- Düşen avize her ne kadar umrumuzda olmasa bile malikhanemize zarar vermişti ve içeri girmemize büyük bir engel oluşturmuştu. Bizim de bunu tamir ettirecek paramız olmadığı için tamir parasından daha ucuz bir malikhaneye taşındık. Artık herkesin kendi yatağı vardı ! 13 yaşındaydık. Silah kullanmak biraz garip ve ürkütücü fakat biz birlikte büyüdük ve tehditlere karşı her zaman hazırlıklı olmamız lazım.
- Bir akşam garip tıkırtılar duydum. Biraz bekledim fakat ses yükseldi. Bu ses kapının zorlanma sesiydi. Hemen Eileen'e haber vermeye gittim.
Ben: Eileen. Uyann! Malikhanemizde davetsiz misafirler varr!
Eileen: Nasıl yanii olamaz uykum bölündü hepp!
Ben: Uykuyu boşver hemen herkese haber vermeliyiz.
- Kapıdan çıkacaktım ki bir baktım tüm kızlar bizim kapının önünde. İlk önce bize durum raporu veren Layla ile konuştuk.
Ben: Layla n'oluyor bir fikrin var mı?
Layla: Başka bir çete malikhanemizi almaya gelmiş!
Ally: Erkekleri uyandıralım!
İndilya: O iş bende merak etmeyinn!
Ben: Pekâlâ. O zaman ben de Eileen ve Sally ile kameraları kontrol ederim. Hmm sanırım Eileen ile ben giderim Sally. Sen kapıya dayanıklılık koy masa sandalye filan.
Sally: Olmuş bil!
- Indilya tüm erkekleri uyandırdı ve işe koyulduk. Sally kapıyı daha fazla tutamadı ve kapı açılıverdi. Sürekli soda içen Tom savaşı karşı çeteden birinin ağzına soda şişesi tıkarak başlattı. Sonra herkes birbirine karıştı. Joseph elindeki her şeyi karşıya fırlatıyordu, Khan zekasını kullanarak karşı çetenin birkaç üyesine tuzak kurdu. Ken çekiciliği ile 3 tane kızı bayılttı.(Çekici filan değil sadece baygınlaştırıcı gaz sıktı o kadar)
Bir de gözlüklü bir üyemiz daha var. Lincoln. Kendisi odasını laboratuvara çevirdi ve yemek yemeye çıkmadığı sürece onu asla ortalıklarda göremezsiniz. Ama bu sefer yaptığı süper silah ile ortaya çıktı. Eileen bir tuğla duvarın arkasına pusu kurup hâlâ hayatta olan karşı çete üyelerinin o taraflara gelmesini bekliyordu. Aniden Lincoln. Silahı ateşledi ve tüm malikhanede toz dumana katıldı. Sanırım karşı çetenin hepsi baygındı. Hepsini teker teker konuşturup suya attık. Şimdi sıra yoklamadaydı.
Tom?
Buradaa.
Joseph?
Burada.
Sally?
Buradaa
Khan?
Buradayım.
Layla?
Buradaaa..
İstoria burada.
Ken?
Burrda.
İndilya?
Buradaa!
Stiro?
Burada.
- Size Stiro' dan bahsetmedim. Kendisi çetenin güldürme uzmanıdır ve çete savaşlarında "güldürmekten öldüren" olarak ünlüdür.
Dan?
Burada.
Eileen?
...
Eileeenn?
Layla: Yok sanırım!
- Derken Dan yerinden atlayıp lafa karıştı
Dan: İ-istoria, ben Eileen'i tek gözü garip olan pelerinli bir erkeğin götürdüğünü gördüm!
Joseph: Lanet olsunnn!!! Onu kaçıranı ben var yaa!?..
Ben: Böyle bir şey imkansız!
- Tüm çete ayrılıp tüm malikhaneyi aramaya başladık..
.BÖLÜM SONU.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkusuzlar Topluluğu
De TodoÖyle bir topluluğuz ki Hitler'i karşımıza koyanı ezik diye silahla idam ederiz..