအတြက္​
Type:ဘာမွမျဖစ္​ဘူး ok အခုအဆင္​​ေျပသြားၿပီ​ဆို​ေတာ့ ငါလဲသြား​ေတာ့မလ္​ ခ်ိန္​းထားတာ​ေတြ႐ွိတလ္​
Tar:​ေက်းဇူးပဲ P'Type
Type:အင္​း ငါသြားၿပီ (Type​ေျပာၿပီးထြက္​သြားလိုက္​သည္​TarကTumကိုျပန္​ၾကည္​့ရင္​း)
Tar:​ေက်းဇူးပဲ P'Tum P'Type ​ေျပာျပတာကိုနား​ေထာင္​​ေပးတဲ့အတြက္​
Tum:P'Tum လဲမွားခ့ဲတာပဲ (Tum က Tar မ်က္​ႏွာကိုကိုင္​ၿပီးျပဳံးျပရင္​းနဲ႔)
Tum:အ့ဆို ဒီ​ေန႔ဒိတ္​လုပ္​ရ​ေအာင္​ (Tarကဆိုင္​းင့ံမ​ေနပဲ)
Tar:kab (TumကTarလက္​ကိုဆြဲကိုင္​ၿပီး)
Tum:လာ သြားမလ္​ (သူတို႔၂​ေယာက္​လက္​ကိုင္​ရင္​းဒိတ္လုပ္ဖို့​​ဆိုင္​ထဲထြက္​သြား​ေတာ့သည္​3:00pmခ်ိန္​မွာCan Tin ဆီဖုန္​းဆက္​သည္​ 'တီ...တီ...တီ...´ Tin ကိုင္​ၿပီး)
Tin:ဟလို...
Can:အခုဘယ္​မွာလဲ
Tin:IC ​ေဆာင္​ဘးက စာလုပ္​တဲ့​ေနရာမွာ
Can:​ေအာ္​ အ့ဲမွာ​ေနလိုက္​ငါလာခ့ဲမလ္​ (Canခ်က္​ခ်င္​းဖုန္​းခ်ၿပီးTinဆီသြားလိုက္​သည္​ Tin Laptop ကိုင္​ရင္​းထိုင္​​ေနတာကို​ေတြ႕ၿပီး Tin ဆီ​ေျပးသြားလိုက္​သည္​ Tin နား​ေလးသြားထိုင္​ၿပီး)
Can:ဒါ​ေလး ​ေနာက္​မွလုပ္​လို႔မရဘူးလား (TinကCanကိုျပန္​ၾကည္​့ရင္​း)
Tin:ဘာလို႔လဲ
Can:႐ုပ္​႐ွင္​သြားၾကည္​့ရ​ေအာင္​ ​ေနာ္​​ေနာ္​ (Tinလဲ​ေခါင္​းခါရင္​း)
Tin:ဒါ​ေပမ့ဲ ငါလူမ်ားတာကိုမႀကိဳက္​ဘူး (က​ေလးလိုမ်က္​ႏွာအမူအရာထားၿပီးTinလက္​ကိုကိုင္​႐င္​း)
Can:​ေနာ္​​ေနာ္​ သြားရ​ေအာင္​ (Canကခြၽဲႏြဲ႔​ေန​ေတာ့)
Tin:အင္​းအင္​း..
