Bölüm 8 - İkna

570 35 2
                                    

Not: daha çok yorum ve ya oy alabilsem daha iyi olacak :) teşekkrüler :)

Burt oğlunun Glee’ye katılıp şarkı söylediğini öğrenince sevincinden ne yapacağını bilemez hale gelmişti. Hatta Kurt’e yeni bir araba almayı bile teklif etmişti. Ama Kurt, hiçbir şey istemediğini, bunu ona bir şey alınsın diye yapmadığını söylemişti.

“Peki, nasıl karar verdin katılmaya?” diye sordu babası en sonunda merakına yenilerek.

“Liam ve Lisa” dedi Kurt sadece.

Flashback…

İki arkadaşının karşısında otururken bir şeyler planladıklarını biliyordu. Ama ne olduğuna dair bir fikri yoktu. Lisa hafifçe öksürerek genzini temizledi. Bu ilk başlayan Lisa olacak demetti. Zaten hep önce Lisa başlardı. Kız cesaretliydi.

“Kurt, müziği bıraktığını biliyoruz. Ama sen müzikle birlikte her şeyi bıraktın” Kurt iç geçirerek oturduğu koltuğa yaslandı ve bacaklarını uzattı. Yerinde oldukça rahattı.

“Ve her şeyin müzikle ilgili olduğunu düşünüyoruz” diyip Liam’a baktı genç kız.

“Müziğe yeniden başlamalısın” Kurt onlara baktı. Sadece birkaç saniye ve hiçbir şey demedi. Tam ağzını açıp bir şey söyleyecekti ki Liam onu kesti

“Bırakma sebebini biliyoruz ve anlıyoruz da. Gayet mantıklı bir sebep. Ama… ama annen sence bunu mu isterdi Kurt? Hayattan soğumanı, hiç arkadaşın olmamasını mı isterdi? Bak ben eski Kurt’ü geri istiyorum tamam mı? Eskiden neşeliydin, gülerdin, kahkaha atardın. Ama şimdi zar zor tebessüm ediyorsun” diye konuşmaya devam etti Liam. Kurt yine sessiz kaldı.

“Okulunuzdaki Glee’ye katıl. Benim için, Lisa için. Yâda bizi boş ver, Burt için. O adam senin için çok mücadele etti. Senin duvarlarını kırmaya çalıştı. Hep üzüldü, hala üzülüyor. O da oğlunun eski haline dönmesini istiyor. Eminim Lizzy Teyze de bunu isterdi” Lizzy. Annesine genelde Lizzy derlerdi. Kurt uzun zamandır ona bu şekilde seslenildiğini duymamıştı.

İşte yine oluyordu. İstem dışı gözleri dolmaya başlamıştı. Lisa kalkıp Kurt’e sarılmamak için kendini zorluyordu.

“Tamam” dedi Kurt sadece. Sesi titrek çıkmıştı. Bu söylediğinden sonra Lisa kalkıp ona sarılırken, Liam içinde tuttuğu nefesi bırakıp geriye yaslandı.

Burt, Liam ve Lisa’ya bir şekilde teşekkür etmesi gerektiğini kafasına not almıştı çoktan. Onlara güvenebileceğini hep biliyordu. Artık oğlunun yavaş yavaş eski haline dönmesi için elinden gelen her şeyi yapacaktı.

Aslında Kurt her zaman babasını mutlu etmeye çalışırdı. Ama babasının istediği şeyler bazen Kurt’ün yapamayacağı şeyler oluyordu. Bu sefer kesin olarak başarılı olmuştu. Çünkü Burt sabahtan beri gülüyordu. Babasına ve diğer ev halkına odasında olacağını söyleyin odasına çıktı ve kendini yatağa attı.

*

O akşam Blaine odasından hiç çıkmamıştı. Kurt’ün aniden gelip Glee’ye katılması, söylediği şarkı, sesi her şey üst üsteydi. Ve tanrım bugün nasıl bayılmadan durabilmişti. Hal bu ki kalp atışlarının hızından dolayı bayılacağını düşünmüştü. Neden böyle oluyordu ki? Tamam, arkadaşlarına Kurt’e âşık olduğunu söylemişti, ama gerçekten aşk mıydı? Daha aşk nedir onu bile bilmiyordu ki. Daha önce birilerinden etkilendiği olmuştu ama aşık olmamıştı. Planlarında olan bir şey değildi bu. Kurt’ü ilk gördüğünde farklı olduğunu düşündüğü için etkilenmişti. Umursamazdı, ama aynı zamanda sanki umursuyordu. Ne yapacağını bilemiyordu Blaine. Kendini yatağa attı ve uyumayı denedi.

*

Ertesi gün koro sınıfına en son gelenlerden biri Kurt’tü. Will gelmeden yalnızca birkaç saniye önce gelmişti. Hiç kimseyi umursamadı –her zaman ki gibi- en arka sandalyeye oturdu ve çantasını sandalyeye asarken, bacak bacak üstüne attı ve kendisinden sonra gelen öğretmenin neşeli sesini dinlemeye başladı.

“Evet, millet, Bölgesel Yarışmaya iki haftadan biraz daha kısa bir süre kaldı. Hazırlıkları artık hızlandırmalıyız. Bu yıl her zaman ki solistlerimiz dışında diğerlerine yer vermek istiyorum-“

“Ne yani biz söylemeyecek miyiz?” diye Will’in sözünü kesti Finn’in kız arkadaşı Rachel. Kurt ona gözleri devirdi.

“Zamanı gelmişti” diye iç geçirdi yüksek sesle Asyalı olan kız.

“Kesinlikle kaybedeceğiz. Bu imkânsız Bay Shue. Biz düet yapmazsak New Directions kesinlikle kaybedecek!” işte şimdi ayaktaydı genç kız.

“Ah, Berry. Kapat artık o çeneni” esmer amigo kıyafetli kız, Santana basit bir şey söylemiş gibi bir hali vardı. Ardından gözlerini devirdi.

“Kesinlikle Santana’ya katılıyorum. Her ağzını açtığında suratına bir tane geçirmemek için kendimi zor tutuyorum” ah bu kızı biliyordu Kurt. Finn’in eski kız arkadaşı Quinn. Evet, Kurt kesinlikle burayı sevebilirdi.

“Ama-ama-“

“En azından bu yıl Rachel’ın Ölüm Perisi gibi çığırdığını duymayacağız” bu sözü tekrar Santana söylemişti. Kurt kesinlikle bu kızı sevmişti.

“Yeter!” diye sesini yükseltti Will. Herkes susup ona döndü

“Quinn ve Blaine, giriş solosu sizin. Mike ve Britt, dans kareogrfilerini siz yapacaksınız” bir süre durdu ve Kurt’e baktı “Kurt eğer kendini hazır hissediyorsan sana da bir şeyler ayarladım?” diye sorar. Kurt kendine yönelen soruyla kaşlarını kaldırıp birkaç saniye düşünürmüş gibi ayaktaki öğretmene bakar.

“Diğerlerini nasıl seçtiyseniz beni de öyle değerlendirin lütfen” der düz bir tonda. Will başını sallayıp ona bakar ve tekrar kâğıtlara döner.

“Sana da bir şeyler bulurum sanırım. Okuldan sonra ayarlamaları yapıp yarına söylerim” ellerini çırpar “yarına herkes hazır olsun millet”

*

Bölgesel Yarışma’yı kazanmışlardı. Kurt yarışmada şarkı söylemeyi kabul etmemişti. Kendini buna hazır hissetmiyordu. Kimse onun üzerine gitmedi. Kurt ise zaten kimseyi umursayacak bir durumda değildi. Kurt, şuan kendi evlerinin salonunda tüm Glee ve en yakın iki arkadaşı Liam ve Lisa ile nasıl burada bulunduğunu henüz çözememişti.

“Hayır, siz gelmiyorsunuz ben ve Rachel baş başa kalmak istiyoruz” Rachel erkek arkadaşını onaylarken Puck ve Santana gözlerini devirdi.

“Biz de geliyoruz. Böyle bir şey kaçar mı? Harika olacak!” diye bağırdı Puck sevinçle. Herkes geleceğini söylediğinde Finn gözlerini devirmekten kendini alamadı. Liam onaylayan başları görünce kolunu kız arkadaşının omzuna atıp gülümsedi.

“O zaman bizde gelelim!” diye ilan etti. Birden kendini o arkadaş grubundan gibi görmüştü. Kurt hiçbir şey demeden gözlerini devirip kollarını göğsünde birleştirdi ve onların yanından ayrılmak için birkaç adım attı.

“Kurt’te geliyor!” diye bağırınca Liam, Blaine ve Kurt aynı anda kız arkadaşına sarılan oğlana döndü.

“Hayır, gelmiyor” diye sanki başkasından söz ediyormuş gibi konuştu Kurt.

“Geleceksin Kurt. Gelemezsen bir hafta boyunca başının etini yerim” diye gülerek tehdit etti. Ama Kurt ona hiç aldırmadan odasına çıkınca Blaine umutsuzlukla başını indirdi. Onunda gelmesini istiyordu. Bu Kurt’le konuşmak için iyi bir fırsat olabilirdi.

“Boş verin onu, gelecek. Bizi de yazın” diye güldü. Şimdi, son konuşmalara göre Rachel, Finn, Puck, Santana, Quinn, Sam, Blaine, Liam, Lisa ve Kurt kampa gidiyordu.

Can't Take My Eyes Off YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin