15

3.2K 206 144
                                    

hermosalinda: Draco

hermosalinda: dün gece seni o kızla odana çıkarken gördüm, iddiayı kazanmış olmalısın

hermosalinda: şimdi sana fotoğrafımı atmam gerekiyor değil mi?

"Kiminle yazışıyorsun?" Luna başını telefonuma doğru uzattığında hızla telefonu ekranı ters bir şekilde masaya bıraktım. "Draco mu o?"

Luna biriyle anonim olarak yazıştığımı biliyordu fakat bu kişinin Draco olduğunu bilmiyordu. "Draco ile mi yazışıyordun?" diye fısıldadı kulağıma. Fakat bunun konuşmak için uygun bir yer olmadığını düşünüyordum. Kolunu çimdiklediğimde Luna eliyle acıyan yeri ovuşturdu. Belli olmaz, yerin kulağı vardır.

"Hey siz ikiniz. Didişmeyi kesin dondurmalar geldi." Pansy elinde tuttuğu külahları bize uzattı.

En üstte limonlu top vardı, en sevdiğim!

"Şu gelenlere bakın." Pansy çenesinin ucuyla aşık olduğu çocuğun da içinde bulunduğu grubu gösterdi. "Draco'da var." dedi Luna muzip bir tavırla. Bense sandalyeme iyice yerleşip dondurmamı yalamama devam ettim.

"Draco!"

Ne?

Luna Draco'ya öyle seslenmişti ki, yabancı biri olsam onun Draco ile flört ettiğini düşünürdüm.

"Ne yapıyor bu?" diye sordu Ginny ben davranmadan önce.

"Çaktırmayın, popülaritesine ihtiyacım var." Luna yüzündeki gülümsemeyi hiç bozmadan ona el salladı.

"Naber?"

Draco işaret parmağını göğsüne koydu. "Bana mı sordun?"

"Evet! Neden sana sormayayım ki canım!"

Draco histerik bir şekilde güldü. "İyi de sen benden nefret edersin."

Luna'nın omuzları düştü ve aslında şirin görünen somurtkan yüz ifadesine büründü. "Evet, bunu bilmen kötü oldu. Neyse, haftasonu sahilde yapılacak festivalde kendi yaptığımız cupcake, kurabiye, pasta türü ev yapımı yiyecekler satacağız. Geliri de bir yardım kuruluşuna bağışlanacak. Acaba diyorum ki, şu bir milyon takipçili hesabından bize bir kıyak mı yapsan?"

Omzunu silki. "Olur."

Girdiğim şokla birden ayağa kalktım. Diğerleride onun bu kadar kolay kabul etmesine şaşırmıştı. "Gerçekten mi?" diye sordu Luna inanamayarak.

"Neden yapmayacağımı düşündünüz ki?"

"Çünkü sen karşılıksız bir şey yapmayacak birine benziyorsun da ondan." Pansy o kadar tatlı konuşuyordu ki, Blaise'in gözlerini ondan ayırt etmediğini fark etmiştim.

"Hayır, karşılık istemiyorum." dedikten sonra Draco ellerini ceplerine sokuşturdu. Luna ile uzun bir süre göz göze kaldıklarını fark ettiğimde. "Teşekkürler." diyerek aralarına girdim. Draco gülümsedikten sonra yanımızdan ayrıldı.
-

kingmalfoy: o kızı tavlayamadım

kingmalfoy: ve yeryüzündeki hiç kimse o kızı tavlayamaz

hermosalinda: niye ki?

kingmalfoy: çünkü o kız lezbiyen

kingmalfoy: yapmadığım şey kalmadı, etkilenmedi bile

hermosalinda: alnına eşek yazman için sabırsızlanıyorum o zaman :D

-

hermosalinda: hey

i hate u | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin