LBC Tin&Can S2 (ep5, part3)

511 19 0
                                    

S2 Ep5 part3 (ကြၽန္​​ေတာ့္​ပစၥည္​းကို)

(ရက္​အနည္​းငယ္​ၾကာၿပီး တျခားလူကိုTulကTinနဲ႔ ပတ္​သက္​တဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြစုံစမ္​းခိုင္​းတ့ဲဟာကိုဖုန္​းဆက္​လာလိုက္​တလ္​)
Tul:ဟလို...ဘယ္​လိုလဲငါလုပ္​ခိုင္​းတ့ဲဟာ..
Other:ဟုတ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​စုံစမ္​းၿပီးပါၿပီအကုန္​ရခ့ဲတလ္​...
Tul:အင္​း..​ေကာင္​းတလ္​😌...
Other:ကြၽန္​​ေတာ္​ပို႔​ေပးရမလားမဟုတ္​ရင္​လာယူမလား
Tul:ငါသြားယူလိုက္​မလ္​ Cafe ဆိုင္​မွာ​ေစာင္​့​ေနလိုက္​ ငါလာခ့ဲမလ္​...
Other:ဟုတ္​... (သူတို႔၂​ေယာက္​ၿပီးTulကကားယူၿပီး အိမ္​က​ေနထြက္​သြား​ေတာ့​တလ္​ Cafe ဆိုင္​​ေရာက္​​ေတာ့ ကား​ေပၚဆင္​းရင္​းမ်က္​မွန္​တပ္​လိုက္​တလ္​ ဆိုင္​ထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ သူခိုင္​းတဲ့​ေတ်ာက္​႐ွိတဲ့​ေနရာကိုသြားထိုင္​လိုက္​တလ္​ ထိုင္​ၿပီး)
Tul:ဘလ္​မွာလဲ..
Other:ဒီမွာပါ...နာမည္​နဲ႔ပုံ​ေတြၿပီး​ေတာ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေရာ ​ေရးထားတလ္​...
Tul:အင္​း....
Other:Tinကသူအရမ္​းခင္​တဲ့သူငယ္​ခ်င္​း​ေတ်ာက္​႐ွိတလ္​ သူ႔နာမည္​ကPeteတဲ့ ​Canဆိုတဲ့​ေတ်ာက္​ကTin နဲ႔ အျမဲတမ္​း႐ွိၿပီးသူန​့ဲTinကခ်စ္​သူတဲ့....
Tul:​ေအာ္​ ဟုတ္​လား...
Other:ဟုတ္​...​ေနာက္​​ေတ်ာက္​႐ွိတလ္​ Dant(တန္​႔)တ့ဲ သူက်​ေတာ့အရင္​တုန္​းကTinကPeteအတြက္​သူ႔အ​ေၾကာင္​းကိုစုံစမ္​း​ေပးတလ္​တဲ့ Dant ကPeteဆိုတဲ့​ေကာင္​​ေလးနဲ႔ ပတ္​သက္​ဖူးၿပီး Peteဆီပိုက္​ဆံ​ေတြပစၥည္​း​ေတြယူၿပီးသုံးစား ​ေနတ့ဲသူတ့ဲ....
Tul:Dant ဆိုတဲ့​ေတ်ာက္​ဖုန္​းနံပါတ္​​ေကာ္​​ရခ့ဲလား...
Other:ဟုတ္​ အကုန္​​ေရးထားတလ္​
Tul:အင္​း အလုပ္​လုပ္​တာ​ေကာင္​းတလ္​​ေနာက္​ခါငါလိုရင္​ ဖုန္​းဆက္​လိုက္​မလ္​
Other:ဟုတ္​ အ့ဆိုကြၽန္​​ေတာ္​သြား​ေတာ့မလ္​
Tul:အင္​း.... (Otherထြက္​သြားၿပီးTulကအ့ဲစာရြက္​​ေတြၾကည္​့ၿပီးျပဳံး​ေနလိုက္​​ေတာ့တလ္​ ည​ေရာက္​ၿပီးTulကအခန္​းထဲမွာ​ေနၿပီး အ့ဲစာရြက္​​ေတြကိုထုတ္​ၾကည္​့လိုက္​တလ္​ Dant အ​ေၾကာင္​းကိုၾကည္​့ရင္​းနဲ႔)
Tul:အိုးဟို မင္​းကသူမ်ားပစၥည္​း​ေတြက္ိုလိမ္​ယူၿပီး​ေရာင္​းစား တတ္​တဲ့သူပဲ​ နာမည္​ႀကီးသားပဲ မဆိုးဘူးအသုံးဝင္​တလ္​😌
(Peteအ​ေၾကာင္​းကိုျကည္​့ရင္​း)
Tul:မင္​းကTinရဲ႕တစ္​ဦးတည္​း​ေသာသူငယ္​ခ်င္​း​ေပါ့😌 Tinကမင္​းအတြက္​ဟို​ေကာင္​အ​ေၾကာင္​း​ေတြအကုန္​စုံစမ္​း​ေပးတလ္​ဆို​ေတာ့မင္​းလဲအသုံးဝင္​တာပဲ😌
