#Bölüm 2: Korku, Kaçış ve Şimdilik Zafer#

25 2 0
                                    

Ben: Joseph, al şu silahı ve Tim'i etkisiz hale getir.

Joseph: Tamam!

- Eileen'i malikhanemize götürmeye karar vermişken silahın biz suyun içinde çırpınırken içindeki tüm kurşunların düştüğünü farkettim. Her şey üç saniye içinde gerçekleşti.

Ben: Sen bu çalıda dur Eileen!

- Eileen'i çalılığa bırakıp Joseph'i kurtarmaya gittim. Tim'den tehdit yediğini görünce sinirim kabardı ve elimdeki bıçağı Tim tam ateş ederken silahına fırlattım. Şans eseri silah kırıldı. O sırada Joseph kendine gelen Eileen'in yanına gitti ve onu malikhaneye götürmeye çalıştı. Bu sırada biz de Tim ile Kavga ediyorduk.

Ben: Eileen bitti Joseph mi başladı

- deyip yakasına yapıştım. Beni yere attı. Tim: Kaybetmek nedir bilir misin sen ha?

Ben: Bilmemek benim suçum değil Küçük Timmy!!

Tim: Evet senin suçun! Çetenin lideri sensin ve ben senin yüzünden ihanete uğradımm! Seni öldürüp o çok kıymetli çeteni köle yapacağım!

Ben: Ne! Sana çetemi vereceğime ölürüm daha iyi!

Tim: Zaten öyle olacak!

Ben: Arkana bak Tim.

Tim: Beni seksenlerin klasikleriyle Kandıramazsın!

- Tim'in arkasından bir çift sahte öksürük sesi geldi. Çünkü Eileen ve Joseph gelmişlerdi. Tim silahları kafasında hissettiği an ellerini kelepçeledim.

Ben: İstoria'nın çetesi tarafından tutuklusun. Çeteye taciz gereksiz silah kullanmak+ silah ile tehdit ettiğin için ömür boyu hapis cezası aldın.

Eileen: İyi çürümeler "Timmy"!

                         AKŞAM

- O akşam Tim'in tutuklanışı üzerine bir kutlama yapmaya karar verdik. Tam kutlamanın ortasında Michel ve Şu Tim'in bahsettiği kız içeri girdiler.En azından her ihtimale karşı yanımızda silah bulunduruyorduk.

Ben: Eileen sen kapıları kilitle! Joseph sen Kevin, Khan, Ken, Jason ve Tom ile bu kedi kızı zincirlere tırmanarak yakalamaya çalışın. Ben Michel'i hallederim.

Çete: Anlaşıldı İstoria!

Ben: Son kavgamızdan beri karşılaşmadık Michel!

Michel: Seni Liderime söyleyim de gör sen! Ben: Hiç değişmemişsin Ağlar saat!

- diyerek Michel'i tam silah ile vuracakken avize Kedi Kız ile birlikte Michel'in kafasına düştü. İkisi de öldü. Biz de hiçbir şey olmamış gibi kutlamamıza devam ettik.

                    YATMA VAKTİ

- Kutlamaya o kadar dalmıştım ki neyin ne olduğunu düşünmeye fırsat bulamadım. Michel'in lideri kimdi? Kedi kızın gerçek ismi neydi? Bunları düşünürken uykuya daldım.

                      

                    .BÖLÜM SONU.

Korkusuzlar TopluluğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin