Assalamualaikum. Kepada pembaca semua, ini adalah BAB TERAKHIR yang saya publish di wattpad. Untuk pembaca yang ingin dapatkan versi penuh dan lengkap, boleh dapatkan ebook SAYANG YOU'RE MINE dalam bentuk pdf dengan whatsapp kepada saya.
Ebook sale!! Ebook sale!!! Ebook sale!!!
RM15
0174329089✅ ready pdf ebook Sayang You're Mine "
✅ Kepada yang berminat, boleh whatsapp number +60174329089
✅ Ada extra scene bulan madu dan nikah
✅ Page : 1270____________________________
"Hello. Edriel.. Kau kat mana?" Tanya Adam dengan suara yang panik.
"Aku? Aku kat Tesco. Beli barang sikit." Kenapa?" Tanya Edriel gagap.
"Ed, aku tau.. Aku tau aku salah. Kau dengan Reen kan? Dia mana?" Tanya Adam sayu.
"KPJ. Bilik 206."
Sebaik sahaja memarkirkan keretanya, Adam berlari anak menuju ke bilik yang dikatakan oleh Edriel. Langkah Adam terhenti, kelihatan Edriel duduk tercongok di kerusi di luar bilik sedang membelek telefon pintarnya. Adam menghampiri Edriel. Edriel hanya tersenyum menyapa kehadiran Adam. Biar apa pun masalah antara Adam dan kakaknya, dia tak nam ikut terlibat. Adam tetap sahabat yang banyak membantunya.
"Kenapa tak masuk?" Tanya Adam.
"Kak pergi x-ray lagi. Macam tak betul jugak lutut dia tu walaupun dah operate lagi tadi. Dari tadi menangis mengadu sakit." Adam melabuhkan punggung di sebelah Edriel.
"Tak sangka aku buat dia sampai macam tu. Teruk betul aku." Adam tunduk menahan sedih. Kali ini, salah dia sangat besar pada Reen.
"Aku dah lama nak cakap dengan kau hal ni. Tapi dia tak benarkan. Kau tahulah dia tu, keras kepala."
"Jahat aku Ed. Aku buat dia menangis berminggu-minggu. And paling teruk aku buat dia sakit sampai terlantar.." Adam meraup mukanya berkali-kali. Menyesali perbuatannya terhadap Reen.
"Kau tau kan, dia menang dalam pertandingan tu. Duit dia dapat 20k tu dia tak usik pun. Minggu lepas aku ikut dia pergi rumah orang tua permata hati. Dia serah semua jumlah cheque tu kat situ. Dia tak benarkan aku beritahu kau.
Dia kata memang dia salah. Tapi dia tetap nak menyumbang. Pasal Harris tu, dia tak tau pun Harris ada kat situ hari tu. Kebetulan Harris pun datang. And dia tak bercakap pun dengan Harris. Selesai pertandingan dia terus balik." Edriel menerangkan satu persatu kepada Adam. Cuba merungkaikan permasalahan antara kakaknya dengan Adam."Apa aku dah buat ni... Aku tak beri ruang pada dia langsung untuk jelaskan." Adam masih menyesal dengan perbuatannya. Hatinya dilanda rasa bersalah yang teramat sangat pada Reen. Dia tidak tahu apakah Reen akan memaafkannya. Edriel cuba menenangkan Adam.
Pandangan matanya teralih pada kerusi roda yang ditolak oleh nurse memasuki ruang bilik. Edriel bergegas bangun menerpa ke arah kakaknya.
"Encik, cik Aedreena kena jalani satu lagi pembedahan di lututnya untuk membetulkan sendi. Sekejap lagi saya akan datang semula untuk beri ubat tahan muntah dan ubat gastrik. Cik bersiap ye. Pakai baju ni sebab nak bius separuh badan dan juga topi ni." Terang nurse tersebut sebelum berlalu.
"Tolong aku salin baju. Wayar ni serabut lah. Habis bengkak tangan aku ni kena line yang dia orang pasang. Jarum dah bengkok." Bebel Reen. Dia cuba untuk tak endahkan Adam.
"Kau tu buas sangat. Mana tak bengkok jarum tu. Cuba dok senyap-senyap."
"Cepat lah." Reen memarahi Edriel.
"Cepat apa?" Tanya Edriel bingung.
"Tukar baju aku la. Tarik langsir tu."
"Aku sekali? Tak nak lah. Kau buat la. Aku tunggu kat luar."
YOU ARE READING
Sayang, You're Mine ✔️
De TodoPersahabatan yang dibina sudah hampir 6 tahun. Aedrina, Ameer, Adam. Mereka akan bertiga walau kemana saja mereka pergi. Aedreena Darleesa. Percintaannya dengan Ameer Syafiq tidak kesampaian apabila lelaki itu pergi meninggalkannya. Sikap kasarnya m...