(Canအ​ေၾကာင္​းကိုၾကည္​့ရင္​း)
Tul:မင္​းကအသုံးဝင္​ဆုံးသူပဲ...မင္​းနဲ႔Tinဘယ္​​ေတာ့မွခ်စ္​သူ ျဖစ္​မွာမဟုတ္​ဘူး မင္​းလို​ေကာင္​ကငါ့တို႔နဲ႔တျခားစီပဲ ၿပီး​ေတာ့ ငါလက္​မခံႏိုင္​ဘူး Tinကငါ​ေရြး​ေပးတဲ့သူနဲ႔ပဲ ဲလက္​ထပ္​ရမွာ😏 ( Tulအ့ဲလို​ေျပာရင္​းTinကားသံကို ိုၾကားလိုက္​​ေတာ့အ့ဲစာရြက္​​ေတြခ်ၿပီးအခန္​းထဲထြက္​လိုက္​တလ္​ ထြက္​ၿပီးအိမ္​တံခါးဝင္​​ေပါက္​နားမွာ​ရပ္​ရင္​း Tinကို​ေစာင္​့လိုက္​တလ္​ Tin ကားကိုပါကင္​ထိုးထားၿပီးအိမ္​ထဲဝင္​တဲ့ခ်ိန္​မွာ Tulေျပာလိုက္​တလ္​)
Tul:မင္​းအခုတ​ေလာအိမ္​ျပန္​လာတာ​ေနာက္​က်တလ္​​...
Tin:​ေနာက္​က်မက်ဘာဆိုင္​လို႔လဲ...
Tul:မင္​းနဲ႔လက္​ထပ္​ရမလ္​့သူက​ ေနာက္​လဆိုသူျပင္​သစ္​ က​ေနထိုင္​းကိုျပန္​လာ​ေတာ့မလ္​...သူန​ဲ့​ေတြ႔ရမလ္​
Tin:ကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာၿပီးၿပီ​ဘယ္​သူနဲ႔မွလက္​မထပ္​္​ဘူး...😏
Tul:ငါမင္​းအ​ေၾကာင္​းကိုမသိဘူးလို႔မထင္​နဲ႔ မင္းန့ဲဟိုကပ္ပါး​​ေ​​ကာင္​ကို😏 ၿပီး​ေတာ့ ငါတို႔ရ႕ဲနာမည္​ဂုဏ္​သိကၡာ​ေတြကိုဟို​ကပ္ပါး​ေ​ကာင္​​ေၾကာင္​့နဲ႔ အပ်က္​မခံႏိုင္​ဘူး...
(TinကTulကိုဘာမွျပန္​မ​ေျပာဘူးစိုက္​ပဲစိုက္​ၾကည္​့​ေနတလ္​)
Tul:မင္​းဘလ္​လိုပဲလုပ္​​ေနလုပ္​​ေန ငါ​ေျပာတဲ့​ေတ်ာက္​နဲ႔ပဲ လက္​ထပ္​ရမလ္​..
(Tinကနားမ​ေထာင္​ပဲသြား​ေန​ေတာ့Tulထပ္​​ေျပာလိုက္​တလ္​)
Tul:ငါသိတလ္​ မင္​းအရမ္​းခ်စ္​ျမတ္​ႏိုးၿပီးတန္​ဖိုးထားတဲ့ပစၥည္​း တစ္​ခု႐ွိတလ္​ဆိုတာ...ငါမသိဘူးလို႔မင္​းမထင္​နဲ႔ (Tinအ့ဲလိုၾကားၿပီးခ်က္​ခ်င္​းရပ္​ၿပီးTulကိုျပန္​လွည္​့ၾကည္​့ရင္​းTulဆီလာလိုက္​တလ္​ Tulဆီ​ေရာက္​​ေတာ့)
Tin:ကြၽန္​​ေတာ္​့ပစၥည္​း...ကြၽန္​​ေတာ္​သိမ္​းထားမလ္​ ဝင္​ပါစရာမလိုဘူး...ၿပီး​ေတာ့လာမ႐ႈပ္​နဲ႔
Tul:အိုးဟို မင္​း​ေျပာတဲ့ပုံကမင္​းအဲ့ပစၥည္​းကို​ေတာ္​​ေတာ္​ ခ်စ္​မ့ဲပုံပဲ😌
Tin:ကြၽန္​​ေတာ့္​ပစၥည္​းကိုနဲနဲ​ေလး​ေတာင္​မထိနဲ႔...😏
Tul:အ့ဲပစၥည္​းကိုမထိ​ေစခ်င္​ရင္​ငါ​ေျပာသလိုလုပ္​​ရင္​ ငါမင္​းပစၥည္​းကိုမထိဘူး
Tin:မလုပ္​ႏိုင္​ဘူး..ငါကငယ္​ငယ္​တုန္​းကလိုလိုက္​လုပ္​​ေပး မလ္​့သူမဟုတ္​​ေတာ့ဘူး ငါမင္​းကိုမ​ေၾကာက္​ဘူး😏
Tul:မင္​းအ့ဲလို​ေျပာ​ေတာ့ ငါ့အားပို႐ွိသြားျပီ😌..
(Tinကဘာမွျပန္​မ​ေျပာ​ေတာ့ပဲအခန္​းထဲကိုဝင္​သြားလိုက္​တလ္​ TulကTin​ေနာက္​ကိုၾကည္​့ရင္​း​ေျပာလိုက္​တလ္​)
Tul:မင္​းပဲ​ေျပာတလ္​​ေနာ္​ငါ့ကိုမ​ေၾကာက္​ဘူးဆိုတာ😌 (Tul​ေျပာၿပီးအခန္​းထဲျပန္​ဝင္​သြားလိုက္​တလ္​)

#Loveinamist

LBC▪TinCan {Season 2}▪<mmsub>Donde viven las historias. Descúbrelo ahora