Can:မင္​းစိတ္​ခ်လူသိပ္​မမ်ားဘူး ငါတို႔ၾကည္​့မလ္​့႐ုပ္​႐ွင္​က သရဲကား ၾကည္​့တဲ့သူ႐ွိမွာမဟုတ္​ဘူး
Tin:အင္​း.... (TinလဲLaptopကိုအိတ္​ထဲထည္​့ၿပီးသူတို႔၂​ေယာက္​႐ုပ္​႐ွင္​ၾကည္​့ဖို႔သြားခ့ဲ​ေတာ့သည္​႐ုပ္​႐ွင္​႐ုံ​ေရာက္​သြား​ေတာ့Canကလက္​မွတ္​ကိုသြားျဖတ္​လိုက္​သည္​Tinကမုန္​႔စားဖို႔သြားဝယ္​လိုက္​သည္​မုန္​႔ဝယ္​တဲ့ခ်ိန္​မွာTin​ေ႐ွ႕ကမိန္​းက​ေလး​ေတ်ာက္​မုန္​႔နဲ႔​ေဖ်ာ္​ရည္​ဗူးဝယ္​ၿပီးအ့ဲမိန္​က​ေလး​ေနာက္​ျပန္​လွည္​့တဲ့ခ်ိန္​မွာ​သူ႔​ေျခ​ေထာက္​​ေခါက္​သြားသည္​)
Girl:​ေအြး...
(လွဲ​ေ​တာ့မလ္လဳပ္တဳန္းTinကအ့ဲမိန္းက​​ေလးရ႕ဲခါး​ေလးကို​ေပြ႕​ေပးလိုက္​သည္​မိန္​းက​ေလး​​​​ကိုင္​ထားတဲ့​ေဖ်ာ္​ရည္​ဗူး​ေလးကTinအက်ႌ​ေပၚမွာ​ေပသြားခ့ဲတာကို​ေတြ႕​ေတာ့သူကိုင္​ထားတဲ့မုန္​႔နဲ႔​ေဖ်ာ္​ရည္​ဗူးကိုcounterမွာျပန္​ခ်ၿပီးသူ႔လြယ္​အိတ္​ထဲကတစ္​႐ႈးကိုထုတ္​ယူၿပီး​ေပ​ေနတဲ့Tinအက်ႌကို​ေလာ​ေလာနဲ႔သုတ္​​ေပးရင္​း)
Girl:​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​ P'... ​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​
Tin:ရပါတလ္​
Girl:တကယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတလ္​ P'...
Tin:ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​့ကိုယ္​ကိုပဲသုတ္​လိုက္​မလ္​ ဘာမွမျဖစ္​ဘူး... (Tinအ့ဲမိန္​းက​ေလးကိုင္​ထားတ့ဲတစ္​႐ႈးကိုလွမ္​းယူ​ေနတ့ဲခ်ိန္​မွာCanက​ေတြ႔ၿပီးခ်က္​ခ်င္​းTinဆီ​ေျပးလာရင္​း)
Can:ဘာလုပ္​​ေနသလဲ (Tinတစ္​႐ႈးကိုမယူျဖစ္​ပဲCanကိုၾကည္​့ၿပီး)
Tin:​ခုနကသူ႔ကိုကယ္​ရင္​း​ေဖ်ာ္​ရည္​ကအက်ႌ​ေပၚ​ေပသြားတာ
Girl:ဟုတ္​တလ္​ P'...
