Yorumlarınızı bekliyoruum🖤
127 beğeni
@hermosalinda: what a cutie 🖤-
Sahildeki banklarda oturmuş varlığımı sorgularken Pansy'nin ciyaklamasıyla derin düşünceler havuzumdan çıktım.
"Blaiseler geliyor!"
Kafamı elimden kaldırdığımda, dirseklerimin dizlerime yaptığı ağrıyı daha iyi hissedebiliyordum. Kim bilir kaç dakikadır suskunca oturuyordum. Uzaktan gelenlere baktığımda Draco da aralarında vardı. En sonki konuşmamızı hatırladığımda hücrelerim öfke ile tekrardan alev almıştı.
Pansy bana göre saçma bir sevinçle flörtleştiği Blaise'e doğru koştu. Bense Draco'nun ne kadar egoist ve aptalca göründüğünde odaklanmıştım.
"Gerizekalı." diye mırıldandığımda Luna duymuş olacak ki yanıma oturdu. "Kim?"
Gözlerimi yerdeki bir taşa sabitleyip cevap verdim. "Hiç, salağın tekini elinindeki çöpü yere atarken gördüm de. Sanki hiç çöp kutusu yokmuş gibi." derken omzumu silktim. Luna ise benim ne kadar kırgın olduğumu anlamıştı bile. "Sorun ne?" diye sordu sırtımı sıvazlarken.
"Hiç. Her zaman ki halim."
İnanmadı.
"Sorun Draco mu?"
"Yoo."
Luna tam ağzını açmak üzereydi fakat adını duymasıyla ikimizde sesin geldiği yöne doğru baktık.
"Luna?"
Draco ellerini cebine sokmuş bize doğru yürüyordu. Gözleri sadece Luna'nın üzerinde durmuş ve ben yokmuşum gibi davranıyordu.
"Nasılsın? Daha iyi misin?" diye sordu tam önümüzde durduğunda. Luna bana kaçamak bir bakış attığında Draco'ya döndü. "İyi?" diye mırıldandı ama ne olduğunu anlamaya çalışıyor gibiydi.
"Ayak bileğin. Geçen gün burkulmuştu ya!"
O an dizlerim sızladı. Onun yüzünden düştüğümü ne çabukta unutmuştu bile.
"Evet, daha iyi." dedi Luna da. Benim yanımdayken Draco ile konuşmakta zorlanıyordu. Draco'ya gizliden yazdığımı biliyordu, ama sadece bunu biliyordu işte. Gerisini anlatmamıştım. Anlatamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate u | dramione
FanfictionDramione İnstagram AU @vaenoctis adlı yazarın I Hate U kitabından uyarlanılmıştır. Kurgu ona aittir, karakterler JK Rowling'e, eklemeler bana aittir. 27.11.2018