- Koltuğu kendime çevirdiğimde lider yerine koltuğa bağlanmış bir sigara gördüm. Şaşırdım doğrusu. Fakat bu işte bir iş vardı. Hemen toparlanıp kapıdan dışarı çıktım. Malikhaneyi aramaya devam ettim. Büyük bir salon gördüm ve eğilerek salonu kolaçan etmeye karar verdim. Hemen içeri daldım. Fakat erken davranmıştım. Çünkü içeride hafif uzun saçlı pelerinli ve elinde kanlı bıçak tutan bir erkek vardı. Sanırım lider buydu. Suratını göremedim. Çünkü Attığı bıçaktan kendimi korumam lazımdı. Etraf karanlıktı ve onu net göremiyordum. Salonun ışıklarını söndürdü ve bir rüzgâr hızında oraya buraya yürümeye başladı. Sonunda ensemde nefesini hissettim.
Exgyin: Sen de kimsin bakalım? Yoksa Eileen için gelen bir insan tanesi misin? haahahahh!
Ben: Asıl sen kimsin bücür katil!?
Exgyin: Beni tanımadın demek!
Ben: Seni tanımak istemem doğrusu!
- dedim ve silahımı arkama doğrultup ateş ettim. Fakat ıskaladım.
Exgyin: Haahahhaaha! Sana eski yıllardan beri beni ne hale getirdiğini göstericem İstoria!
Ben: Az önce beni tanımıyordun seni lider parçası!
Exgyin: Çok vaktimi almadı. Sağ gözümü kaybettiğimden beri içgüdüsel hareket ediyorum.
- Zanlı Exgyin'di!
Ben: Ama, ama-
Exgyin: Yaa! Gördün mü ne hale geldim!
- diye kükredi ve ağlamaya başladı. Sonra o meşhur psikopat kahkahasını attı.
Exgyin: Hahahahaaahh! Ama daha yok sana! Çeten ve sen sürekli gözetimim altındasınız. 7/24 ! Ve her birinizin, her türlü, ne yaptığını takip edebiliyorum. İçtiğim ant hâlâ çınlasın kulaklarında İstoria! Ama geride kaldı. Her şey! Tüm yaptığımız gü-zel şeyler!
- Güzel kelimesini zorlanarak söyledi. Bu Exgyin olamazdı! Bu o değildi! Ben susup kalmıştım. O da bir kurbanına batırdığı bıçağı aldı ve bıçağı ile yere çöktü.
Exgyin: Ve geriye sadece... Bunlar kaldı
- dedi ve ayağa kalkıp gözlerime baktı. Gözlerimi onunkinden çevirdim. Çünkü hâlâ eski hikayeyi hatırlıyordum...
daha 10 yaşındaydık ve malikhanelerimiz yan yanaydı. Birbirimizi çok severdik fakat bunu belli etmezdik. Bir gün bir kız geldi. Adını hâlâ bilmiyorum. Müthiş silah performansı ile Exgyin'in gözüne girmeyi başardı. Kız kısa saçlı diye ben de saçlarımı kestirdim. Ama bu sefer de beni tanımadı. Bir gün bu ikisini bodrumda dolaşırken yakaladım. Ve yeni aldığım silah ile kızı vurdum. Exgyin beni duvara sıkıştırdı. Beni ittirmeye çalışırken yanlışlıkla silahı sağ gözüne sıktım. O da sağ gözünü tutup ağlarken o kızın üstüne kan lekesi bulaşan bir çarşaf örttü. Bana baktı ve ağzından çıkan sözcük:"Seni bir gün öldüreceğime dair ant içiyorum!" oldu.. Silahımı duvara öyle bir fırlattım ki, hem duvar hasar görmüştü hem de silah ikiye kırılmıştı. Ben de oradan uzaklaştım. Onu en son gördüğümde, takma göz takmıştı..
Ben: Eileen nerede! Bana bunu söyle!
Exgyin: O bende değil.
Ben: Ne demek sende değil!
- Bu sırada Ally ve Layla onları izliyorlardı. Off Tanrım daha erken gelip de şu olayı engelleyemezler miydi?
Exgyin: Bendeydi fakat şimdi celladımda! Hahahahhahhhh!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuzlar Topluluğu
De TodoÖyle bir topluluğuz ki Hitler'i karşımıza koyanı ezik diye silahla idam ederiz..