(Canကသဝန္တိဳတဲ့မ်က္နွာနဲ႔မိန္​းက​ေလးကိုၾကည္​့ၿပီးမိန္​းက​ေလးရ႕ဲလက္​မွာကိုင္​ထားတဲ့တစ္​႐ႈးကိုယူရင္​းသဝန္​တိုသံန​့ဲ)
Can:ရပါတလ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ပဲသုတ္​​ေပးလိုက္​မလ္​ (Canကသဝန္​တိုတဲ့အသံနဲ႔​ေျပာ​ေတာ့Tinကျပဳံး​ေန​ေတာ့သည္​Canကတစ္​႐ႈးယူၿပီးTinကိုျပန္​ၾကည္​့ၿပီး)
Can:ဘာကိုျပဳံး​ေနသလဲ (Tinမ်က္​ႏွာ​ခပ္​တီတီျပန္​ထားၿပီး)
Tin:ဘာမွမဟုတ္​ဘူး ဒီအတိုင္​းပဲ (အ့ဲမိန္​က​ေလးလဲသူ႔မုန္​႔နဲ႔​ေဖ်ာ္​ရည္​ကိုယူၿပီး)
Girl:အ့ဆို ညီမသြားလိုက္​ပါအုန္​းမလ္​ (မိန္​းက​ေလးထြက္​သြားၿပီးCanက​ေဖ်ာ္​ရည္​​ေပတ့ဲ​ေနရာကိုသုတ​​္​ရင္​း​ေပတ့ဲ​ေနရာကTinရ႕ဲရင္​ဘတ္​မွာဆို​ေတာ့Canသုတ္​တာရပ္​ၿပီးေျပာလိုက္​သည္​)
Can:ဘယ္​လိုလုပ္​လိုက္​သလဲ​ ေပစရာ​ေနရာအမ်ားႀကီး႐ွိတာကိုဘာလို႔ဒီနား​ေလးလာ​ေပသလဲ (Canအ့ဲလို​ေျပာ​ေတာ့Tin​ေအာင္​့​ေနတ့ဲအျပဳံးလဲထြက္​လာၿပီးျပဳံးျပဳံးန႔ဲCanမ်က္​ႏွာကိုၾကည္​့ရင္​း)
Tin:Can တမင္​သက္​သက္​လုပ္​တာမွမဟုတ္​တာ သူ​ေပခ်င္​တ့ဲ​ေနရာ​ေပမွာ​ေပါ့ သုတ္​မ​ေနနဲ႔ အသစ္​၀ယ္​ၿပီး ဝတ္​လိုက္​​ေတာ့မလ္​ ညစ္​ပတ္​တယ္​ (သူတို႔၂​ေယာက္​မုန္​႔ဝယ္​ၿပီးTinအက်ႌအသစ္​သြားဝယ္​လိုက္​သည္​Tin Toilet ထဲဝင္​သြားၿပီးအဝတ္​လွဲတာၾကာ​ေတာ့ Can ကအျပင္​ဘက္​က​ေန​ေအာ္​​ေျပာလိုက္​သည္​)
Can:Tin မၿပီး​ေသးဘူးလား ႐ုပ္​႐ွင္​စ​ေတာ့မလ္​
Tin:ၿပီး​ေတာ့မွာ ခန​ေလး (Tin​ေျပာၿပီးမၾကာခင္​ထြက္​လာလိုက္​သည္​CanကTinကို​ေအာက္​က​ေနအ​ေပၚထိၾကည္​့ၿပီး)
Can:​​ေျပာင္​းလဲသြားတာလဲမ႐ွိပဲန႔ဲ ဘာလို႔ၾကာ​ေနလဲမသိဘူး
Tin:မင္​းကမ​ေျပာင္​းလဲ​ေပမ့ဲ မိန္​းက​ေလး​ေတြအတြက္​ ​ေျပာင္​းလဲတလ္​ ၾကည္​့လိုက္​ (Tin​ေျပာၿပီးသူတို႔၂​ေယာက္​​ေဘးကသြားသြားလာလာ​ေနတဲ့မိန္​းက​ေလး​ေတ​ြကTinကိုၾကည္​့ၿပီးျပဳံးျပလိုက္​သည္​TinလဲCanကိုျပန္​ရြဲ႔ျပအ​ေနနဲ႔ျပန္​ျပဳံးျပလိုက္​သည္​Canကၾကည္​့ၿပီးTinလက္​ကိုဆြဲယူၿပီး)
Can:​ေအြး ျပဳံးမ​ေနနဲ႔သြားမလ္​ (TinကCanကိုၾကည္​့ၿပီး အျပဳံးမပ်က္​ျဖစ္​​ေန​ေတာ့သည္​TinCanမုန္​႔​ေတြယူၿပီး႐ုပ္​႐ွင္႐ုံ​ထဲဝင္​သြားလိုက္​သည္​)

#Loveinamist

LBC▪TinCan {Season 2}▪<mmsub>Where stories live. Discover now