23

2.6K 147 69
                                    

🖤

"Başından beri biliyordum." diye mırıldandı Draco Malfoy. "Yani şüphelerim vardı. Kendimi beğenmiş, bencil, sinir bozucu, gıcık ve yakışıklı olabilirim ama aynı zamanda da zeki biriyim ."

Elinde tuttuğu midyeyi denize doğru fırlattıktan sonra bana döndü. Ardından gülümsedi. Tanrım, o kadar muhteşem gülümsüyordu ki.

Kızaran gözlerimin aksine onun mavi gözleri neşeyle parlıyordu.

"Seni okulda görmemek için kör falan olmak gerekiyor. Güzel olduğunun farkındaydım ama sana bir adım atsam pençelerinle derimi yüzecekmiş gibi davranman ürkütücüydü. Ve burda öylece birden bire karşıma çıkman. İnstagram'dan nefret mesajları atman. Gerçekte de bana aptalın tekiymişim gibi davranman şüphelerimi fazlasıyla arttırdı. Baloda yüzüne dokunduğumda, yüz hatlarını o kadar iyi ezberledim ki, yıllarca unutmazdım. Ve geçen gün yine burda birlikteyken, seni gafil avlayarak ellerimi yanaklarına koydum. Ve artık emindim. Hermosalinda sendin."

Ayağa kalktım.

"Hey nereye?"

Cevap vermeden yürümeye devam ettim. Hafif esen rüzgardan saçlarım yüzüme çarpıyordu. "Isabelle bekle!"

Draco'nun bana seslenmesiyle durdum. "Hermione benim adım."

Bir şey dememişti. Evet, ikimiz de biliyorduk. Oyunun sonuydu, o ve ben hiçbir zaman olamazdık, olan onca şeyden sonra da bütün alternatif evrenleri yok etmiştim. Belki de hiç anlatmamalıydım. Belki de ona hiç yazmamalıydım. Her şeyi bombok ettiğimin farkındaydım. Şimdi ise bana kalbimin kırık parçalarını toplayarak burdan defolup gitmek kalıyordu.

"Hermione bekle." diye mırıldandı Draco. O an dalgaların sesine kulak verdim.

"Seni seviyorum."

Seni seviyorum mu?

Dudaklarımın arasından minik bir kıkırtı duyuldu. Ve şimdi kahkaha atıyordum. Sanki hayatımda duyduğum en komik espiri gibiydi. Draco ise bana çıldırmışım gibi bakıyordu.

"Seni seviyorum mu?" dedim gülmeye devam ederken. "Komik değil." diye mırıldandı, surat ifadesinden üzgün olduğu anlaşılıyordu. Gülüşüm sonlanırken aramızda oluşan gergin sessizliğe ve dalgaların kumsalı dövercesine çıkardığı seslere kulak verdim.

"Çok üzgünüm."  Gerçekten üzgündü.

"Ne için?"

"Sana yaşattıklarım için."

Kaşlarımı kaldırdım. "Ama o günler eskide kaldı. Artık olmayan şeyimde bile değil."

Malfoy elimden tuttu. "O zaman neden yazdın?"

Derin bir nefes alıp verdim. "Bazen aptalca davranan bir tek sen değilsin." Draco, mavi gözlerini benimkilere sabitlemiş yavru kedi gibi bakıyordu.

"Madem o günler eskide kaldı, birlikte yeni bir sayfa açamaz mıyız?" Malfoy ısrar ediyordu, belki birlikte tertemiz, beyaz bir sayfa açsak güzel oludu. Ama ben yine mürekkebi üstüne döker ve her şeyi berbat ederdim.

"Hermione, belki hala gerizekalı gibi davranıyorum, ama düzeldiğimin de farkındayım. Ve sen olmadan bunu başaramazdım. Bilmiyorum şu an sana saçma geliyordur ama işte. Ne desem bilmiyorum. Her şey bomboş."

Evet bomboştu, ne yapacaktık ki? Kabuk bağlayan geçmişimi kanatarak aptallık etmiştim. Draco peşimi bırakmayacaktı.

"Benden intikam almak için miydi peki?"

Kaşlarımı çattım. "Hayır!" diye bağırdım birden bire. "Sen daha fazla kızın kalbini kırma diye! Sen, sen çok aptalsın!"

Elimi savurarak kurtardığımda koşarak uzaklaştım. Kumsaldan çıkıp bisiklet yoluna varmıştım. Hızlıydım, ama Malfoy daha hızlıydı.

Kolumu hızla kavradığında ani bir şekilde durdurulduğum için Malfoy'a sertçe çarpmıştım.

"Hermione, bana daha önce aptal olduğumu söyleme cesaretini kimse gösteremedi. Ve belkide aptallığıma bu yüzden devam ettim. Yüzüme çarpacak hiç kimse yoktu, hayır sen yanlış yapıyorsun doğrusu bu diyen olmadı."

Bir adım yaklaştı.

"Bu cesareti bir tek sen gösterdin Hermione."

Bir adım daha yaklaştı.

"Ve belkide bu yüzden sana aşık oldum."

Bir adım daha.

"Geçmişte yaşananları unutup,"

Belimi kavradı.

"Birlikte temiz bir sayfa açmaya var mısın?"

Öptü.


-

357 beğeni 17 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

357 beğeni 17 yorum

@hermosalinda: fiesta

+153: bu kız gerçek mi ya?
+82: fake
+78: +82 hayır fake değil kızı sahilde görmüştüm
@panskinson: 🔥🔥🖤🖤

-

+153: bu kız gerçek mi ya?  +82: fake  +78: +82 hayır fake değil kızı sahilde görmüştüm @panskinson: 🔥🔥🖤🖤 -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

35.626 beğeni

@kingmalfoy: find my Cinderella

Gönderi yorumlara kapalıdır.

-
Yeni kitabım olan Untouchable | Dramione'ye de göz atmayı unutmayın 💞

-Yeni kitabım olan Untouchable | Dramione'ye de göz atmayı unutmayın 💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
i hate u | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin