7

4.3K 225 176
                                    

97

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


97.425 beğeni ve 1.445 yorum

@kingmalfoy: şimdiden zor bir gece olacağa benziyor

+156: fotoğraftan hamile kaldım

+86: @kingmalfoy baloya kimseyle gitmediğini duydum

+67: senin olduğun her yerde kızlar için zor geçiyor

@blaise_56: neden lan çok eğleneceğiz
+21: 💙

-

"Hazır mısın Monie?" diye seslendiğinde ikizime dönüp baş parmağımı kaldırarak işaret verdim. O sırada kırmızı rujumu sürmekte olduğum için konuşmak istememiştim. "Bu elbiseyi nereden buldun, çok güzel görünüyorsun?" derken Thomas üzerimdeki elbiseyi inceledi (multimedyada). "Büyükannemin gelinliğiymiş. Ben de çok beğendim." Aynada bir süre kendimi inceledikten sonra memnun bir edayla gülümsedim. Bu gece cidden harika olacaktı.

Yüzümün yarısını kaplayan altın renkli simlerle bezenmiş maskemi alıp çantamı da omzuma taktım. "Ama sende çok yakışıklı olmuşsun, yine de kızlara pek yaklaşma." derken Thomas güldü. "Kıskanç ikizim benim!" Thomas yanağımı baş ve işaret parmağının arasına aldığında sıktırarak sündürdü ve bende refleks olarak onun koluna vurdum. "Ya makyajımı bozuyorsun!"

İkizim kolunu bana gülümseyerek uzattığında bende onun koluna girdim, gerçekten çok heyecanlıydım. Acaba Draco'nun teklifini kabul etmesemiydim? Zaten Thomas onunla aynı takımda oynuyordu. Ya beni bulursa diye endişelenmiyor da değildim. Thomas'ın popülerliğini düşündüğümde benimki onunkinin yanında atom boyutunda kalıyordu.

Balo için okula vardığımızda Thomas şöför koltuğundan koşarak indi ve kapımı açtıktan sonra inmem için yardım etti. Ayakkabılarımı gördüğünde,"Ayakkabıların, bunlar cidden daha da muhteşemmiş!" dedi şaşkınlıkla. Ben ise memnun bir ifadeyle gülümsüyordum. "Yarı cam yarı plastik sayılır, tamamen şeffaf.  İyi görünüyor olmasına sevindim." 

Eğer Thomas'ta beni onayladıysa bu gece gerçekten muhteşem görünüyordum. Maskemi de yüzüme taktıktan sonra beni kimsenin tanımamasını umarak Thomas'ın koluna girdim ve ikimiz spor salonuna doğru ilerledik.

-

kingmalfoy: bir saat oldu ve bir kıza bile elimi sürmedim

hermosalinda: biliyorum, seni izliyorum.

hermosalinda: ama daha iki saatin var ve birazdan kral ve kraliçe açıklanacak

hermosalinda: hazırlansan iyi olur

i hate u | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin